حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه رم گلکسی S21 FE سامسونگ مانند Galaxy S20 FE خواهد بود؟

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هر چند این روزها گوشی با ۱۸ گیگابایت حافظه رم هم می بینیم و حتی اپل آیپد پرو M1 را به ۱۶ گیگابایت حافظه مجهز می کند، اما واقعا عموم کاربران چقدر حافظه رم می خواهند؟ امروز خبر می رسد که احتمالا حافظه رم گلکسی S21 FE سامسونگ مانند Galaxy S20 FE خواهد بود. شاید برای پرچمدار اقتصادی خیلی تصمیم بدی هم نباشد. به خصوص که احتمالا قیمت گلکسی S21 FE هم کمتر از نسل قبلش است.

حافظه رم گلکسی S21 FE سامسونگ

پیش از این ما گلکسی S21 FE سامسونگ را در بنچمارک گیک بنچ با تراشه پرچمدار محبوب اسنپدراگون ۸۸۸ دیده بودیم. این بار اما درباره حافظه رم آن اخباری منتشر شده است. در حقیقت بنچمارک مدل ۸ گیگابایت رم آن را شاهد هستیم.

حافظه رم گلکسی S21 FE سامسونگ

حافظه رم گلکسی S21 FE سامسونگ

علاوه بر نسخه ۸ گیگابایت رم، سامسونگ Galaxy S21 FE همچنین دارای یک نسخه ۶ گیگابایتی رم خواهد بود. در مورد حافظه ذخیره سازی باید گفت که این دستگاه مدل های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد داشت. طبق گزارش های قبلی، این دستگاه از صفحه نمایش 6.41 اینچی Super AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و باتری 4500 میلی آمپر ساعت استفاده خواهد کرد. گزارش ها حاکی از آن است که این دستگاه از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می کند. درباره دوربین اصلی اطلاعات دقیقی نداریم اما احتمالا یک انتخاب دوربین ۳ گانه خواهد بود.

طراحی گلکسی S21 FE کمی متفاوت خواهد بود. احتمالا این محصول ترکیبی از طراحی گلکسی S21 و گلکسی A52 را برای قاب دوربین عرضه خواهد کرد. این گوشی با اسم رمز SM-G990B (حرف B در انتهای همراه با ۸ گیگابایت رم، سیستم عامل اندروید ۱۱ و پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ همراه است. این تراشه از طراحی ۳ کلاستره ۱ + ۳ + ۴ هسته ای استفاده می کند و فرکانس هسته فوق قوی می تواند به ۲.۸۴ گیگاهرتز برسد.

قیمت گلکسی S21 FE کمتر از نسل قبل است؟

طی چند هفته گذشته، شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد Samsung Galaxy S21 FE  آتی ارایه شد. به صورت مشخص این نمونه اقتصادی خانواده Galaxy S21 است که فکر می کنم مانند نسل قبلی خود بتواند فروش خوبی هم داشته باشد.  اخیراً یکی از رسانه‌های کره‌ای‌، در گزارش خود تأکید کرده است که قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ در حدود ٧٠٠ هزار تا ٨٠٠ هزار وون کره جنوبی خواهد بود. این مقدار، معادل ۶٣٠ تا ٧٢٠ دلار آمریکا می‌باشد. این در حالی است که گلکسی S20 FE، در ابتدا برچسب قیمتی ٨٩٩ هزار وونی (معادل ٨٠٩ دلار آمریکا) را با خود یدک می‌کشید. بنابراین، قیمت جایگزین گلکسی S20 FE، تا حدود ١٠٠ دلار آمریکا یا حتی بیشتر، از آن کم‌تر است.

نظر شما درباره این مقدار حافظه رم برای یک پرچمدار اقتصادی چیست؟ من فکر می کنم ۸ گیگابایت حافظه رم همچنان برای یک موبایل اندرویدی می تواند کافی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
max03

امیدوارم 5g هم باشه،فقط به 4g بسنده نکنه

Mahdi

خوشم اومد اینو شاید بخرم

Mahdi

۵gهست از اگزینوس هم خبری نیست چون با کمبود تراشه طرف هست سامسونگ فکر نکم بتونه اگزینوس بزاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)