حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدول فروش گجت‌های پوشیدنی فصل اول ٢٠٢١: اپل در صدر؛ سامسونگ، شیائومی را کنار زد

امروزه، گجت‌های پوشیدنی به عنصر مهمی از زندگی انسان‌های امروزی تبدیل شده است. به طوری که آن‌ها، با استفاده از این گجت‌های هوشمند زندگی را برای خود آسان‌تر می‌سازند. اخیراً جدول فروش گجت‌های پوشیدنی در طی فصل اول سال ٢٠٢١ منتشر شده است. این جدول، به ما میزان فروش برندهای مختلف را در این بازار نشان می‌دهد.

جدول فروش گجت‌های پوشیدنی در فصل اول سال ٢٠٢١ میلادی

به گزارش Sammobile، جدول فروش گجت‌های پوشیدنی در سه ماهه اول سال ٢٠٢١ میلادی منتشر شده است. این جدول فروش، نشان می‌دهد که هر برند چه سهمی از بازار داشته است. به طور کلی، اپل در صدر قرار دارد و سامسونگ نیز با کنار زدن شیائومی، به رتبه دوم صعود کرده است. تحقیقات انجام شده در این زمینه، به دست مؤسسه IDC منتشر شده است.

جدول فروش گجت‌های پوشیدنی در فصل اول سال ٢٠٢١ میلادی به رهبری اپل

جدول فروش گجت‌های پوشیدنی در فصل اول سال ٢٠٢١ میلادی به رهبری اپل

در جدول فوق، فروش گجت‌های پوشیدنی در بازه زمانی ذکر شده قابل مشاهده است. در رتبه اول، اپل با فروش تقریباً ٣٠ میلیون محصول، با اختلاف زیادی قرار دارد. این میزان، ١٩.٨ درصد بیشتر از سال و گذشته و شامل ٢٨.٨ درصد از سهم کل بازار است. در رتبه دوم، سامسونگ دیده می‌شود که فروش ١١.٨ میلیون محصولی را رقم زده است. کره‌ای‌ها، رشد فروش ٣۵.٧ درصدی را تجربه کردند و ١١.٣ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند. شیائومی هم در رتبه سوم قرار گرفته است. این کمپانی، توانست با فروش محصولات جذابی مانند Mi Band 6، به رتبه مذکور برسد. اما متأسفانه، این شرکت چینی نتوانست رتبه خود را حفظ کند. فروش شیائومی، ١٠.٢ میلیون دستگاه بوده است که معادل ٩.٧ درصد از سهم کل بازار گجت‌های پوشیدنی است. این مقدار، ١.٨ درصد کم‌تر از مدت مشابه سال گذشته است.

در رتبه‌های بعدی، هواوی و BoAt دیده می‌شوند که به ترتیب، ٨.۶ و ٣ میلیون دستگاه در فصل اول سال ٢٠٢١ فروخته‌اند. هواوی با رشد ٣١.١ درصدی و BoAt نیز با رشد تقریباً ٣٢٧ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده‌اند. به همین ترتیب، شاهد ظهور یک رقیب جدید برای برندهای شناخته شده‌تر هستیم. دیگر برندهای فعال در این حوزه هم مجموعاً ۴٠.٩ میلیون دستگاه فروخته‌اند که معادل حدود ٣٩ درصد از سهم بازار است. در نهایت، فروش کل گجت‌های پوشیدنی در فصل اول سال جاری میلادی، حدود ١٠۵ میلیون دستگاه بوده است. با ثبت چنین رقمی، شرکت‌های فعال در این حوزه توانسته‌اند رشد تقریباً ٣۴.۵ درصدی را نسبت به فصل اول سال ٢٠۲٠ میلادی ثبت کنند.

نظر شما در مورد این جدول فروش چیست؟ به نظر شما دلیل شکست شیائومی از سامسونگ در این بازار چیست؟ کدام یک از برندهای فعال در این حوزه را بیشتر می‌پسندید؟ اگر از گجت‌های پوشیدنی استفاده می‌کنید، بگویید که محصولات کدام برند را بیشتر می‌پسندید و دقیقاً از چه محصولی استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، اپل واقعا فروش خیلی زیادی داشته با 30 میلیون دستگاه، سامسونگم حدودا با 1 میلیون بیشتر از شیائومی جلو زده که اونم چیزی نیستش، ولی خب 30 میلیون فروش اپل با توحه به فروش سام و شیا واقعا خیلیه، بدی اپل اینه که چون یه برند معروفیه محصولاتش گرونه و هرکسی نمیتونه بخه بخصوص بخصوص تو ایران، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️