حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک ۳ با اسنپدراگون ۸۸۸ پرو تا دو ماه آینده معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

چندی پیش، پس از آنکه هواوی درگیر تحریم های کمر شکن آمریکا شد، تصمیم به فروش برند آنر گرفت. امروز اما آنر به عنوان شرکتی مستقل به راه خود ادامه می‌دهد و جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی آنر مجیک ۳ با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پرو به زودی معرفی خواهد شد.

پرچم دار جدید آنر مجیک ۳ با Snapdragon 888 Pro عرضه خواهد شد

با توجه به گفته های اکانت Digital chat station در ویبو، آنر اولین گوشی پرچم دار تمام عیار خود پس از جدایی از هواوی را با اسم آنر مجیک ۳ روانه بازار خواهد کرد. گوشی پرچم دار جدید آنر با اسنپدراگون ۸۸۸ پرو و طبق گمانه زنی ها در ماه آگوست (مرداد ماه) معرفی خواهد شد. درباره اینکه آیا Honor Magic 3 اولین دستگاهی خواهد بود که از این تراشه استفاده می‌کند یا خیر، اطلاعاتی وجود ندارد.

طبق گزارش ها، اخیراً دستگاهی با اسنپدراگون 888 در Geekbench ظاهر شده است. هسته فوق العاده قدرتمند X1 آن از 2.84 گیگاهرتز به 3.0 گیگاهرتز افزایش یافته اما فرکانس سایر هسته ها بدون تغییر باقی مانده اند. فرکانس GPU ناشناخته است، با این تفاسیر اما امتیاز آن تفاوت چندانی با نسخه معمولی ندارد.

تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس کوالکام در گیک‌ بنچ رؤیت شد

آیا “Lahaina” همان Snapdragon 888 Pro است؟

تراشه جدید کوالکام در Geekbench با نام رمز “Qualcomm Lahaina” ارائه شده است. حدس و گمان تاکنون این است که احتمالاً این مدل همان اسنپدراگون 888 پرو است. این گزارش ادعا می کند که این تراشه Snapdragon 888 Plus/Pro است.

فرکانس هسته فوق العاده بزرگ و قدرتمند X1 از 2.84 گیگاهرتز به 3.0 گیگاهرتز افزایش یافته است. اما فرکانس سایر هسته ها بدون تغییر باقی مانده است. هسته Cortex-X1 با 3 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با سرعتی معادل 1.8 گیگاهرتز خواهند بود.

CPU در تست های تک هسته ای 1171 و در بخش چند هسته ای 3704 امتیاز کسب کرده اما با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد فرکانس GPU در دسترس نیست.

علاوه بر این، ژائو مینگ مدیرعامل آنر، قبلاً اظهار داشت که سری Magic و Honor Digital به عنوان محصولات شاخص و سطح بالای آنر، پرچمدار سالیانه و معیار همه جانبه فناوری، در آینده عرضه خواهند شد. ژائو مینگ همچنین گفت که گوشی جدید پرچمدار آنر از نظر طراحی، سخت افزاری و تجربه کاربری از سری Mate و P هواوی پیشی خواهد گرفت.

همچنین Honor Magic 3 از قابلیت ها و الگوریتم های تصویربرداری پیشرفته ای استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، آنر ادعا می کند که از یک فرآیند دقیق تولید برای تضمین کیفیت استفاده می کند.

کدام گوشی برای اولین بار با Snapdragon 888 Pro عرضه خواهد شد؟

در حال حاضر ، بسیاری از تولیدکنندگان چینی نسخه های آزمایشی Snapdragon 888 Pro را در اختیار دارند. بنابراین، نمی توانیم بگوییم که کدام یک از آنها تلفن های هوشمند جدید خود را با این تراشه را عرضه می کنند.

Honor Magic 2

تنها می‌توان حدس زد که احتمالا محصولاتی از Xiaomi, Oppo و OnePlus جزو اولین دستگاه های مجهز به این تراشه باشند. گوشی های هوشمند گیمینگ مثل Nubia و BlackShark محتمل ترین گزینه ها برای استفاده از این چیپست خواهند بود. البته، این ها فقط حدس و گمان است و هیچ چیز رسمی نیست، علاوه بر این، پیشرفت دقیق Snapdragon 888 Pro نیز هنوز مشخص نشده است. با این حال، به نظر می رسد که ارتقا آن نسبت به SD 888 زیاد نخواهد بود.

نظر شما درباره Snapdragon 888 Pro/Plus و Honor Magic 3 چیست؟ آیا صرفا شاهد افزایش فرکانس در هسته X1 خواهیم بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی