حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و قیمت تلویزیون Mi TV ES 2022 شیائومی منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تلویزیون، شیائومی

مشخصات و قیمت سری تلویزیون های Mi TV ES 2022 شیائومی، اخیرا در یک تیزر رسمی از سوی این شرکت منتشر شده است. تا پیش از این نیز اخبار و شایعاتی درباره عرضه سری جدید تلویزیون‌های پرچمدار این شرکت در حال انتشار بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخصات و قیمت سری تلویزیون های Mi TV ES 2022 شیائومی

به نقل از gsmarena، شرکت شیائومی قرار است سری جدید تلویزیون‌های پرچمدار خود یعنی خانواده Mi TV 6 را در تاریخ ۷ تیر معرفی کند. اما این شرکت برای تاریخ مذکور، قصد معرفی یک محصول جدید از تلویزیون‌های هوشمند تحت عنوان Mi TV ES 2022 شیائومی را دارد. این شرکت همچنین اطلاعات مختلفی از محصول جدید خود منتشر کرده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات و قیمت تلویزیون‌های جدید شیائومی

تلویزیون‌ هوشمند Mi TV ES 2022 شیائومی

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Xiaomi، خانواده Mi TV ES 2022 با برچسب قیمتی حدودا ۶۲۰ دلار معرفی و عرضه خواهد شد. این شرکت مدعی است تلویزیون جدید آن‌ها ویژگی‌های بی‌نظیری را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. نمایشگر این تلویزیون با دقت رنگی عالی و حداکثر روشنایی بسیار بالایی همراه شده و همچنین از قابلیت تنظیم نور چند منطقه‌ای به صورت محلی پشتیبانی می‌کند. پیش از این در ترنجی مطلبی درباره بهترین تلویزیون‌های ۲۰۲۱ برای خرید منتشر شده بود، پس ممکن است این تلویزیون جدید نیز بتواند یکی از مهم‌ترین موارد این لیست باشد.

تلویزیون‌های هوشمند MI TV 6 شیائومی به زودی معرفی خواهند شد

سری جدید تلویزیون‌های شیائومی از یک قاب تصویر بسیار نازک استفاده می‌کند که تجربه مثبتی را در تماشای انواع محتوا به همراه خواهد داشت. از طرفی دیگر، مجهز شدن این دستگاه به بلندگوهای داخلی و قدرتمند، تجربه صوتی بسیار خوبی را نیز برای کاربران رقم خواهد زد. این تلویزیون‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به خوبی با اکوسیستم شیائومی همگام خواهند شد. همچنین دارای گواهینامه محافظت از چشم با محدود کردن انتشار نور آبی هستند. این سری از تلویزیون‌های شیائومی در ابعاد ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ معرفی و عرضه خواهند شد. 

تلویزیون های شیائومی سری Mi TV EA 2022 در ۷ مدل معرفی شدند

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان