حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصویر زمینه ویندوز ۱۱ با کیفیت 4K

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows 11

شاید نخواهید نصب ویندوز ۱۱ را به جان بخرید ولی تصاویر زمینه جذاب با کیفیت آن بخواهید. اگر اینطور است خبر خوبی برای شما داریم. در این مطلب می توانید دانلود تصویر زمینه ویندوز ۱۱ با کیفیت 4K را انجام دهید و روی هر سیستم دیگری از آن استفاده نمایید.

دانلود تصویر زمینه ویندوز ۱۱

انتشار غیررسمی Windows 11 سبب انتشار خیل عظیمی از تجارب و اطلاعات مختلف درباره آن شده است. یکی از جذاب ترین آن ها را می توان تصاویر زمینه ویندوز ۱۱ دانست. جایی که شاید مایکروسافت بهترین خروجی خود را در تمام ویندوزها، اینجا ارایه کرده است.

تصاویر زمینه برای ویندوز 11 تنوع بسیار خوبی دارند. از تصاویر زمینه تاریک تا روشن، تصاویر زمینه رنگی با زمینه تاریک و روشن و در کل طراحی مدرنی که سبب می شود واقعا حس به روز بودن ویندوز را داشته باشید. دیگر خبری از تصاویر واقعی صخره و دریا نیست و همه رندهای انتزاعی هستند.

والپیپرهای ویندوز ۱۱ ظاهری مدرن دارند

والپیپرهای ویندوز ۱۱ ظاهری مدرن دارند

مثلا من با تم Captured Motion ویندوز ۱۱ خیلی خوشحال هستم فعلا و شادابی خاصی برایم دارد. شما می توانید تمام والپیپرهای Windows 11 را از فایل زیر دریافت کنید.

حجم این فایل ۲۵.۳ مگابایت است و در آن ۳۴ تصویر زمینه وجود دارد. برخی از آن ها 4K است و برخی FHD. البته کیفیت های این مابین هم وجود دارد.

✅✅ دانلود تصاویر زمینه ویندوز 11 ✅✅

✅✅ دانلود تصاویر زمینه ۲۰۲۲ ویندوز 11 (آپدیت ۱۹ آذر ۱۴۰۰) ✅✅

شما ویندوز ۱۱ را دانلود و نصب کرده اید؟ تجربه کاربری شما از این ویندوز ۲۰۲۱ مایکروسافت چیست؟ من فعلا با منو استارت Windows 11 کمی مشکل دارم و این مشکل از نظر تجربه کاربری و رابط کاربری یا همان UX و UI است.

در پست های آتی درباره ویندوز ۱۱ بیشتر صحبت خواهیم کرد. شما می توانید مطالب مربوط به این ویندوز را که تا کنون منتشر کرده ایم، اینجا بخوانید:

لینک دانلود ویندوز ١١ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

آموزش نصب ویندوز ۱۱ با فلش و بدون فلش

 

آموزش غیرفعال کردن بخش Recommended استارت Windows 11

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)