حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی Stylo 7، ال جی K33 و ال جی K35، دیگر محصولات کنسل شده LG هستند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ال‌جی

ظاهراً ال جی پیش از کناره گیری از بازار گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های گسترده‌ای برای عرضه محصولات جدید خود در این بازار داشته است. به طور مثال، گوشی‌های ال جی Stylo 7، ال جی K33 و ال جی K35 از دیگر گوشی‌های کنسل شده LG هستند که به تازگی لو رفته‌اند. اما در مورد این گوشی‌ها چه می‌دانیم؟

گوشی‌های کنسل شده ال جی: از ال جی Stylo 7 تا دو گوشی دیگر از سری K

ال جی، به طور ناگهانی از دنیای گوشی‌های هوشمند خداحافظی کرد. همین موضوع، باعث شد تا سبب متوقف شدن توسعه و عرضه عمومی چند دستگاه بسیار جذاب باشیم. یکی از این دستگاه‌ها، پرچمداری به نام VELVET 2 Pro بود که با طراحی بدون دکمه فیزیکی و با قیمت کم‌تر نسبت به نسل قبل قرار بود عرضه شود. اما ظاهراً ال جی تنها نسخه‌های محدودی از این گوشی را تولید کرده بود تا به کارمندان خود و به صورت اختصاصی بفروشد. اما اجازه دهید تا به گوشی‌های جدید و متفاوتی بپردازیم.

 

مشخصات LG VELVET 2 Pro منتشر شد: مجهز به تراشه Snapdragon 888

 

در گزارشی از Gsmarena، سه گوشی تازه از ال جی لو رفته اند. یکی از این گوشی‌ها مربوط به سری Stylo و دو گوشی دیگر متعلق به سری K ال جی هستند. ال جی Stylo 7، اولین محصولی است که باید با آن آشنا شوید. بر اساس لیست کنسول گوگل پلی، قرار بود که این دستگاه مجهز به قلم استایل ال جی باشد. همچنین تراشه Snapdragon 662 برای آن در نظر گرفته شده بود. این تراشه، در سال جاری میلادی اصلاً جذاب نیست. اما هرچه که باشد از تراشه Helio P35 موجود در نسل قبل بهتر است.

رندر قاب جلویی ال جی Stylo 7

حداقل دو نسخه با رم‌های ٣ یا ۴ گیگابایتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده بود. نمایشگر این دستگاه، ۶.٨ اینچی بود و وضوح +Full HD داشت. در رندر این گوشی، وجود یک حفره نمایشگر مرکزی با دوربین سلفی تکی قابل مشاهده است. اگر به یاد داشته باشید، پیش‌تر در مورد رندر ال جی Stylo 7 صحبت کرده بودیم. در این رندرها، جک ٣.۵ میلی متری هدفون در کنار درگاه Type-C قابل مشاهده بود.

در وهله بعدی، دو گوشی از سری اقتصادی K وجود دارند. این دو گوشی جدید از این سری، LG K33 و LG K35 هستند. هر دو دستگاه، مجهز به تراشه ١٢ نانومتری Helio P35 و ٣ گیگابایت حافظه رم هستند. همچنین هر دوی این محصولات، دارای نمایشگری با وضوح +HD هستند. اما در بالای نمایشگر LG K35، حفره نمایشگر مرکزی مشاهده می‌شود. این در حالی است که LG K33 دارای ناچ قطره‌ای است. در کل، طراحی گوشی ال جی K35 جذاب‌تر است. هر دو گوشی K33 و K35 نیز در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفته‌اند. سیستم عامل هر سه گوشی، اندروید ١١ پیش فرض است.

رندر قاب جلویی LG K35 (راست) و LG K33 (چپ)

رندر قاب جلویی LG K35 (راست) و LG K33 (چپ)

در نهایت، مشخص نیست که چه بر سر این گوشی‌ها آمده است. ممکن است شاهد فروش اختصاصی این دستگاه‌ها به کارمندان ال جی مانند LG VELVET 2 Pro باشیم. اما همان طور که مشخص است، خبری از عرضه عمومی این گوشی‌های هوشمند نیست. نظر شما در مورد سه گوشی فوق چیست؟ آیا مشخصات آن‌ها را می‌پسندید؟ به نظر شما، با عرضه عمومی آن‌ها کاربران چه واکنشی خواهند داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️