حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش گجت های پوشیدنی هوآوی در سال 2021 از 100 میلیون دستگاه فراتر رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی، هواوی

مطابق با آمار جدید و تا پایان سال 2021، مجموعه محموله های فروخته شده گجت های پوشیدنی هوآوی در این سال به بیش از 100 میلیون دستگاه رسیده است. این خبری بود که امروز، در کنفرانس ارتباطات فناوری و نوآوری سلامت ورزشی هواوی، مدیر عامل بخش هواوی Sports Health Corps و رئیس خط تولید گجت های پوشیدنی هوشمند تجاری و سلامت ورزشی هوآوی گفت. او همچنین فاش کرد که حجم تمام کاربران جهانی این شرکت اکنون از 350 میلیون نفر فراتر رفته است.

در حال حاضر، این غول تولیدی چینی با بیش از 80 موسسه تحقیقاتی جهانی همکاری می‌کند. بر اساس داده های Canalys، مجموعه محموله های جهانی دستگاه های مچ بند پوشیدنی برند های مختلف در سال 2021 به 193 میلیون دستگاه رسید که نسبت به سال گذشته 4.3 درصد افزایش داشته است. اما در این میان، به دلیل نفوذ سیاست های خارجی و جدا شدن آنر، سهم بازار هوآوی نزدیک به 7 درصد کاهش یافت. بنابراین محموله های آنها با کاهش سال به سال 40 درصدی همراه بود. البته با این وجود، این شرکت همچنان با فروش 19 میلیون دستگاه در رتبه سوم قرار دارد. در بازار چین نیز هوآوی با سهم بازار 30 درصد در رتبه اول قرار دارد.

فروش گجت های پوشیدنی هوآوی در سال 2021 از 100 میلیون دستگاه فراتر رفت

هوآوی در حال کار بر روی ویژگی های جدیدی در گجت های پوشیدنی خود است

منبع می‌گوید هوآوی در رویداد خود سه پروژه بزرگ تحقیقاتی بهداشتی را نیز تبلیغ و اعلام کرد. این پروژه ها شامل اندازه‌گیری قند خون نوآورانه، سلامت عملکرد ریه و تحقیقات سلامت در ارتفاعات بالا می‌باشد. آنها می‌گویند تاکنون، HUAWEI TruSeen™ در حال توسعه بوده است و تحقیقات فناوری های آن بیش از 7 سال است که ادامه دارد. این دستاورد، فناوری نوآورانه و قدرت تحقیق و توسعه آزمایشگاه علوم سلامت ورزشی هواوی و موسسه تحقیقات جهانی هواوی را ادغام می کند. دقت آن همچنان در حال بهبود است. بنابراین علاوه بر بهبود مستمر قابلیت‌ های تشخیص اولیه مانند ضربان قلب، اکسیژن خون و فشار خون، هواوی زمینه‌ های تحقیقاتی جدیدی را در زمینه قند خون، عملکرد ریه و مدیریت سلامت در ارتفاع برای ما به ارمغان خواهد آورد.

در بهار امسال، هواوی سری ساعت های هوشمند GT 3 Pro را عرضه کرد. این دستگاه ها به طور کامل مجهز به عملکرد ECG هستند. این قابلیت نرم افزار فوری آنالیز ECG هواوی و همچنین از نظارت بر ضربان قلب در همه حال و هوا می‌شود. همچنین این ساعت هوشمند از قابلیت نظارت مداوم اکسیژن خون، نظارت بر اکسیژن خون در ارتفاع، نظارت بر دمای بدن، نظارت علمی خواب، نظارت بر فشار و… نیز پشتیبانی می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری