حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Studio Buds بیتس با نویز کنسلینگ فعال به قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی

سه هفته پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم ایربادز Beats Studio Buds اپل با طراحی بدون ساقه بزودی معرفی خواهد شد. امروز ایربادز Studio Buds بیتس با نویز کنسلینگ فعال به قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شده است. یک سال و نیم پیش هم اپل هدفون بیتس سولو پرو (Beats Solo Pro) را با قابلیت حذف نویز و قیمت ۳۰۰ دلار رسما معرفی کرده بود.

ایربادز Studio Buds بیتس

رنگ های ایربادز Studio Buds بیتس

رنگ های ایربادز Studio Buds بیتس

شرکت بیتس امروز دومین هدفون بی سیم واقعی خود یعنی Beats Studio Buds را معرفی کرد. Studio Buds با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار و در رنگ های قرمز، سیاه و سفید در دسترس است. همچنین باید گفت که طراحی بسیار جمع و جورتری نسبت به Powerbeats Pro قبلی دارد. در این هندزفری های جدید نه قلاب گوش وجود دارد و نه هیچ گونه ساقه ای ای در طراحی اش به چشم می خورد. این باعث می شود یک تناسب بسیار سبک و راحت ایجاد شود. پیش سفارش این محصول از امروز در ایالات متحده و کانادا از شرکت های اپل و سایر خرده فروشان مانند آمازون و بست-بای آغاز می شود و هدفون در تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۰ در فروشگاه ها در دسترس خواهد بود. این همان تاریخ معرفی ویندوز ۱۱ است.

ایربادز Studio Buds بیتس

ایربادز Studio Buds بیتس

مشخصات فنی ایربادز Studio Buds بیتس

ایربادز Studio Buds شامل حذف نویز فعال بوده و مقاومت در برابر آب و عرق با گواهی IPX4 را ارایه می دهد. این ایربادز با ۱ بار شارژ می تواند تا پنج ساعت دوام بیاورد. البته اگر لغو نویز را خاموش بگذارید، آنها می توانند هشت ساعت پخش مداوم داشته باشند. همچنین از USB-C برای شارژ استفاده می کنند (متاسفانه شارژ بی سیم وجود ندارد) و از هر دو گوش می توان به طور مستقل استفاده کرد.

جالب اینجاست که Beats با Studio Buds از ویژگی های اتصال سریع iOS و Android پشتیبانی می کند. در آیفون، شما یک راه حل آشنا و آسان شبیه AirPods و ادغام مرکز کنترل را دریافت خواهید کرد. آنها همچنین می توانند دستورات بی سیم “Hey Siri” را انجام دهند. در اندروید Beats اکنون با ویژگیهای Fast Pair و Google Find My Device کار می کند.

بیتس با طراحی کاملاً جدید آکوستیک برای Studio Buds که دارای درایورهای ۸.۲ میلی متری هستند، به بازار قدم گذاشته است. این شرکت ادعا می کند که شما می توانید انتظار “تفکیک استریو برجسته و اعوجاج هارمونیک کم در منحنی فرکانس را داشته باشید تا بتوانید هر نت را بشنوید.”

نظر شما چیست؟ ایربادز بیتس را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)