حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت گوشی گیمینگ نینتندو را با جزئیات بالا ببینید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، کانسپت، نینتندو

نینتندو سوییچ پرو، چند روز قبل لو رفت. این دستگاه، نسخه پروی کنسول بازی نینتندو سوییچ است. نینتندو سوییچ‌ها، فعلاً کنسول‌های بازی قابل حملی هستند که قابلیت‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند را ارائه نمی‌دهند. اما اخیراً کانسپت گوشی گیمینگ نینتندو ارائه شده است. این کانسپت که با جزئیات بالایی منتشر شده است، چشم اندازی تازه از گوشی گیمینگ نینتندو را به ما می‌دهد.

گوشی هوشمند نینتندو

به نظر می‌رسد که معرفی یک گوشی هوشمند گیمینگ از سوی نینتندو، می‌تواند راه چاره‌ای برای تنوع بخشیدن هرچه بیشتر به محصولات این کمپانی باشد. بر اساس مطلبی از Gizmodo، چندی پیش کانسپتی از یک گوشی هوشمند نینتندو منتشر شده است. اما این طرح مفهومی چه چیز‌هایی را به ما نشان می‌دهد؟

کانسپت گوشی گیمینگ نینتندو

جعبه Nintendo Delight

جعبه Nintendo Delight

گوشی هوشمند، ۴٠ درصد از سهم بازار گیمینگ و ۵٠ درصد از درآمد این بازار را به خود اختصاص داده است. این یعنی گیمر‌های موبایل بسیار زیاد هستند. با توجه به سابقه‌ای که نینتندو در عرضه کنسول‌های بازی قابل حمل دارد، می‌توانیم انتظار ورود این برند را به بازار گوشی‌های گیمینگ داشته باشیم. نام این گوشی گیمینگ در طرح مفهومی جدید، “Nintendo Delight” می‌باشد. این طرح مفهومی، بر اساس همان نینتندو سوییچ ساخته شده است.

مشخصاً قابلیت‌های گوشی Nintendo Delight بسیار بیشتر از نینتندو سوییچ است. شما با استفاده از این دستگاه، می‌توانید هم به بازی‌های خود بپردازید و هم دیگر استفاده‌های خود را در یک گوشی هوشمند عادی انجام دهید. به ادعای طراح کانسپت گوشی گیمینگ نینتندو، این دستگاه به سیستم عامل اندروید مجهز خواهد شد.رنگ بندی گوشی گیمینگ نینتندو

در قاب پشتی این گوشی، شاهد به کارگیری دوربین اصلی چهارگانه‌ با لنزهای مجزا هستیم. شکل چینش این دوربین‌ها، مانند لوزی است. قالب طراحی قاب پشتی Nintendo Delight مانند گوشی‌های پیکسل گوگل است. در قاب جلویی نیز نمایشگری نسبتاً کم حاشیه با استفاده از چند زائده مختلف را شاهد هستیم. دوربین سلفی در حفره نمایشگر مرکزی قرار گرفته است. درگاه Type-C و اسپیکر استریو در کانسپت گوشی گیمینگ نینتندو دیده می‌شود.

کانسپت این گوشی گیمینگ، در ۵ رنگ بندی مختلف منتشر شده است. یکی از این رنگ‌ها، مشابه طرح کنسول‌های بازی نینتندو سوییچ است. احتمالاً با استفاده از Nintendo Delight می‌توانید از لوازم جانبی کنسول‌های نینتندو سوییچ استفاده کنید. در قاب پشتی این دستگاه، نشانگری با چراغ‌های LED تعبیه شده است که میزان ظرفیت باقی مانده از باتری را به شما نشان می‌دهد. گفته می‌شود که گوشی گیمینگ نینتندو، نازک‌تر از نینتندو سوییچ لایت خواهد بود. گویا نینتندو قصد دارد تا در گوشی گیمینگ خود نیز از سیستم دوربین قابل قبولی استفاده کند. این سیستم دوربین، از سنسورهایی با وضوح ۵+١٢+١٢+١٢ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. لنزهای فوق عریض و تله فوتو با قابلیت زوم ٢ برابری اپتیکال در گوشی گیمینگ نینتندو موجود خواهند بود.

سیستم دوربین گوشی گیمینگ نینتندو Delight

سیستم دوربین گوشی گیمینگ نینتندو Delight

موضوعی که مشخص است، این است که این طرح مفهومی، توسط شخص ثالت ساخته شده است و رسمی نیست. بنابراین، طرح مورد اشاره را می‌توان به عنوان یک ایده جذاب در نظر گرفت. حتی نینتندو می‌تواند برای طراحی گوشی گیمینگ جدید خود، از این طرح الهام بگیرد. گرچه گوشی گیمینگ نینتندو، می‌توان یک پله بالاتر از دیگر گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار باشد. چرا که لوازم جانبی اختصاصی و گسترده‌تری برای این دستگاه در نظر گرفته خواهد شد. به نظر می‌رسد که ارائه گوشی گیمینگ نینتندو در سال جاری یا سال آینده میلادی، یکی از جذاب‌ترین اتفاقات پیرامون این شرکت باشد.

نظر شما در مورد کانسپت گوشی گیمینگ نینتندو چیست؟ آیا از این طرح استقبال می‌کنید؟ فکر می‌کنید که نینتندو به این زودی‌ها وارد بازار گوشی‌های هوشمند گیمینگ می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

طراحی جالبی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️