حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز آنر Earbuds 2 SE با قیمت ٧٣ دلار آمریکا رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، گجت‌های پوشیدنی

آنر امروز از محصولات متنوعی رونمایی کرد. امروز، شاهد رونمایی از سری آنر ۵٠ در چین بودیم. این سری، از سه عضو مختلف تشکیل می‌شد. پس از آن، ایربادز آنر Earbuds 2 SE نیز در مراسم رسمی این کمپانی رونمایی شده است. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این محصول تازه وارد خواهیم داشت.

مشخصات فنی ایربادز آنر Earbuds 2 SE

آنر به مدت زیادی محصول جدیدی را وارد بازار ایربادزها نکرده بود. اما در نهایت، امروز زمان رونمایی از ایربادز جدید آنر با نام Earbuds 2 SE رونمایی شد. این ایربادز کاملاً بی سیم، محصولی جدید است که آنر برای رقابت در بازار چین عرضه کرده است.

بر اساس گزارش EqualLeaks، در ابتدا، آنر از یک درایور نسبتاً عریض ١٠ میلی متری در این ایربادز کاملاً بی سیم استفاده کرده است. همچنین مانند بسیاری دیگر از نمونه‌های مشابه بازار، قابلیت حذف نویز فعال در مکالمات نیز موجود می‌باشد. این ایربادز، به طور مداوم می‌تواند تا حدود ١٠ ساعت به پخش موزیک بپردازد که رقم رضایت بخشی است. از سوی دیگر، با وجود کیس شارژ ایربادز Earbuds 2 SE، عمر باتری کلی این محصول جدید به ٣٢ ساعت افزایش می‌یابد. آنر دقیقاً اعلام نکرده است که این عمر باتری، در چه حالتی ثبت می‌شود. در همین حین، آنر ادعا می‌کند که شما با تنها ١٠ دقیقه اتصال شارژر به ایربادز کاملاً بی سیم Earbuds 2 SE، می‌توانید تا ۴ ساعت به موزیک گوش فرا دهید.

دو میکروفون اختصاصی برای انجام مکالمات در این ایربادز تعبیه شده است. وزن هر کدام از سری‌های این ایربادز، برابر با ۵.۵ گرم است. محصول جدید آنر، از قابلیت اتصال سریع نیز پشتیبانی می‌کند. تمام این مشخصات، نشان می‌دهند که آنر ایربادز جذابی را ارائه کرده است. اما قیمت این محصول چطور است؟

"قیمت

قیمت ایربادز جدید آنر

ایربادز Earbuds 2 SE، با برچسب قیمتی ۴۶٩ یوان چین وارد بازار این کشور شده است. این برچسب قیمتی، معادل ٧٣ دلار آمریکا می‌باشد. نظر شما در مورد این ایربادز چیست؟ آیا در صورت دسترسی به این محصول، آن را تهیه می‌کنید؟ کدام مشخصه Honor Earbuds 2 SE برای شما از جذابیت بیشتری برخوردار است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

اگه نویز کنسلینگ خوبی داشته باشه ارزش خرید خوبی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️