حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز اپل Beats Studio Buds احتمالاً در تاریخ ٣٠ تیر ١۴٠٠ رونمایی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، گجت‌های پوشیدنی

به نظر می‌رسد که اپل، قصد رونمایی از ایربادز جدید خود را دارد. این ایربادز، تحت برند Beats رونمایی خواهد شد. اما پیش از این، در مورد لو رفتن این محصول صحبت کرده بودیم. حال می‌خواهیم به جوانب مختلف ایربادز اپل Beats Studio Buds بپردازیم.

ایربادز اپل Beats Studio Buds؛ از محصول جدید Beats چه می‌دانیم؟

همان طور که اشاره کردیم، ایربادز اپل Beats Studio Buds به زودی رونمایی می‌شود. این ایربادز، طراحی بدون ساقه دارد که سبب راحتی بیشتر و کم شدن وزن آن می‌شود. بنابراین، تجربه کاربری بهتری را می‌توان به وسیله آن به دست آورد. به نقل از Mysmartprice، اپل قصد دارد تا از این ایربادز کاملاً بی سیم رونمایی کند. این ایربادز، از تغییر آپدیت‌های بتای iOS 14.6 لو رفته بود. همچنین شاهد ظاهر شدن Beats Studio Buds در تأییدیه‌های مختلفی بودیم. با تمام این اوصاف، هنوز وجود Beats Studio Buds به طور رسمی تأیید نشده است. اما افشاگران مطرح، اظهار دارند که این ایربادز، در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد. اما چه جزئیاتی از تاریخ رونمایی و مشخصات این ایربادز موجود است؟

جزئیات ایربادز بیتس استودیو بادز

اپل از Beats Studio Buds در ماه آینده میلادی رونمایی خواهد کرد. به طور دقیق‌تر، بر اساس یک سری از اطلاعات فاش شده جدید، این ایربادز کاملاً بی سیم در تاریخ ٢١ جولای (٣٠ تیر ١۴٠٠) رسماً معرفی خواهد شد. این اطلاعات، اخیراً فاش شده‌اند. همچنین مراسم مخصوصی برای رونمایی از Beats Studio Buds برگزار خواهد شد. با توجه به تأیید شدن وجود Beats Studio Buds در رگولاتوری‌های کشورهای مختلف، می‌توان به احتمال رونمایی از این ایربادز کاملاً بی سیم بیش از پیش امیدوار بود. در هر صورت، فعلاً خبری رسمی از این محصول منتشر نشده است.

ظاهراً کیس شارژ این ایربادز، مشابه ایرپادز پرو خواهد بود. همچنین لوگوی Beats بر روی کیس شارژ درج شده است. در خبری دیگر، استفاده از درگاه Type-C و وجود کابل این درگاه در جعبه Beats Studio Buds به تأیید رسیده است. گفته می‌شود که نسل دوم ایرپادز پرو نیز با طراحی مشابه همین ایربادز روانه بازار خواهد شد. با این وجود، رونمایی از Beats Studio Buds خیلی زودتر از Airpods Pro 2 به وقوع خواهد پیوست. همچنین کیس شارژ و خود گوشی‌های ایربادز اپل Beats Studio Buds، در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز قابل خریداری خواهد بود.

رنگ بندی Beats Studio Buds

رنگ بندی Beats Studio Buds: مشکی، سفید و قرمز

نظر شما در مورد ایربادز Beats Studio Buds چیست؟ آیا طراحی این محصول را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که قیمت ایربادز کاملاً بی سیم جدید Beats در چه بازه قیمتی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️