حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر آنر X20 SE منتشر شد، منتظر دستگاه زیبایی باشید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

آنر به تازگی موفقیت در فروش سری Honor 50 را پشت سر گذاشته است. چند روز پیش گزارش شد که آنر در اولین لحظه فروش دستگاه های سری آنر ۵۰، به راحتی ۵۰۰ میلیون یوان فروخت. اکنون، این تولید کننده گوشی های هوشمند در حال آماده سازی رونمایی از دستگاه جدیدی به نام آنر X20 SE است؛ و حالا عکس های زنده ای از این مدل به نمایش در آمده اند.

عکس های زنده ای از آنر X20 SE منتشر شده است

گزارش شده است که آنر X20 SE یک گوشی میان رده با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD و رفرش ریت ۹۰ هرتزی خواهد بود. قدرت پردازشی میان رده جدید آنر توسط تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ تامین می‌شود. دوربین های پشتی این دستگاه سه گانه خواهند بود و سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل است. همچنین مدل مذکور از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد که برای دستگاهی مقرون به صرفه، مناسب به نظر می‌رسد.

آنر ۵٠ پرو در کنار آنر ۵٠ و Honor 50 SE رونمایی شدند: بازگشت پر افتخار آنر

تصاویر زنده این گوشی توسط Digital Chat Station در ویبو به اشتراک گذاشته شده است. این همان منبعی است که هفته گذشته مشخصات این مدل را فاش کرده بود. عکس ها نشان می دهند Honor X20 SE در دو رنگ سبز گرادیانی و هلویی در دسترس خواهد بود. و احتمالا همگی هم نظر هستیم که هر دو رنگ زیبا هستند.

آنر X20 SE از یک پانچ هول استفاده می‌کند و حاشیه های بسیار باریکی در سه طرف نمایشگر دارد. اما طبق انتظار حاشیه های پایینی صفحه نمایش کمی بیشتر از  طرفین و لبه بالایی است. در پشت گوشی، دوربین های سه گانه در یک محفظه کشیده کپسولی شکل قرار گرفته اند. ماژول دوربین رنگ مشابهی با قاب پشتی دارد و این موضوع به ظاهر بهتر گوشی کمک بسیاری کرده است.

تصاویر منتشر شده توسط Digital Chat Station از آنر X20 SE

تصاویر منتشر شده توسط Digital Chat Station از آنر X20 SE

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی این گوشی وجود ندارد اما به نظر می‌رسد که عکس ها در یک فروشگاه گرفته شده است. بنابراین نباید زمان زیادی تا معرفی میان رده جدید آنر باقی مانده باشد.

نظر شما درباره گوشی های جدید آنر چیست؟ آیا آنر با محصولات جدیدش می‌تواند دوباره وارد رقابت با غول های صنعت موبایل شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، گوشی خوبی هستش، وای خب چیپست دایمن 800uمیزاشت فکر کنم بهتر بودش تا دایمن 700،ولی در کل افرین بر هانر که بازم داره بر میگیرده به دوران خوب خودش، جدایی از هوآوی خیلی بهش کمک کردوبهنفعش شده، البته هواوی هم تا چندسال آینده بازم به دوران طلایی خودش بر میگرده، چندبارم گفتم دیر یا زود داره ولی سوخت و سوز نداره، موفق باشید همگی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی