حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل اوپو رینو ۶ زد فاش شد؛ دوربین های بهتر و باتری حجیم تر

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، شایعات

ماه آوریل (فروردین) بود که اوپو از رینو ۵ زد در سنگاپور رونمایی کرد و اکنون شایعاتی در مورد جانشین این گوشی منتشر شده است. هفته گذشته، Abhishek Yadav مشخصات اصلی گوشی جدید اوپو را منتشر کرد. در حالی که هنوز هیچ اطلاعات خاصی در مورد رونمایی Reno 6Z وجود ندارد، اما اطلاعاتی جدید مشخصات اوپو رینو ۶ زد را فاش کرده است.

مشخصات اوپو رینو ۶ زد فاش شد؛ تقریبا مشابه با نسل قبل

گزارش های جدید از سایت Gizmochina نشان داده است که OPPO Reno6 Z دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن Full HD + و رفرش ریت ۶۰ هرتز است. همچنین این صفحه نمایش مجهز به محافظ گوریلا گلس ۵ خواهد بود.

امتیاز DxO نمایشگر Reno 5 Pro و Reno 5 Pro Plus مشخص شد

اوپو رینو ۶ زد همراه با ColorOS 11.1 و با اندروید ۱۱ به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه ممکن است به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شود. این منتشر کننده اطلاعات همچنین پیشتر ادعا کرده بود که این گوشی احتمالا قدرتش را از تراشه مدیاتک Dimensity 800U تامین خواهد کرد.

اوپو Reno 6Z از یک باتری ۴۳۱۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که با شارژ سریع ۳۳ وات همراه می‌شود. برای دوربین سلفی احتمالا از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو نیز ۲ مگاپیکسل خواهد بود.

اگر اطلاعات منتشر شده درست باشد، اوپو رینو ۶ زد در بخش هایی مانند حافظه داخلی و دوربین ها نسبت به مدل قبلی بیشترین پیشرفت داشته است. نسل قبلی این گوشی یعنی رینو ۵ زد دارای یک صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن Full HD است. قدرت این گوشی توسط تراشه مدیاتک Dimensity 800U تامین می‌شود.

باتری اوپو رینو ۵ زد ۴۳۱۰ میلی آمپر است و از شارژ سریع ۳۳ وات نیز پشتیبانی می‌کند. ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین های چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این دستگاه است.

نظر شما در مورد گوشی های اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، گوشی خوبیه، دایمن 800u دیگه فرارگیر شده تو بیشتر گوشیها هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی