حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنپدراگون ۸۸۸ پرو در تعداد محدودی از گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | پردازشگرها، شایعات، کوالکام

مدیرعامل برند آنر، Zhao Ming، اخیراً در جریان کنفرانس مطبوعاتی رونمایی از پرچمداران سری Honor 50 خود، اظهار داشت که تراشه رده بالای آینده کوالکام، قرار است در گوشی Honor Magic 3 این شرکت که در سه ماهه سوم سال 2021 عرضه خواهد شد، استفاده شود. با این حال و طبق گزارشات جدید، بیان می‌شود که اسنپدراگون ۸۸۸ پرو تنها در تعداد محدودی از ‌گوشی‌های هوشمند بکار گرفته خواهد شد.

تعداد محدود گوشی‌های هوشمند استفاده کننده از اسنپدراگون ۸۸۸ پرو

به نقل از وب سایت myfixguide، همان‌طور که کد “SM8350 Pro” به‌تازگی به‌نمایش گذاشته شده است، می‌توان نتیجه گرفت که پردازنده پرچمدار آینده کوالکام، اسنپدراگون ۸۸۸ پرو نام خواهد گرفت. لازم به‌ذکر است که تراشه اسنپدراگون 888 فعلی، تنها دارای شماره مدل SM8350 می‌باشد.

طبق گزارشات اخیر، اسنپدراگون 888 پرو دارای یک طرح سه خوشه‌ای خواهد بود که شامل یک هسته فوق العاده قدرتمند، سه هسته کم مصرف‌تر و چهار هسته با کارایی پایین می‌باشد. فرکانس پردازنده نیز اکنون به 3.0 گیگاهرتز اورکلاک شده و همچنین گزارش می‌شود که چندین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در حال آزمایش آن هستند.

تعداد محدود اسنپدراگون ۸۸۸ پرو

تعداد محدود اسنپدراگون ۸۸۸ پرو

با این حال، وبلاگ نویس معروف، DigitalChatStation، به‌تازگی اظهار داشته است که Snapdragon 888 Pro در بسیاری از گوشی‌های پرچمدار آینده، استفاده نخواهد شد به‌ طوری‌که حتی برخی از تولیدکنندگان هنوز آن را خریداری نکرده‌اند، چراکه بهبود عملکرد آن در مقایسه با نسخه فعلی‌، بسیار محدود است.

همان‌طور که منابع مطلع فاش کرده‌اند، انتظار می‌رود این نسخه در سه ماهه سوم سال 2021 عرضه شود، اگرچه معرفی پرچمداری که از این تراشه استفاده کند، چندان دور نیست.

سخن آخر اینست که بسیاری از تولیدکنندگان به دلیل هزینه‌های تحقیق و توسعه و محدودیت‌های خط تولید کوالکام، ممکن است هرگز نتوانند دستگاه‌هایی را با اسنپدراگون 888 پرو عرضه کنند.

کوالکام در حال کار بر روی اسنپدراگون ۸۸۸ پرو می باشد: احتمال انحصار در بازار چین

نظر شما راجع به ارائه تعداد محدودی از گوشی‌های هوشمند با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پرو چیست؟ آیا با بهبود اوضاع کمبود تراشه، در آینده می‌توان شاهد عرضه دستگاه‌های بیشتری با این چیپست باشیم و یا مستقیما سراغ نسل آینده پردازنده‌های کولکام خواهیم رفت؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

آره خب فقط تو گوشی های کولر دار استفاده میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی