حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ ردمی نوت ۹ پرو مکس همراه با MIUI 12 ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، شیائومی

ردمی نوت ۹ پرو مکس به تازگی آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت کرده است. سال گذشته شیائومی مجبور شد استراتژی خود را برای عرضه سری ردمی نوت ۹ تغییر دهد. این شرکت به جای اینکه ابتدا این گوشی های هوشمند را در چین عرضه کند، بازار هند را انتخاب کرد. زیرا کشور چین با بدترین دوره شیوع COVID-19 روبرو بود. این شرکت مجموعه ای متشکل از Redmi Note 9 Pro و Redmi Note 9 Pro Max را برای بازار هند معرفی کرد. این دستگاه ها به ترتیب با نام های Redmi Note 9S و Redmi Note 9 Pro برای بازار های جهانی عرضه شدند. ردمی نوت 9 معمولی نیز چند ماه بعد به بازار آمد.

آپدیت اندروید ۱۱ همراه با MIUI 12 برای ردمی نوت ۹ پرو مکس عرضه شده است

گوشی های هوشمند سری ردمی نوت ۹ پرو با MIUI 11 و اندروید ۱۰ وارد بازار شدند. چندین ماه بعد، در نوامبر سال ۲۰۲۰ (آبان ۱۳۹۹)، ردمی نوت ۹ پرو بروزرسانی MIUI 12 همراه با اندروید ۱۱ را دریافت کرد. جالب است بدانید که در آن زمان این بروزرسانی برای کاربران هندی عرضه نشد. این یک اقدام بسیار عجیب بود زیرا که سخت افزار هر دو دستگاه کاملاً شبیه به هم است. حالا پس از هفت ماه، شیائومی سرانجام شروع به ارائه آپدیت MIUI 12 همراه با اندروید ۱۱ برای Redmi Note 9 Pro Max کرده است. متأسفانه هنوز خبری از MIUI 12.5 برای مدل مذکور نیست.

آپدیت MIUI 12 ردمی نوت ۹ پرو در ایران ارایه شد

بر اساس گزارش GIZCHINA ردمی نوت ۹ پرو مکس آپدیت اندروید ۱۱ همراه MIUI 12 را با بیلد نامبر 12.0.1.0.RJXINXM دریافت کرده است. حجم این بروزرسانی حدود ۲.۳ گیگابایت است. بنابراین قبل از دانلود آپدیت، باید حداقل ۳ گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشید. علاوه بر نسخه جدید اندروید، این بروزرسانی پک امنیتی ژوئن را نیز به همراه دارد.

ردمی نوت ۹ پرو مکس با چندین ماه تاخیر نسبت به نسخه جهانی خود، این بروزرسانی را دریافت می‌کند

شیائومی در بروزرسانی اندروید ۱۱ برای ردمی نوت ۹ پرو مکس بسیار کند و عجیب عمل کرده است. سال گذشته نیز وضعیت مشابهی برای نسخه جهانی ردمی نوت ۸ اتفاق افتاد. این دستگاه با چندین ماه تاخیر پس از نسخه چینی خود، آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کرد. این آپدیت به صورت تدریجی در حال عرضه است. شیائومی ابتدا آن را برای چند دستگاه عرضه می‌کند و اگر اشکال مهمی ظاهر نشود، بروزرسانی به دستگاه های بیشتری می‌رسد.

شیائومی Redmi Note 9 Pro Max

در صورتی که مشخصات ردمی نوت ۹ پرو مکس را فراموش کرده اید، باید بگوییم که این مدل از یک صفحه ۶.۶۷ اینچی LCD با وضوح + FHD و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین دارای یک باتری حجیم ۵۰۲۰ میلی آمپری و شارژ سریع ۳۳ وات است. این دستگاه برای تامین قدرت پردازشی خود از تراشه اسنپدراگون ۷۲۰ جی استفاده می‌کند.

نظر شما درباره Redmi Note 9 Pro Max چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
samsam

سلام ، ۳ شهریور یعنی پنج روز پیش یک گوشی نوت ۱۰ پرو شیائومی رم ۸ خریدم چون بزرگ و سنگین هست و دستم درد می‌کنه می خوام عوض کنم اگر کسی مثل من جدیدا گوشی گرفته مدل می ۱۱ کوچیکه و سبک هست و مد نظر منه و میخواد با گوشی من عوض کنه بگه ..مرسی
راستی من مشهدم و رنگش دخترونه باشه بهتره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی