حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت می پد ۵ شیائومی با اسنپدراگون ۸۷۰ مرداد امسال معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

از معرفی می پد ۴ شیائومی بیش از سه سال می‌گذرد. اما اکنون بسیاری از مدیران ارشد این شرکت به وضوح اعلام کرده اند که خط تولید تبلت های شیائومی پس از مدت ها، امسال به کار خواهد افتاد. مدیر محصولات ردمی، وانگ تنگ، فاش کرده است که تبلت جدید شیائومی به زودی معرفی خواهد شد. بنابراین هم اکنون باید منتظر رونمایی می پد ۵ شیائومی باشیم.

می پد ۵ شیائومی با اسنپدراگون ۸۷۰ و MIUI بهینه شده معرفی خواهد شد

طبق گزارش GIZCHINA ، شیائومی در ماه آگوست (اواخر مرداد یا اوایل شهریور) یک رویداد بزرگ خواهد داشت. گمانه زنی هایی مبنی بر رونمایی این شرکت از  Mi Pad 5 در این مراسم وجود دارد. برخی شایعات مدعی هستند که این محصول دارای سه مدل خواهد بود. این مدل ها شامل Xiaomi Mi Pad 5 ، Mi Pad 5 Pro و Mi Pad 5 Pro Plus هستند.

مشخصات شیائومی می پد ۵ و گوشی گیمینگ ردمی لو رفت

اطلاعات ضد و نقیضی درباره تراشه این دستگاه منتشر شده است. طبق گزارش های اولیه، در یکی از این مدل ها از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد شد. با این حال، گمانه زنی های دیگر نشان می‌دهند که تمام مدل های این سری با اسنپدراگون ۸۷۰ ارائه می شوند.

اما دور دیگری از شایعات ادعا می‌کنند که مدل های مذکور پردازنده های مختلفی دارند. این مدل ها از اسنپدراگون ۸۷۰، اسنپدراگون ۸۶۰ و اسنپدراگون ۷۶۸ جی استفاده خواهند کرد. مفهوم این اطلاعات متضاد این است که هیچ اطلاعات مشخصی در مورد پردازنده این تبلت ها وجود ندارد. با این حال، مشخص است که تبلت جدید شیائومی از 5G پشتیبانی خواهد کرد و در حقیقت می پد ۵، اولین تبلت 5G شیائومی خواهد بود.

علاوه بر این ، می پد ۵ دارای یک صفحه نمایش با کیفیت خواهد بود. این صفحه نمایش نه تنها دارای رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ است، بلکه از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تاچ سمپلینگ ۲۴۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین از فناوری قلم فعال In-Cell نیز پشتیبانی خواهد کرد.

می پد ۴ شیائومی

لازم به ذکر است که گزارش هایی مبنی بر طراحی تمام صفحه و بدون بریدگی Xiaomi Mi Pad 5 وجود دارد. احتمالا دوربین جلو در حاشیه صفحه نمایش قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که جلوه بصری این دستگاه بسیار عالی باشد و احتمالا ارزش آن را دارد که منتظرش بمانیم.

شیائومی می پد ۵ گواهی EEC را دریافت کرده است

گزارش جدیدی در مورد این تبلت نشان می دهد که می پد جدید شیائومی گواهینامه EEC را دریافت کرده است. این بدان معناست که عرضه رسمی این دستگاه بسیار نزدیک است. متأسفانه این گواهی جزئیات مربوط به این مدل را نشان نمی دهد. طبق گفته شیائومی، یکی از نقاط اصلی تمرکز تیم MIUI بر روی تبلت ها است. و باید تبلت های جدید شیائومی باید با سیستم جدید MIUI ارائه شوند که کاملاً برای تبلت ها بهینه سازی شده است.

نظر شما در مورد می پد ۵ شیائومی چیست؟ آیا محصول موفقی خواهد بود؟ آیا MIUI عملکرد مناسبی بر روی تبلت ها از خود نشان می‌دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی