حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروشگاه فیزیکی گوگل در نیویورک به زودی افتتاح می شود + تصاویر

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

پس از سالها آزمایش فروشگاه های پاپ-آپ گوگل (فروشگاه های موقت) این شرکت اولین فروشگاه فیزیکی خود را افتتاح خواهد کرد. این فروشگاه زیر دفاتر گوگل در محله چلسی نیویورک واقع شده است.

فروشگاه فیزیکی گوگل

فروشگاه فیزیکی گوگل

فروشگاه فیزیکی گوگل

این فروشگاه در درجه اول از محصولات سخت افزاری خاص خود گوگل، از جمله تلفن های Pixel، لوازم خانه هوشمند Nest و محصولات Fitbit در کنار سایر دستگاه های مختلف برخوردار خواهد بود. همچنین مجموعه ای از لوازم جانبی شخص ثالث و محصولات به برند گوگل مانند کلاه یا تی شرت وجود دارد.

محصولات نست درون فروشگاه گوگل

محصولات نست درون فروشگاه گوگل

گوگل این فروشگاه را به عنوان “اولین” فروشگاه خود توصیف می کند، اما دیروز در تماسی با مطبوعات حاضر به ارایه زمان، مکان یا حتی اطلاعاتی درباره افتتاح فروشگاه های دیگر نشد. احتمالاً ممکن است فعلا فقط یکی باشد، اما درباره آن مطمئن نیستیم. فضای خرده فروشی جدید راهی تقریباً کوچک برای ورود گوگل به فروشگاه های فیزیکی است، نه یک ورود پر سر و صدا برای رقابت با فروشگاه های اپل. مایکروسافت هم در ژوئیه گذشته در میان بیماری همه گیر کرونا تمام فروشگاه های خرده فروشی خود را تعطیل کرد.

 فروشگاه فیزیکی گوگل

فروشگاه فیزیکی گوگل

فروشگاه Google بیشتر شبیه یک اتاق نمایش (یا یک تجربه زنده از محصولات برند) طراحی شده است تا یک فضای خرده فروشی که برای ارایه محصولات زیادی طراحی شده باشد. چهارپایه و صندلی در فضای اصلی و همچنین اتاق های متفاوت در نظر گرفته شده است که گوگل آنها را “sandboxes” با تجربه های خاص محصول می نامد. مثلا در یک اتاق، مشتریان با استفاده از یک Nest Hub به در زدن مامور تحویل کالا پاسخ می دهند. تجربه در زدن پیک با یک بازخورد لرزشی صندلی که کاربر روی آن نشسته، انجام می شود. اتاق مربوط به گوشی های Pixel ویژگی عکاسی در نور کم آنها را به نمایش می گذارد.

زیبایی فروشگاه Google این است که بیشتر از فروشگاه های اپل، حس خانه بودن دارد. این فروشگاه ها با نور زیاد و همچنین بسیاری از رنگ های گرمِ چوبی پر شده است. گوگل بر چگونگی کار با یک هنرمند محلی برای طراحی چوبی و مبلمان چوبی تأکید کرد. همچنین به این واقعیت افتخار می کند که برای طراحی محیطی خود از لیدز امتیاز پلاتینیوم را کسب کرده است. به عنوان مثال بیشتر مبلمان و کفپوش از مواد بازیافتی ساخته شده است.

گوگل فروشگاه خود را در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ افتتاح خواهد کرد. شما می توانید گالری تصاویر آن را اینجا ببینید:

گالری تصاویر فروشگاه گوگل در نیویورک

فروشگاه گوگل

فروشگاه گوگل

نظر شما درباره طراحی فروشگاه گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)