حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پژو 207 دو رنگ : ایران خودرویی که پا جای پای سایپا می گذارد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

پژو 207 دو رنگ جدیدترین محصول ایران خودرو خواهد بود. مشخصا خودروهای هاچ-بک در کشورما طرفدار ویژه ای دارند. سایپا این موضوع را به خوبی دریافت و با تولید خودورهای ارزان قیمت مانند سایپا ۱۱۱، تیبا ۲ و کوییک توانست جامعه هدف را به تنوع بیشتری برساند. آن ها روی کوییک خیلی تمرکز کرده اند و تولید چند نسخه از آن نشان از همین راهبرد است. کوییک دورنگ یا کوییک R یک خلاقیت ساده و جوان پسند است که ایران خودرو مشابه آن را سبد محصولاتش ندارد. نتیجه چه خواهد شد؟ پژو ۲۰۷ دو رنگ !

پژو 207 دو رنگ

پژو 207 دو رنگ

پژو 207 دو رنگ

نمونه جدید پژو ۲۰۷ هنوز رسما معرفی نشده است. اما همانطور که در تصاویر می بینید، در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از گروه صنعتی ایران خودرو، پژو ۲۰۷ دورنگ نیز در مکان بازدید قرار داست.

هر چند که تمام محوریت این بازدید، رونمایی از خودرو تارا بود ولی نمایش خودرو پژو 207 دو رنگ نیز از حواشی این مراسم بود. چند روز قبل نیز مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرده بود که خودرو پژو ۲۰۷ دو رنگ به زودی روانه بازار خواهد شد.

احتمال می رود ترکیب رنگ پژو 207 همان رنگ بندی باشد که در حال حاضر روی خودرو کوییک R شرکت سایپا در حال اجرا است.

تمام رنگ های کوییک دورنگ یا کوییک R را اینجا ببینید

ایران خودرو در حال حاضر با تمرکز روی خودروهای هاچ بک محبوب و البته گران قیمت خود، یعنی پژو ۲۰۷ ؛ سعی دارد تا توجه نسل جوان را به خود جلب کند. این شرکت پژو ۲۰۷ صندوق دار و پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای را از جمله مدل های دیگر این خودرو معرفی کرده است.

مدتی است که به وضوح شاهد عملکرد بهتر سایپا در مقابل ایران خودرو هستیم. هر چند هر دو خودرو ساز در مقیاس جهانی واقعا عملکرد خاصی ندارند اما سایپا با توسعه خودرهای اقتصادی تر و همزمان به روزتر توانسته است توان طراحی خود را گسترش بدهد. این در حالی است که ایران خودرو مدت هاست درگیر یک خودرو گران و ناتمام به نام تارا است که بارها و بارها معرفی شده اما هنوز کامل نیست. در همین زمان سایپا ساینا و کوییک را در مدل های مختلف روانه بازار کرده است، شاهین را با حواشی کمتر آماده کرده و ۲ شاسی بلند در برنامه خود دارد که یکی طراحی و تولید خودش و دیگری مونتاژی و آفرودی است.

شما چطور فکر می کنید؟ پژو ۲۰۷ دو رنگ چه ویژگی هایی باید داشته باشد که برای شما جذاب باشد؟ رنگ بندی مناسب در تصور شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

😐😑این الان مدل جدید محسوب میشه یا آپشن جدید😣

Yusef

سقف ۲۰۶ رو هم شیشه ای کردن😂🤦🏻‍♂️

Auroro

ماشین نیست قتلگاهه

Yusef

👌🏻

pooria

خب تبریک میگم واسه همین 10 تومن رفت روش 😆

Milad7

سمِ خالص! تقلید از کوئیک!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)