حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اولترا سامسونگ را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ

سری گلکسی نوت شاید به زودی حذف شود اما به نظر می رسد که در حال حاضر، خط تولید ایمن خواهد بود زیرا سامسونگ برنامه های خود را برای تولید حداقل یک نسل دیگر تأیید کرده است. بر همین مبنا ما امشب می خواهیم طرح مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اولترا سامسونگ را ببینید.

طرح مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اولترا

ما هنوز نمی دانیم که مدل های ۲۰۲۱ چگونه به نظر می رسند، اما LetsGoDigital اکنون با Snoreyn همکاری کرده اند تا ایده ای به ما بدهند و نتایج خیره کننده است. در این طرح مفهومی سامسونگ Galaxy Note 21 Ultra بسیار جذاب به نظر می رسد

این رندر ارائه شده، سامسونگ Galaxy Note 21 Ultra را به عنوان ترکیبی از Galaxy Note 20 Ultra و Galaxy S21 Ultra آینده به تصویر می کشد. پرچمدار آینده سامسونگ با یک نمایشگر عظیم که در هر دو طرف با لبه های خمیده همراه شده است و یک بلندگوی کوچک گوش در بالای قاب وجود دارد.

دستگاه با حاشیه های نازک نیز مجهز شده است. با این حال، طراح با انتخاب یک چانه ضخیم تر نسبت به یک حاشیه یکنواخت در همه لبه ها (که اغلب مورد نظرتر است) از یک طرح مفهومی غیرواقعی دور مانده است.

گلکسی نوت ۲۱ اولترا

طرح مقهومی گلکسی نوت ۲۱ اولترا

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در حال کار بر روی فناوری دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر است. برخی اظهار داشتند که این می تواند در سری گلکسی نوت ۲۱ برای اولین بار عرضه شود، اما در این طرح، یک سوراخ  وجود دارد.

همه اینها با یک قاب از جنس استیل، یک دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست و یک درگاه و بلندگوی USB-C در پایین قرار دارند. جک هدفون 3.5 میلی متری وجود ندارد، اما قلم S Pen در آن گنجانده شده است.

برجستگی دوربین به روز شده با الهام از گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی نوت ۲۱ اولترا

طرح مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اولترا

بر اساس این طرح مفهومی، گلکسی نوت ۲۱ اولترا با یک برجستگی دوربین بسیار بزرگ همراه است. به نظر می رسد بسیار شبیه به آنچه در Galaxy Note 20 Ultra نشان داده شده است باشد اما برخی از عناصر Galaxy S21 Ultra نیز در آن گنجانده شده است.

به عنوان مثال، برجستگی اکنون در قاب بالا و کنار قرار می گیرد. یک سنسور اضافی نیز در آن گنجانده شده است که انتظار می رود سامسونگ تا حد زیادی از همان دوربین S21 Ultra استفاده مجدد کند. به نظر می رسد این دستگاه از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی بهره ببرد. اینها باید با یک دوربین زوم تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با ۳ برابر زوم و یک دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابر همراه شوند. گفته می شود پشتیبانی از قابلیت بزرگنمایی فضایی 100x سامسونگ نیز وجود دارد، همچنین یک سیستم فوکوس خودکار لیزری هم اتخاذ خواهد شد.

درباره ظاهر دوربین، این طرح مفهومی تصور می کند که یک دوربین سیاه رنگ در همه رنگ ها وجود دارد. این با سری S21 تفاوت دارد که شامل یک برجستگی دوربین متناسب با رنگ دستگاه است ، اما Ice Universe معتقد است که این می تواند طراحی نهایی باشد.

سامسونگ گلکسی نوت 21 اولترا، که ممکن است با یک عضو ارزان تر همراه باشد، معمولاً در نیمه دوم تابستان در یک رویداد مستقل Unpacked رونمایی می شود. اما امسال غول کره جنوبی حدود یک ماه و نیم معرفی گلکسی اس ۲۱ را به جلو کشیده است. همین امر می تواند در مورد سری Galaxy Note اتفاق بیفتد، بنابراین هنوز نمی توان احتمال رونمایی در نیمه اول تابستان را برای گلکسی نوت ۲۱ اولترا کنار گذاشت.

در مورد مشخصات داخلی، انتظار داشته باشید که تراشه پرچمدار کوالکام Snapdragon 888 را در ایالات متحده و سامسونگ Exynos 2100 را در بازارهای دیگر عرضه کند. مشتریان همچنین می توانند به 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت حافظه رم نیز دسترسی داشته باشند. سامسونگ اگر شایعه حذف کارت حافظه در گلکسی اس ۲۱ را محقق کند، احتمالا گلکسی نوت ۲۱ هم کارت حافظه نداشته باشد، کما اینکه گلکسی نوت ۲۰ مدل پایه هم این ویژگی را ندارد.

نظر شما چیست؟ این طرح مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اولترا برای شما جذاب بود؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

واقعا زیباست
خداکنه مشخصاتشو ضعیف نکنه

شمام با اون عکس طلاییه یاد s7 میوفتین؟

5G

آقا آخریش هست یه طوری باید بخرمش🙁

mostafa3

یه زمانی این طراحی مستطیلی سونی رو مسخره میکردن
حالا خودشون میزنن میگن بروز شده 😐

Mostafa9p

بازم که دوربین سلفی هول پانچه
ای بابا

Mostafa9p

نمیدونم چرا هرچی گوشی باحال و خوشگل معرفی میشه
وانپلاس ۸

می ۱۱
ایفون ۱۲ مکس

موتورولا اج

گوگل پیکسل

باز فکر میکنم سری نوت بهتره

Mahdi

بنظرم که عالیه

pooria

مرز بین موبایل ها و تبلت ها کاملا برداشته شده و این اصلا خوب نیست 😐
اخه که موبایل 7 اینچی میخواد 😐 خب تبلت توسعه میدادین گوشیارو حداکثر تا 6.4 اینچ دیگه نگه میداشتین 😕

ali_s

واو رنگ گلدش عشقه

pooria

یعنی اخرین گلکسی نوته 🤔

Taha

شبیه اس۲۱ هست😐😂

5G

اهوم ولی اولین رندرش از رندر نهایی اس ۲۱ قشنگتره ببین نهایی که شد چی میشه

Milad7

برای شروع زیاد هم بد نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)