حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین زیر نمایشگر شیائومی در گوشی های Mix 4 ،CC 11 و Fold 2 استفاده خواهد شد

در هفته‌های اخیر، چندین گزارش در مورد گوشی‌های هوشمند با دوربین زیر صفحه منتشر شد. تا اکنون اما، تنها ZTE بوده است با Axon 20 5G توانسته به تولید انبوه این فناوری دست پیدا کند. با این حال، طبق بررسی‌های مختلف دیدیم که عملکرد دوربین سلفی این گوشی کمتر از توقعات ظاهر شد. به‌تازگی، جدیدترین گزارش توسط ITHome حاکی از آنست که حداقل سه مورد از گوشی‌های هوشمند شیائومی از جمله CC 11 ،MIX 4 و MIX Fold 2 تا انتهای سال جاری و اوایل سال آینده با تکنولوژي دوربین زیر نمایشگر این شرکت عرضه خواهند شد.

دوربین زیر نمایشگر شیائومی

ITHome حدس می‌زند که این سه تلفن هوشمند می‌توانند Mi MIX 4 ،MI MIX Fold 2 و یک گوشی هوشمند دیگر باشند. Wei Siqi، مدیر محصولات و سخنگوی برند Xiaomi CC، اخیراً در پاسخ به کاربران اظهار داشت که نسل جدید مدل‌های سری CC شیائومی در سه ماهه سوم سال جاری عرضه می‌شوند. این بیانیه رسما تأیید می‌کند که این شرکت تولید سری جدید گوشی‌های خود را متوقف نخواهد کرد. به یاد بیاورید که ۹ Xiaomi CC، اولین دستگاهی بود که از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در آن استفاده شد. بنابراین، اگر Xiaomi CC 11 فناوری دوربین زیر نمایشگر را با خود به همراه داشته باشد، ابدا تعجب آور نخواهد بود.

گوشی Mi Mix 4

گوشی Mi Mix 4

جزئیات این گوشی‌های هوشمند در حال حاضر هنوز به‌صورت کامل مشخص نشده است. با این وجود، این دستگاه‌ها مطمئناً دارای برخی از ویژگی‌های برتر می‌باشند. ما انتظار داریم که برای هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی گوشی تاشو، رفرش ریت 90 و یا 120 هرتز را ببینیم. همچنین برای مدل CC 11 نیز، شیائومی به احتمال زیاد از صفحه نمایش +FHD با رفرش ریت حداقل ۹۰ هرتزی استفاده خواهد کرد.

شیائومی Mi Fold 2 و Mi Mix 4 نیز، احتمالا با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ ارائه می شوند. این گوشی‌ها از یک باتری 5000 میلی آمپری استفاده کرده و دوربین اصلی آنها ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. با این حال، می میکس ۴ از فناوری برتر دوربین زیر صفحه Huaxing Optoelectronics که سال گذشته به نمایش درآمد استفاده خواهد کرد. انتظار می رود صفحه نمایش hyperboloid AMOLED در حدود 6.67 اینچ بوده و از رفرش ریت بالا نیز پشتیبانی کند.

نسل سوم دوربین زیر نمایشگر شیائومی

نسل سوم دوربین زیر نمایشگر شیائومی

علاوه بر شیائومی، ZTE ،Vivo و سامسونگ نیز دوربین‌های زیر نمایشگر متعلق به خود را در نیمه دوم امسال عرضه می‌کنند که در همان مرحله به رقابت می‌پردازند. با این حال، گزارشاتی وجود دارد که فناوری دوربین زیر صفحه در شرایط کنونی، کاملا مناسب تولید انبوه نیست. اینکه آیا این تولیدکنندگان برای دستیابی به این فناوری عجله می‌کنند یا خیر، هنوز مشخص نیست. با این وجود، عملکرد و خروجی فناوری‌های آنها مطمئینا متفاوت خواهد بود. تا زمان عرضه تلفن‌های هوشمند بیشتر با دوربین زیر صفحه، نمی‌توانیم کیفیت احتمالی آنها را مورد بررسی قرار دهیم. در حال حاضر، نمونه بکارگرفته شده توسط ZTE، به هیچ عنوان قابل قبول نیست اما با پیشرفت صنعت و رونمایی از نسل‌های جدیدتر این فناوری، در آینده نزدیک می‌توان شاهد استفاده شمار زیادی از گوشی‌های هوشمند از این تکنولوژي باشیم.

گوشی های با دوربین زیر نمایشگر ممکن است به رفرش ریت ۹۰ هرتز محدود شوند

نظر شما راجع به دوربین زیر نمایشگر شیائومی که قرار است در سه مدل از گوشی‌های این شرکت استفاده شود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

میکس عادی و میکس فولد قابل حدس بود… امیدوارم تو همه از یک نسخه استفاده نکنه و نسخه های مختلف با مشخصات مختلف رو تست کنه و بازخورد کاربرا رو ببینه…

تیتر خیلی گمراه کنندس.😬
الان موندم زد فولد ۳ با فناوری شیا دوربینش تولید میشه؟😬
ولی به هر حال نباید عجله ای در کار باشه.

تو بند دوم خواسم از این 🤔 استفاده کنم که اشتباهی 😬 رو زدم.
باعث اشتباه نشه ممنون.❤🙏🏼

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی