حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصاویر زمینه جدید Windows 11 برای سال ۲۰۲۲ با کیفیت 4K

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows 11

پس از معرفی رسمی ویندوز ۱۱ خیلی از کاربران علاقه ویژه ای به والپیپیرهای آن نشان دادند. همراه با ارایه تم ۲۰۲۲ ویندوز ۱۱ با رنگ سال Very Peri شاهد ارایه ۴ تصویر زمینه جدید هستیم. اگر علاقه دارید که این تصاویر زمینه جدید Widnows 11 را با کیفیت 4K برای هر دستگاهی که دارید، دانلود کنید؛ با ترنجی همراه باشید.

دانلود تصاویر زمینه جدید Windows 11

همانطور که در تصویر اصلی مطلب (تصویر بالا) مشاهده می کنید، شاهد ۴ تصویر زمینه جدید برای ویندوز 11 هستیم. نکته قابل توجه درباره این تصاویر زمینه جدید آن است که بخش زیادی از تصویر در فوکس نیست. به این معنی که شاید فکر کنید کیفیت تصویر پایین است اما حقیقت آن است که این بسته جدید تصاویر زمینه ویندوز 11 ذاتا کمی محو هستند و بخش بسیار کمی از آن ها فوکس شارپی دارند.

در این بین ۱ تصویر تاریک و ۱ تصویر روشن وجود دارد. تصویر تاریک تقریبا مشابه همان تصویر زمینه اصلی این سیستم عامل جدید مایکروسافت است اما رنگ سال را دارد.  تصویر زمینه روشن هم با همین رنگ ارایه شده است اما پس زمینه خاکستری دارد. با این حال به دلیل بافت خاصی که دارد شاید کمی کم کیفیت دیده شود اما در حقیقت رزلوشن تصویر 4K بوده و نشانه ای از پایین بودن فایل نیست.

دو تصویر دیگه با طیف خاصی از رنگ سبز و گلبهی ارایه می شوند که من هر دوی آن ها را دوست دارم. اگر به این تصاویر زمینه جدید مایکروسافت علاقه دارید می توانید هر ۴ تا آن ها را با کیفیت 4K از لینک زیر دانلود کنید:

⚡⚡ دانلود تصاویر زمینه جدید Windows 11 با کیفیت 4K ⚡⚡

تم جدید ویندوز ۱۱ با رنگ سال ۲۰۲۲

تم جدید ویندوز ۱۱ با رنگ سال ۲۰۲۲

همچنین اگر مایل به دریافت تم جدید Windows 11 با رنگ سال ۲۰۲۲ هستید، اونجا (!) کلیک کنید.

نظر شما درباره تصاویر زمینه جدید ویندوز ۱۱ چیست؟ این خلاقیت و به روز بودن مایکروسافت می تواند قابل تقدیر باشد و طرفداران ویندوز به ارایه پک های مشابه در آینده امیدوار باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)