حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های اوپو Reno 6Z فاش شد؛ دوربین سه گانه و طراحی مشابه با Reno 6

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، رندر

اوپو درست مانند سری Reno5 در حال توسعه سری جدید Reno 6 است. تنها چند ماه پس از رونمایی از خانواده Oppo Reno6 در چین، این برند چینی خود را را برای نسخه جدیدی از این خانواده آماده می کند. این گوشی جدید Reno 6Z نام خواهد داشت و اولین بار در ۲۱ جولای (سی ام تیر ماه) در تایلند رونمایی خواهد شد. درست چند روز قبل از رونمایی، ایوان بلاس، چندین رندر از این گوشی را به اشتراک گذاشته است.

رندر های اوپو Reno 6Z فاش شد؛ طراحی شبیه به سایر اعضای خانواده Reno 6

تصاویر منتشر شده، دوربین سه گانه و برخی از ویژگی های مورد انتظار دیگر را تایید می‌کنند. همانطور که انتظار می رفت، طراحی مدل مذکور از آنچه که در سری Reno6 دیده ایم، فاصله زیادی نخواهد گرفت.

طبق گزارش GizChina اوپو Reno 6 Z از یک صفحه نمایش بدون حاشیه مجهز به پانچ هول استفاده می‌کند. با نگاه به قاب پشتی دستگاه، چینش عمودی دوربین های سه گانه که در یک ماژول مستطیل شکل قرار گرفته اند خودنمایی می‌کند. با توجه به اطلاعات منتشر شده، سنسور دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی است. ما تصور می کنیم که دوربین دوم نیز یک دوربین اولتراواید خواهد بود.

در رندر های منتشر شده از Oppo Reno 6 Z می‌توان به خوبی چینش دوربین های این گوشی را مشاهده کرد.

نمی‌توان به این سادگی کارایی دوربین سوم را مشخص کرد اما از آنجا که این دستگاه یک محصول مقرون به صرفه است، به احتمال زیاد این دوربین برای گرفتن عکس های ماکرو به کار خواهد آمد. البته در خوش بینانه ترین حالت ممکن، دوربین سوم این گوشی از نوع تله فوتو خواهد بود.

دکمه تنظیم صدای این گوشی بر روی لبه سمت چپ قرار گرفته است، در حالی که دکمه پاور بر روی لبه سمت راست دیده می‌شود. رندر های منتشر شده کلید پاور استانداردی بدون سنسور اثر انگشت را نشان می‌دهند، بنابراین ما احتمال می‌دهیم که اوپو Reno 6 Z به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز باشد. همچنین این گوشی هوشمند در دو رنگ جذاب مشکی و سبز درخشان در دسترس قرار خواهد گرفت.

رندر منتشر شده از اوپو Reno 6 Z

مشخصات Oppo Reno 6 Z

برای تامین قدرت پردازشی این دستگاه از تراشه مدیاتک Dimensity 800U استفاده شده است. این یک چیپست 5G است که همراه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. طبق گزارشات ، این دستگاه با ویژگی جدید رم مجازی ارائه می شود. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا ۵ گیگابایت از فضای ذخیره سازی داخلی را به رم دستگاه اختصاص دهید.

امتیاز DxO نمایشگر Reno 5 Pro و Reno 5 Pro Plus مشخص شد

طبق اطلاعات فاش شده، این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز ۳۲ مگاپیکسل خواهد بود. Oppo Reno 6 Z از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۳۰ وات استفاده خواهد کرد. فست شارژ در نظر گرفته شده برای این گوشی، می‌تواند تنها در عرض ۵۲ آن را فول شارژ کند. وزن دستگاه حدود ۱۷۳ گرم و ضخامت آن ۷.۹ میلی‌متر خواهد بود.

نظر شما در مورد Oppo Reno 6 Z چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی