حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش فیدلیتی (زمان تحویل و رنگ ها) تیر ۱۴۰۰ اعلام شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

شرکت بهمن موتور از روز سه شنبه اول تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۹ الی ۱۶ نخستین مرحله فروش فوری نقدی فیدلیتی پرایم را با قیمت قطعی آغاز می کند.

فروش فیدلیتی پرایم تیر ۱۴۰۰

گروه بهمن فروش فوری و نقدی فیدلیتی ۵ نفره و ۷ نفره ( تیپ ۱ و تیپ ۲ ) را با قیمت قطعی اعلام کرده است و می خواهد تا این محصول جدید را به صورت اینترنتی به فروش برساند.

بر اساس این طرح فروش فیدلیتی پرایم تیپ ۱ پنج نفره قیمت ۶۵۵ میلیون تومان را دارد و نمونه ۷ نفره تیپ ۲ قیمت ۶۷۰ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است. در این طرح فروش، فیدلیتی ها با رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روسانی و خاکستری کهکشانی عرضه می شوند و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه خود رینگ ۲۰ اینچی مورد نظر را برای خودرویشان انتخاب کنند.

 

مشخصات پژو ۲۰۷ دورنگ ایران خودرو مشخص شد

گروه بهمن اعلام کرده است که تحویل اولین سری فروش نقدی فیدلیتی پرایم در هفته سوم مرداد ۱۴۰۰ خواهد بود و متقاضیان می توانند از ساعت ۹ صبح روز ۱ تیر ۱۴۰۰، به وبسایت فروش گروه بهمن مراجعه کنند و به صورت اینترنتی فرایند ثبت نام را طی نمایند.

فروش فیدلیتی

فروش فیدلیتی

با هدف جلوگیری واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که قبلا تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام خریدار از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد میگردد.

متقاضیان ثبت نام فیدلیتی می توانند در بازه زمانی اعلام شده به وب سایت فروش گروه بهمن مراجعه کنند.

مشخصات فیدلیتی تیپ ۱ و تیپ ۲

بهمن فیدلیتی پرایم به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و به گفته منابع خبری، جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک انتقال قدرت را به چرخ های جلوی این کراس اوور بزرگ انجام می دهد. این جعبه دنده ساختاری مشابه به سیستم انتقال قدرت چری تیگو ۷ و ام وی ام X55 را دارد و توسط کمپانی گتراک طراحی شده است.

مشخصات فیدلیتی

مشخصات فیدلیتی

بهمن فیدلیتی پرایم قرار است تا با سقف پانوراما، در صندوق برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای، صندلی های جلوی برقی با گرمکن، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ۴ کیسه هوا، تهویه الکتریکی دستی، قابلیت تنظیم میزان نرمی فرمان، نور پردازی کابین، تریم داخلی چرم، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، کنترل حرکت در سربالایی ، سامانه کنترل پایداری، رینگ آلومینیومی تراش خورده ۲۰ اینچی، سنسور نور و باران، استاندارد آلایندگی یورو ۵ ، رادار نقطه کور، رادار خطی، فناوری LED چراغ ها و… وارد بازار ایران شود.

در نسخه های خارجی فیدلیتی این امکان وجود دارد تا مالکان امکاناتی نظیر سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، کیسه هوای پرده ای و… را بر روی این خودرو سفارش دهند. اما بدیهی است که گروه بهمن برای مدیریت قیمت تمام شده، برخی ویژگی های گران قیمت را برای فیدلیتی پرایم در نظر نگرفته است. با این حال احتمال دارد که فیدلیتی نیز مانند دیگنیتی در کنار عرضه با مدل پرایم، در آینده نزدیک با نسخه پرستیژ هم به بازار کشور معرفی شود.

امکانات فیدلیتی

امکانات فیدلیتی

تفاوت فیدلیتی تیپ ۱ و تیپ ۲ چیست؟

تفاوت این دو نسخه فیدلیتی پرایم، در تعداد صندلی ها است. فیدلیتی تیپ ۱ دارای ۵ صندلی بوده و در فیدلیتی تیپ ۲ هفت صندلی نصب شده است.

قیمت فیدلیتی تیپ ۱ در فروش فوری تیر ۱۴۰۰ چه قدر است؟

در اولین شرایط فروش گروه بهمن برای فیدلیتی پرایم، قیمت تیپ ۱ و یا همان نسخه ۵ نفره ۶۵۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت فیدلیتی تیپ ۲ در فروش فوری تیر ۱۴۰۰ چه قدر است؟

در اولین شرایط فروش گروه بهمن برای فیدلیتی پرایم، قیمت تیپ ۲ و یا همان نسخه ۷ نفره ۶۷۰ میلیون تومان اعلام شده است.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

اگه من میخواستم این ماشین خوشگل رو بخرم با این وعض بهمن موتور میترسیدم بجای فیدلیتی بهم وانت کارا تحویل بدن 😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی