حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت هواوی نوا 7i در ایران با وصله امنیتی آوریل ٢٠٢١ رسماً ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، اخبار، هواوی

هواوی با به روزرسانی جدید گوشی میان رده محبوب خود در ایران بازگشته است. این گوشی که Nova 7i نام دارد، سال گذشته با تراشه‌ Kirin 810 و دوربین اصلی چهارگانه‌ ۴٨ مگاپیکسلی رونمایی شده بود. به همین ترتیب، آپدیت هواوی نوا 7i در ایران با وصله امنیتی آوریل ٢٠٢١ رسماً ارائه شده است.

آپدیت هواوی نوا 7i

هواوی نوا ٧ آی، سال گذشته به عنوان میان رده جدید هواوی در ایران نیز ارائه شد. این دستگاه، در ترنجی نیز بررسی شد و تجربیات خود از این دستگاه را با شما به اشتراک گذاشته بودیم.

 

نقد و بررسی هواوی Nova 7i

 

با گذشت زمان، کاربران نسبتاً زیادی این دستگاه اقتصادی را خریداری کردند. هم اکنون، شاهد انتشار وصله امنیتی آوریل ٢٠٢١ نوا ٧ آی هواوی در ایران هستیم. این دستگاه، احتمالاً به روزرسانی HarmonyOS را به صورت جهانی نیز دریافت خواهد کرد. چرا که نسخه موازی آن، یعنی Nova 6 SE، جزو دریافت کنندگان HarmonyOS در چین است. بنابراین انتظار می‌رود که Nova 7i نیز دریافت کننده این نسخه از رابط کاربری هواوی نیز باشد.

 

لیست دستگاه هایی که آپدیت HarmonyOS را دریافت می کنند: از هواوی Mate 9 و P10، سری اقتصادی به صورت محدود

 

در هر صورت، به سراغ مشخصات آپدیت جدید این گوشی می‌رویم. به گزارش Huawei Central، نسخه فریمور ارائه شده برای این نسخه، (C185E4R6P1 10.1.0.320) می‌باشد. حجم به روزرسانی جدید این دستگاه، ١٩٠ مگابایت می‌باشد. با نصب به روزرسانی وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ نوا ٧ آی هواوی، تقریباً ١٧ مشکل امنیتی جدی و ۶٩ مشکل امنیتی متوسط در اندروید حل خواهند شد.

برای دریافت این به روزرسانی، کافی است تا به بخش به روزرسانی نرم افزار گوشی Nova 7i خود در تنظیمات مراجعه کنید. به همین ترتیب، می‌توانید دریافت کننده وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ در این گوشی باشید. این به روزرسانی، بر پایه سیستم عامل اندروید ١٠ و رابط کاربری EMUI 10.1 ارائه شده است.

وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ نوا 7i هواوی در ایران

وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ نوا 7i هواوی در ایران

نظر شما در مورد پشتیبانی هواوی از دستگاه‌هایش چیست؟ نوا 7i را چطور دستگاهی ارزیابی می‌کنید؟ احتمال می‌دهید که این گوشی هوشمند به HarmonyOS 2.0 به روزرسانی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mobin7k

گوشی های میانرده هواوی 2021 از کجا میشه تهیه کرد؟ نوا8 و پی اسمارت و دوستاشون
تو بازار فقط گوشی های 2019 هست تو بهترین حالت 2020 هایی که پایین رده ان

انصافا گوشیای سری نوای هوآوی یکی از بهترین میان رده های هوآوی تو بازاره و هوآوی خیلی براشون ارزش قائل میشه.
درحالی که سری Y……

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️