حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل مصرف باتری گلکسی S21 Ultra در جیب کاربران و در حین قدم زدن گزارش شده است!

نوشته

2 سال قبل | 14 دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، مشکلات

گلکسی اس ٢١ اولترا، در حال حاضر برترین پرچمدار سامسونگ است. این گوشی، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی نیز می‌باشد. اما کاربران این گوشی، از مشکل مصرف باتری گلکسی S21 Ultra خبر داده‌اند. در ادامه، نگاهی به این موضوع نگاهی خواهیم داشت.

مشکل مصرف باتری گلکسی S21 Ultra سامسونگ

سامسونگ طی سه ماهه اول سال جاری میلادی، از سری Galaxy S21 خود به عنوان جدیدترین پرچمدارانش پرده برداشت. برترین گوشی این سری، گلکسی S21 Ultra بود. این گوشی، از مشخصات کلیدی مانند تراشه ۵ نانومتری Exynos 2100 و پشتیبانی از قلم S-Pen بهره می‌برد.

 

گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ با ۲ دوربین تله، پشتیبانی از S Pen و تراشه ۵ نانومتری رسما معرفی شد

 

گلکسی اس ٢١ اولترا، در مجموع توانست رضایت اکثر کاربران را جلب کند. اما در جدیدترین گزارش از Sammobile، مشکل مصرف باتری گلکسی S21 Ultra در حال رخ دادن در بین کاربران است. ظاهراً این پرچمدار، از یک مشکل عجیب و غریب رنج می‌برد. وقوع این مشکل طی چند ماه اخیر، صاحبان گلکسی S21 Ultra را نا امید کرده است. بنابر گزارش‌های متعدد دارندگان این دستگاه، آن‌ها بیشتر در هنگام قرار دادن گوشی در جیب خود با چنین مشکلی مواجه هستند. به طوری که گلکسی S21 Ultra در جیب کاربران، دوربین را فعال می‌کند.

تخلیه باتری بسته به شرایط دستگاه، می‌تواند متغیر باشد. به طوری که مشکل یا خفیف است یا خیلی شدید! یک کاربر، تخلیه ٢١ درصد از ظرفیت باتری در زمان روشن بودن صفحه نمایش ٧:١۵ ساعته را گزارش کرده است. از این بدتر، تنها راه اطلاع یافتن از مشکل مذکور، استفاده از برنامه‌های پیشرفته مدیریت باتری است. چرا که نشانگر مصرف باتری این گوشی، از این مشکل خبر نمی‌دهد. خوشبختانه سامسونگ این مشکل را برای کاربرانی که از آن رنج می‌بردند، حل کرده است. اما همچنان کاربران زیادی در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند. در نهایت، مشخصاً سامسونگ موضع گیری جدی در قبال این مشکل دارد.

شایان ذکر است که تنها این دستگاه به مشکل مذکور دچار شده است. کاربران گلکسی نوت ٢٠ اولترا با مشکل فعالیت دوربین در جیب مواجه شده بودند. اما این موضوع، تأثیر چندانی در مصرف باتری نداشت. متأسفانه، مشکل مذکور برای بسیاری از کاربران مورد اشاره حل نشده است و آن‌ها با نصب آخرین به روزرسانی‌ها نیز با مشکل مصرف باتری گلکسی S21 Ultra مواجه هستند. در صورت رفع این مشکل، آن را به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند به موقع این مشکل را حل کند؟ فکر می‌کنید که به وقوع پیوستن این موضوع می‌تواند کاربران بیشتری را تحت تأثیر خود قرار دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

به خاطر لیتوگرافی آشغال اگزینوس و اسنپدراگون ۸۸۸ از سوی کمپانی متقلب سامسونگ هست که این بلاها بعد از مدتی ظاهر میشه . دیگه امکان نداره تا زمانیکه کوالکام برای لیتوگرافی سراغ سامسونگ بره از گوشی اسنپ استفاده بکنم و صبر میکنم تا tsmc لیتوگرافی رو انجام بده تا گوشی بخرم امسال قرار بود mi mix4رو بخرم که از الان منصرف شدم اگه قرار باشه یه نسخه دایمنسیتی ۴ نانو جدید بده شاید برم سراغش وگرنه کلمه اگزینوس یعنی حرارت .

Farhad

ایراد داغ شدن پردازنده های اکسینوس 2100 و اسنپ دراگون 888 فعلا مشخص نیست و نمیشه مقصر این داستان رو سامسونگ قرار بدیم (بدلیل سابقه بد سامسونگ در این زمینه) و بسیاری دلیل این موضوع را استفاده از هسته های Cortex-X1 میدانند که قبلا هم در این مورد بحث شده بود.
کیفیت فرایند 5 نانومتری سامسونگ توسط کوالکام تایید شده و مطمئنا در صورت وجود اختلاف کیفیتی شدید میان دو فرایند ، این فرایند توسط کوالکام مورد استفاده قرار نمی گرفت.

Tanha122

این مشکل نرم افزاریه و ربطی به پردازنده نداره چرا قیمه ها رو میریزی تو ماستا. گوشی های شیاف داغ میکنن برد میسوزونن مشکل وای فای دارن مشکل باتری دارن خالی میکنن سریع بخاری هستن میشه جای اجاق گاز ازشون استفاده کرد نمیتونی حرف بزنی میپری به سامسونگ خدایا شکرت همین

ali_s

طنز بود جایزه ی بهترین طنز سال مناسب کامنت های شماس
ممنون از شادمان کردن ما

Tanha122

بله دیگه شما مشکل خودتون نیس گوشی خوب تاحالا نداشتین . الان دیگه از هیچ کس پوشیده نیس گوشی های خانوده می یازده به دلیل دارا نبودن یک سیتم خنک کننده مشکل اورهیت دارن . امار سوختن برد وحشتناک بالاس و تو استفاده های سنگین دماشون به ۶۰ درجه میرسه. البته بازم میگم دست خودتون نیس به دلیل داشتن دانش بالایی ک دارین اینجوره خخخخخخ

Mahdi

😑😑😑
تا سال پیش سامسونگ بخاری تولید می کرد کسی چیزی نمی گفت حالا یه بخاریم شیائومی تولید کنه به کسی بر نمی خوره که همه حق دارن بهاری تولید کنن😂😂

Mahdi

اصلاح=بخاری

از حرفات بو حق میاد.🙏🏼❤

از کامنتت بو حق میاد.🙏🏼❤

Auroro

بله جناپ حق با شماست بنده نیز محل را ترک میکنم

هه! دیگ به دیگ میگه روت سیاه…🤣😜
عجب آدمی هستی تو شیائومی خودش یه بخاری پرمصرف تولید کرده که هم تا میشه هم گرمای خونه رو تولید میکنه اینی هم که پیش اومده با مشکل نرم افزاری حل میشه.

m.b

رفقا چرا انقدر جهان سومی رفتار میکنید… ان شاء اللّه که تا سالهای سال باشید اینجا اما اون موقع بعضی از حرفای الانتون رو که ببینید واقعاً خنده دار میشه براتون…
یکم رعایت کنید…
——————————
به نظر مشکل غیرقابل حلی نمیاد، تو آپدیت احتمالاً حل میشه… گاهی دستکاری بعضی بخش های تنظیمات مثل حالت جیب و یا ذخیره باتری موقتاً جواب ممکنه بده…

Auroro

والا، مشکلی پس از این چند ماه بروز داده، معمولا نمیتونه مشکل سخت افزاری و دائمی باشه اونم تو درصد قابل قبولی از افراد، پیش میاد…

کاربر عزیز Mi Mix 4 جنگ رو شروع کردن وگرکه ما کاری نداریم…😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️