حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت Conversation Boost ایرپادز به بهبود کیفیت مکالمات کمک می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل چند لحظه پیش، از قابلیت Conversation Boost ایرپادز رونمایی کرد. این کمپانی، ادعا می‌کند که با به کارگیری این ویژگی، انتقال صدا بهبود بیشتری خواهد یافت. همچنین یافتن ایرپادز، هم اکنون راحت‌تر از همیشه است. در ادامه، به جزئیات بیشتری از این قابلیت می‌پردازیم.

قابلیت Conversation Boost ایرپادز

اپل در حین برگزاری مراسم WWDC 2021 خود، اعلام کرد که ایرپادزهایش، به روزرسانی مهمی را دریافت خواهند کرد. این به روزرسانی، بهینه سازی‌های محسوسی را به همراه iOS 15 در این محصولات به ارمغان می‌آورد. این ویژگی‌های جدید، مربوط به بهبود کیفیت صدا و سهولت بیشتر استفاده از قابلیت Find My شده‌اند. اعلام دسته‌های اعلان‌ها نیز به طور ملموسی افزایش یافته است.

به گزارش The Verge، اپل می‌گوید که با استفاده از قابلیت Conversation Boost ایرپادز، افرادی که از مشکلات شنیداری رنج می‌برند، می‌توانند ساده‌تر از قبل با دوستان خود ارتباط برقرار کنند. به وسیله Conversation Boost، صدای مخاطب مقابل شما به طور قوی‌تری انتقال پیدا می‌کند و صدای دریافتی، بیشتر بر روی دریافت صدای کاربر متمرکز خواهد بود. در ادامه، اپل اعلام کرد که ایرپادزها هم اکنون دسته بیشتری از اعلان‌ها را پوشش می‌دهند. پیش از این، ایرپادز توانایی خواندن پیام‌های متنی را داشت. اما هم اکنون، به طور مثال می‌توانید اعلان دریافت غذا را از ایرپادز خود دریافت کنید.

قابلیت Find My نیز برای پیدا کردن ایرپادز گم شده، پیشرفته‌تر شده است. به طوری که مانند قابلیت موجود در ایرتگ اپل، می‌توانید فاصله موجود بین خود و هدفون‌های خود را مشاهده کنید. مشخصاً ایرپادز از قابلیت Spatial Audio در FaceTime پشتیبانی می‌کند. به همین شکل، این محصول یکی دیگر از محصولاتی است که در کنار Mac ها و Apple TV به این قابلیت مجهز می‌شود. فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos هم به وسیله به روزرسانی جدید ایرپادز، در Apple Music پشتیبانی خواهد شد. نویزها نیز در تماس‌ها به صورت قابل توجهی کاهش خواهند یافت.

نظر شما در مورد قابلیت Conversation Boost ایرپادز برای بهتر شدن مکالمات چیست؟ آیا استفاده از این قابلیت را می‌پسندید؟ کدام بخش از این فناوری برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️