حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گوشی پرچمدار Infinix با پشتیبانی از شارژر ١۶٠ واتی را ببینید

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اسمارت‌فون، رندر

کمپانی Infinix، کم کم در حال رشد و تحول در صنعت گوشی‌های هوشمند است. به همین دلیل، این Infinix دست به ایجاد نوآوری‌هایی در حوزه گوشی‌های هوشمند زده است. پیش از این، در مورد توسعه یافتن شارژر پر توان ١۶٠ واتی Infinix گفته بودیم. اما اخیراً رندر گوشی پرچمدار Infinix که مجهز به این شارژر خواهد بود، منتشر شده است.

رندر گوشی پرچمدار Infinix

کمپانی Infinix، خیلی پر فروش، شناخته شده و یا محبوب نیست. اما با وجود همین میزان کم محبوبیت، محصولات متنوع و جالبی از سوی Infinix روانه بازار شده است. همان طور که گفتیم، مدتی پیش در مورد توسعه یافتن شارژر ١۶٠ واتی Infinix برای گوشی پرچمدار این کمپانی بودیم. اما اخیراً در خبری جدید، رندر گوشی پرچمدار Infinix منتشر شده است. رندر این گوشی پرچمدار، دقیقاً مشابه همان گوشی هوشمندی است که در تصویر شارژر ١۶٠ واتی Infinix دیده شده بود. این گوشی پرچمدار، دارای یک سنسور دوربین اصلی بزرگ است. به گزارش Gizmochina، به نظر می‌رسد که این گوشی، همان دستگاهی باشد که از شارژر ١۶٠ واتی پشتیبانی می‌کند.

تصویر زنده منتشر شده از شارژر جدید Infinix با توان ١۶٠ واتی

تصویر زنده منتشر شده از شارژر جدید Infinix با توان ١۶٠ واتی و گوشی پرچمدار این کمپانی در پس زمینه

اکنون اجازه دهید تا به رندر این گوشی پرچمدار بپردازیم. در قاب جلویی این گوشی، نمایشگری کم حاشیه با لبه‌های خمیده دیده می‌شود. حسگر تشخیص اثرانگشت، در زیر نمایشگر این دستگاه واقع شده است. لبه‌های این گوشی، انحنای زیادی دارد و به اصطلاح، آبشاری است. در بالا و سمت چپ قاب جلویی گوشی پرچمدار Infinix، دوربین سلفی تکی واقع شده در حفره نمایشگر دیده می‌شود. بر روی فریم فلزی این دستگاه، جزئیات عادی دیگر گوشی‌ها دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که ضخامت گوشی پرچمدار Infinix، کمی زیاد باشد.

"<yoastmark

اما به قاب پشتی می‌رسیم. در این بخش، طرح قاب پشتی با عبارت “NOW” بسیار جذاب است. ماژول دوربین مستطیلی شکل نیز از دوربین اصلی سه گانه با یک سنسور بسیار بزرگ تشکیل شده است. لنز پریسکوپ تله فوتو نیز در این سیستم دوربین وجود دارد. پنل نمایشگر این گوشی، از نوع OLED است و شارژ دستگاه از طریق درگاه Type-C انجام می‌گیرد.

نظر شما در مورد طراحی این گوشی پرچمدار از کمپانی Infinix چیست؟ آیا این دستگاه اولین گوشی است که با شارژر ١۶٠ واتی روانه بازار می‌شود؟ کدام مشخصه گوشی پرچمدار Infinix برای شما جالب‌تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

اوف 160 وات
اوف
داره میسوزه

S AH

هر چی گوشی Infinix میاد ای‌ران فیکه
یکبار اصلیشو بیارید ببینیم چی هستن
اونم سری نوتش که خیلی خوبن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️