به طور معمول، نرم افزارهای اختصاصی شرکتها دارای مشکلاتی هستند. به همین علت، آنها از کاربران درخواست میکنند تا در صورت مشاهده این باگها، آنها را گزارش دهند. شیائومی نیز همین کار را با تأسیس گروه MIUI Pioneer انجام داده است. در ادامه، به جزئیات بیشتری از گروه MIUI Pioneer شیائومی میپردازیم.
یادتان میآید که در مورد شکایت کاربران از باگهای رابط کاربری MIUI و نامه سرگشاده آنها گفته بودیم؟ پس از آن، گفتیم که رفع باگهای رابط کاربری MIUI به وسیله تعامل با کاربران و نظرسنجیهای مختلف در حال انجام است.
رفع باگ MIUI توسط شیائومی و به وسیله تعامل با کاربران در حال انجام است
اما ظاهراً شیائومی یک گروه مخصوص را برای این موضوع استخدام کرده است. به نقل از Gizmochina، شیائومی در ابتدا و در سال ٢٠١٠ میلادی، به عنوان یک کمپانی توسعه نرم افزاری تأسیس شد. رابط کاربری MIUI، اولین محصول این کمپانی است. این رابط کاربری، به عنوان پوستهای انقلابی از اندروید معرفی شده بود. البته که یکی از دلایل مشهور بودن شیائومی، به دلیل همین رابط کاربری MIUI است؛ البته با صفات منفی! این رابط کاربری، در برخی از مدلها با باگها و مشکلات عملکرد مختلف مواجه است. شیائومی به زودی از رابط کاربری MIUI 13 نیز رونمایی میکند و انتظار میرود تا شاهد رفع شدن مشکلات در این نسخه باشیم.
اوایل امروز، مدیر تجربه کاربری محصولات شیائومی اعلام کرد که بیش از یک هفته پیش، گروه MIUI Pioneer شیائومی تأسیس شده است. وی در ادامه گفت که اعضای گروه مورد اشاره، مسئول حل انواع مشکلات گزارش شده توسط کاربران خواهند بود. گروه MIUI Pioneer شیائومی، گزارشهای پیشرفت خود را در انجمنهای مربوطه و در اختیار کاربران قرار خواهد داد. اگرچه که این موضوع، چندان غافلگیر کننده نیست. با این وجود، میتوان نسبت به آینده کاربران MIUI و کم شدن مشکلات آن امیدوار بود. انتظار میرود که شیائومی تا ماه آینده، این مشکلات را برطرف کند. چرا که باگهای موجود در MIUI، به نوعی پاشنه آشیل این گوشیها بودهاند!
البته توجه داشته باشید که این پروژه، فعلاً مختص به چین است. با وجود این که کاربران چینی شکایت کمتری را در مورد مشکلات MIUI ارسال کردهاند، ممکن است این مورد به دلیل تستهای داخلی رخ داده باشند. در آینده، حتی امکان جهانی شدن گروه MIUI Pioneer شیائومی وجود دارد. رقبایی مانند ویوو و اوپو، در حال باز طراحی رابط کاربری خود هستند. سامسونگ نیز از این قافله جا نمانده است و در هر نسل، دستی به سر و روی رابط کاربری خود کشیده است. به همین صورت، شیائومی باید حواس خود را بیشتر جمع کند تا بازی را به آنها نبازد.
نظر شما در مورد تشکیل چنین گروهی چیست؟ به نظر شما شیائومی میتواند مشکلات کاربران را هرچه زودتر حل کند؟ آیا شاهد ورود این گروه به سایر نقاط جهان خواهیم بود؟
ببینیم بالاخره قصد دارن باگ های MIUI رو برطرف کنن یا نه
دیجی کالا poco x3 pro نسخه 256_8 رو توی شگفت انگیز آورده 6.6 میلیون
اولش خیلی دلخوش شدم که واسه رام جهانیش میخواد مشکلش رو حل کنه تا وقتی نوشته رو دیدم و اسم چین اومد زد تو ذوقم.
عوض اینکه ورداری هر دفعه سنگین تر کنی رابط کاربریتو یکم سعی کن مشکلاتشو حل کنی بعد ۸۰ درصد مشکلات مربوط به خارج از چین بود بعد چرا تو چین می خوای مشکلات حل کنی بقییه ادم نیستن😒😒