حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل هدفون بیتس سولو پرو (Beats Solo Pro) را با قابلیت حذف نویز و قیمت ۳۰۰ دلار رسما معرفی کرد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

می دانیم که اپل برند بیتس (Beats) را مدت زیادی است که خریده ولی ری‌برندینگ روی آن انجام نداده است. امروز اپل هدفون بیتس سولو پرو (Beats Solo Pro) را با قابلیت حذف نویز و قیمت ۳۰۰ دلار رسما معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بیتس سولو پرو (Beats Solo Pro)

بیتس سولو پرو

بیتس سولو پرو

هرچند بیشتر اخباری که امروز شنیده می‌شود مربوط به رویداد سخت افزاری گوگل است٬ اما اپل تصمیم گرفته در همین روز از یک محصول جدید رونمایی کند. این دستگاه هدفون بیسیم Beats Solo Pro است که با هیچ یک از دیوایس‌های تازه معرفی شده‌ی شرکت گوگل رقابتی ندارند و کاملا یکتا هستند.

سولو پرو اولین هدفون بیتس است که به نویزکنسلینگ فعال مجهز بوده و از طریق یک درگاه لایتنینگ شارژ می‌شود. همچنین این هدفون از فناوری Pure Adaptive Noise Canceling با تنظیم دقیق و جدید به منظور قرارگیری مناسب در گوش بهره می‌برد. درست مانند سولو 3 وایرلس و استودیو 3 بیسیم٬ این هدفون‌ها نیز به داخل تا می‌شوند٬ اما نمی‌توانید به طور کامل آن‌ها را تا کنید. این هدفون از تراشه‌ی H1 اپل قدرت می‌گیرد که عملکرد سریع‌تر و پایدارتری را ارائه می‌کند و با تمام دیوایس‌های اندرویدی و آی او اسی سازگار است.

از نظر عمر باتری نیز بیتس ادعا می‌کند Solo Pro می‌تواند تا 40 ساعت بدون Pure ANC یا Transparency خاموش بدون شارژ مجدد مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این هدفون می‌تواند فقط با 10 دقیقه شارژ از طریق کابل لایتنینگ٬ تا 3 ساعت شارژدهی داشته باشد.

قیمت هدفون بیسیم Beats Solo Pro
از هم اکنون می‌توانید این هدفون را در رنگ‌های مختلف مشکی٬ خاکستری٬ آبی تیره٬ آبی روشن و قرمز پیش‌خرید کنید. قیمت نهایی آن‌ها 300 دلار است و از 30 اکتبر (8 آبان 98) وارد بازارهای جهانی می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

شت… یعنی تو ایران نزدیک 4 میلیون !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)