حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ال جی استایلو ۷ با تمرکز بر قلم لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی

اردیبهشت امسال بود که ال جی از گوشی میان رده LG Stylo 6 در ایالات متحده رونمایی کرد. اطلاعات تازه نشان می دهد که این شرکت کره ای اکنون در حال کار بر روی LG Stylo 7 به عنوان تلفن جانشین خود است. امروز رندرهای CAD از LG Stylo 7 منتشر شده که باز هم یک طراحی جسور را از LG نشان می دهد. طراحی ال جی استایلو ۷ با تمرکز بر قلم است.

ال جی استایلو ۷

رندرهای LG Stylo 7 نشان می دهند این دستگاه مجهز به نمایشگری است که دارای بریدگی دوربین سلفی در مرکز بالا خواهد بود. این گزارش ادعا می کند که دستگاه مجهز به نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی است. هر چند به نظر می رسد چانه Stylo 7 کمی ضخیم باشد اما از نظر ابعادی این گوشی دارای ابعاد 170.6 در 77 در 8.6 میلی متر بوده که واقعا ضخامت زیادی نیست.

در قسمت پشتی LG Stylo 7 دو قسمت برجسته وجود دارد که قسمت اول برای دوربین چهارگانه و قسمت دوم برای قلم است. مشخص نیست که تلفن هوشمند در عقب از قاب پلاستیکی بهره برده است یا شیشه ای. لبه پایین دستگاه دارای محفظه قلم، بلندگو، پورت USB-C ، میکروفون و جک صوتی 3.5 میلی متری است.

یک اسکنر اثر انگشت با دکمه پاور موجود در لبه سمت راست Stylo 7 ادغام شده است. لبه سمت چپ آن با یک اسلات سینی سیم کارت، یک دکمه تنظیم صدا و یک دکمه اختصاصی برای دسترسی به دستیار صوتی پر شده است. مشخصات دیگر Stylo 7 هنوز اعلام نشده است.

با توجه به نسل قبلی این دستگاه می توان گفت که ال جی Stylo 7 احتمالا یک گوشی اقتصادی است با پشتیبانی از قلم عادی (مانند قلم فعال سری Note نیست).

نظر شما درباره طراحی ال جی استایلو ۷ چیست؟ آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خیلی هم خوب به مولا.

Milad7

ببینیم چه میکنه رندرش که زیاد خوب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)