حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون‌های هوشمند MI TV 6 شیائومی به زودی معرفی خواهند شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تلویزیون، شیائومی

تلویزیون‌های هوشمند MI TV 6 شیائومی به زودی معرفی خواهند شد. اخیرا اطلاعاتی منتشر شده است که این شرکت چینی قصد دارد تا از نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود رونمایی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

شیائومی تلویزیون‌های هوشمند MI TV 6 را به زودی معرفی خواهد کرد

کمپانی چینی شیائومی با انتشار تیزری اعلام کرد که نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند Mi TV 6 که از سری تلویزیون‌های پرچمدار این شرکت است را پیش از پایان ماه جاری و در تاریخ ۷ تیر معرفی خواهد کرد. این تصویر قسمت پایین پنل محصولات جدید شیائومی را نشان می‌دهد. می‌توانیم ببینیم که دستگاه دارای پایه نگهدارنده نسبتا عریضی است که نام XIAOMI در قاب پایین پنل قرار دارد.

تلویزیون‌های هوشمند MI TV 6

تلویزیون‌های هوشمند MI TV 6 در راه هستند؟

تلویزیون‌های جدید شیائومی جایگزین سری Mi TV 5 خواهند بود. این تلویزیون‎‌ها دارای یک صفحه نمایش 4K با وضوح تصویر ۲۱۶۰×۳۸۴۰ و ۱۰۸ درصد فضای رنگی NTSC هستند.

طبق اطلاعات منتشر شده از gizchina، این احتمال وجود دارد که که سری جدید تلویزیون‌های این شرکت با تکنولوژی پنل‌های QLED سامسونگ ساخته شوند و همچنین این پنل ها به احتمال بسیار زیاد 4K خواهند بود. تا این لحظه اطلاعات دقیقی در مورد اندازه این محصولات وجد ندارد اما باید این نکته را ذکر کرد که خانواده Mi TV 5 دارای ابعاد ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ هستند که با برچسب قیمتی پایه‌ای ۴۳۰ دلار عرضه شدند، احتمالا نسخه کوچک‌تری از خانواده Mi TV 6 با همین قیمت در دسترس باشد.

تلویزیون‌های هوشمند MI TV 6

تلویزیون‌های هوشمند MI TV 6

معرفی تلویزیون Mi TV 4A 40 Horizon Edition

لازم به ذکر است که اوایل این ماه، شیائومی خبر از معرفی یک تلویزیون هوشمند جدید به نام Mi TV 4A 40 Horizon Edition داده است که مجهز به یک قاب بسیار کم حاشیه و با حداقل عرض ممکن خواهد بود. فروش محصولات جدید این شرکت به صورت خرده فروشی از تاریخ ۱۱ خردادماه آغاز شده است. محصولات جدید این شرکت طراحی مشابهی با تلویزیون Mi TV 4A Horizon Edition خواهند داشت که خردادماه سال گذشته در دو مدل با نمایشگرهای ۳۲ و ۴۳ اینچی معرفی شدند.

تلویزیون های شیائومی سری Mi TV EA 2022 در ۷ مدل معرفی شدند

 

معرفی سیستم کنفرانس ویدیویی که شبیه یک ساندبار است

شیائومی اخیراً یک سیستم کنفرانس صوتی تصویری را معرفی کرده است که از جمله کاربردهای آن باید به سازماندهی و مدیریت ارتباطات و تعامل از راه دور بین کارمندان یا دانش آموزان و معلمان، اشاره کرد. از نظر شکل و طراحی، دستگاه مانند یک ساندبار یا نوار صوتی است که می‌توان آن را روی دیوار یا روی صفحه نمایش نصب کرد.

تلویزیون‌های هوشمند MI TV 6

تلویزیون‌های هوشمند MI TV 6

این دستگاه دارای یک دوربین با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای است که با استفاده از سنسورهای ساخت سونی، قادر است تا هشت برابر زوم دیجیتال را ارائه دهد و همچنین قابلیت تنظیم مکانیکی ارتفاع را در ۱۰ درجه مختلف داراست. این دستگاه دارای ۶ میکروفون با برد ۵ متر است که وظیفه ضبط صدا در محیط را دارند. عملکرد این میکروفون‌ها به وسلیه الگوریتم‌های هوشمندی بهینه‌سای می‌شوند، به طوری که صدای افراد در فواصل مختلف به یک اندازه بلند و واضح شنیده می‌شود.

این دستگاه دارای پردازنده هشت هسته‌ای APQ8053 ساخت کوالکام و دو بلندگوی ۲.۵ اینچی است که این مسئله برای پشتیبانی از وضوح تصویر 4K خواهد بود. علاوه بر این، مسئله کاهش نویز صدا به صورت هوشمند و بر اساسی الگوریتم‌های هوش مصنوعی پیاده سازی شده است. این محصول با برچسب قیمتی حدود ۳۶۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

تلویزیون شیائومی Mi TV LUX OLED رسما معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان