حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات پژو ۲۰۷ دورنگ ایران خودرو مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

راهبرد کوییک R یا همان کوییک دورنگ مشخصا جواب داده است. ایران خودرو هم می خواهد یکی از محبوب ترین هاچ‌بک‌های خود را جوان‌پسندتر کند. ما قبلا درباره پژو 207 دورنگ با هم در ترنجی صحبت کرده بودیم. امروز مشخصات پژو ۲۰۷ دورنگ ایران خودرو مشخص شده است. خودرویی که در ۲ تیپ کلی با تفاوت های خیلی جزئی ارایه می شود. هنوز رنگ بندی کامل ۲۰۷ دورنگ ایران خودرو مشخص نیست.

رنگ بندی جدید پژو 207

همانطور که گفتیم هنوز مشخص نیست ایران خودرو چه رنگ بندی را برای 207 دورنگ در نظر گرفته است. با این وجود تصویر زیر از رنگ سفید-قرمز پژو ۲۰۷ دورنگ لو رفته است. همانطور که می بینید، سقف کاملا قرمز است. این نشان می دهد که این خودرو با پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای متفاوت است.

تمام رنگ های کوییک دورنگ یا کوییک R را اینجا ببینید

اما چه تفاوت هایی در رنگ بندی خودرو وجود خواهد داشت؟ ما اینجا یک نمای کاملا محدود داریم. فقط نمای پشت از سمت راست مشخص است. به ترکیب تصویر بالا و پایین، می بینید که آیتم های زیر به رنگ دوم درخواهند آمد:

  1. ۱- دستگیره صندوق عقب
  2. ۲- دستگیره درب ها
  3. ۳- سقف

البته همانطور که گفتم هنوز ما تصاویر کامل در داخل کابین پژو ۲۰۷ دورنگ نداریم. با این حال گفته می شود تریم داخلی این خودرو هم دورنگ است.

پژو ۲۰۷ دورنگ - سفید قرمز

پژو ۲۰۷ دورنگ – سفید قرمز

پیش تر یک تصویر کم کیفیت و از دور و نمای جلو از رنگ مشکی-قرمز هم داشتیم که نشان می داد موارد زیر هم به رنگ دوم رنگ آمیزی خواهند شد:

  1. ۴- پشت آیینه ها
  2. ۵- قاب دور مه شکن

در این تصویر حتی پژو ۲۰۶ با سقف شیشه ای هم مشخص است که می تواند نوید از به روزرسانی محصولات قدیمی در جهت جوان پسندتر شدن بدهد.

پژو 207 دو رنگ : ایران خودرویی که پا جای پای سایپا می گذارد

امیدوارم که رنگ بندی کامل هاچ بک محبوب ایران خودرو متنوع تر و شکیل تر از نمونه های سایپا باشد. البته که تمام رنگ های کوییک R به ما نشان داد که تحقیق و توسعه سایپا خلاق است اما محصولات تولیدی در رنگ های بسیار محدودی ارایه شدند.

مشخصات فنی پژو ۲۰۷ دورنگ با پژو ۲۰۷ معمولی متفاوت است؟

پژو 207 با کد کلاس جدید 60013 دارای رنگ آمزی دو رنگ بدنه و البته تریم داخلی دو رنگ از سوی ایران خودرو روانه بازار خواهد شد. پژو ۲۰۷i اولین خودرویی است که مجموعه  ایران خودرو با بدنه دو رنگ تولید می‌شود.

آن طور که اعلام شده است پژو ۲۰۷i با بدنه دو رنگ مشابه خودرو کوییک R به فروش خواهد رسید. قرار است تا این محصول برخی تفاوت‌ها را نسبت به سایر نسخه‌ها داشته باشد.

در کاتالوگ ۲۰۷i اعلام شده که نسخه دو رنگ با طرح دکوراتیو مشابه به بدنه در کابین تولید می‌شود و همچنین تریم داخلی تیپ ۶۰۰۱۳ این هاچ بک متفاوت از سایر نسخه خواهد بود.

مشخصات پژو ۲۰۷ دورنگ

مشخصات پژو ۲۰۷ دورنگ

نظر شما درباره این خودرو احتمالی جدید از ایران خودرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadreza

انصافاً باز به کوییک میاد که دو رنگ باشه ولی اصلأ به ۲۰۷ نمیاد.انگار نه انگار که کارخونه این ماشین رو ساخته مثل این میمونه که یکی خودش ماشینش رو دو رنگ کرده.در کل خیلی مسخرست

خیلی سمی شده😂😂

Mohammadreza

مخصوصاً اون دستگیره در های قرمز🤮🤮

خیلی سمی شده😂😂
جزئیات نشون دهنده همچین چیزیه.😂😂

شیائومی که کلی ریبرند میزنه و خسته نمیشه اینجا هم ایرانه❤ جایی که ماشینای خارجی توش ریبرند میشن همراه با تعویض قطعات.😂🤝🏼

از اون ۲۰۶ با سقف شیشه ای ( سانروف اگه بخوایم بگیم ) خوشم اومد ولی آخه چه کاریه دورنگ زده قرمز و سفید یکم تو ذوق آدم میزنه.

Mahdi

اقا به جز اینکه خیلی سم شده حتما ۲۰ میلیونم گرونتره چون دو تا رنگ الکی زدن یه اش😑😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)