حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO نمایشگر شیائومی Mi 11 رسماً مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | شیائومی، نمایشگر

شیائومی می ١١، یکی از گوشی‌های محبوب دگزومارک است. چرا که هم اکنون، شاهد انتشار چهارمین بررسی این گوشی از سوی این مجموعه هستیم. این بار، امتیاز DxO نمایشگر شیائومی Mi 11 توسط این مجموعه منتشر شده است. در ادامه، به جزئیات این امتیاز می‌پردازیم تا ببینیم عملکرد Mi 11 در این بخش چطور بوده است.

شیائومی می ١١

شیائومی می ١١، به عنوان آخرین گوشی پرچمدار شیائومی در سال ٢٠٢٠ میلادی، در چین معرفی شد. از عنوان‌های مهم این گوشی، می‌توان به استفاده از تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون ٨٨٨ برای اولین بار اشاره کرد. پیش از این، در مورد امتیاز DxO شیائومی می ١١ در بخش‌های دوربین اصلی، دوربین سلفی و عملکرد صوتی صحبت کرده بودیم. اما بخش چهارم، یعنی تست نمایشگر Mi 11 نیز توسط DxOMARK انتشار یافته است!

 

شیائومی می ۱۱ رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز

 

این بار، نوبت به امتیاز DxO نمایشگر شیائومی Mi 11 رسیده است. این گوشی پرچمدار، در بخش نمایشگر نیز یکی از مدعیان شیائومی است. به همین ترتیب، پیش از بررسی امتیاز منتشر شده از این گوشی، مروری بر مشخصات فنی نمایشگر Mi 11 خواهیم داشت:

– پنل از نوع AMOLED E4 ساخت سامسونگ

– قطر ۶.٨١ اینچی نمایشگر (نسبت صفحه نمایش به بدنه ٩١ درصدی بر اساس اعلام رسمی شیائومی)

– وضوح 2K

– نسبت تصویر ٢٠:٩

– حداکثر رفرش ریت ١٢٠ هرتزی (تست در حالت رفرش ریت ۶٠ هرتزی انجام شده است.)

در نهایت، این شما و این هم از امتیاز DxO نمایشگر شیائومی Mi 11!

امتیاز DxO نمایشگر شیائومی Mi 11

ریز امتیازات DxO نمایشگر شیائومی Mi 11

دگزومارک در نتیجه تست و بررسی‌های خود، نمره ٨٧ را به بخش نمایشگر این پرچمدار اعطا کرده است. این نمره، با توجه به چنین نمایشگری منطقی است و می‌توان از آن رضایت مند بود. در رده بندی کلی دگزومارک، شاهد درخشش این گوشی هستیم. به طوری که Xiaomi Mi 11، مشترکاً با Vivo X51 5G دارای رتبه اول در بین رقبای هم قیمت خود است. در رده بندی کلی نیز این گوشی دارای رتبه دهم می‌باشد. این امتیاز، بالاتر از هواوی P40 Pro و آیفون ١١ پرو مکس است. اما بر این اساس، تراز نمایشگر Xiaomi Mi 11 از آیفون ١٢ پرو مکس و گلکسی نوت ٢٠ اولترا پایین‌تر است. تصویر زیر، مقایسه‌ای از تصاویر نمایش داده شده بر روی نمایشگر Xiaomi Mi 11 و رقبای این گوشی است:

مقایسه نمایشگر Mi 11 با رقبایش

به ترتیب از سمت چپ به راست: مقایسه تصویر نمایش داده شده بر روی شیائومی می ١١، OnePlus 8T، شیائومی می ١٠ اولترا و گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس

نکات نمایشگر شیائومی می ١١

نقاط قوت نمایشگر شیائومی Mi 11، از روشنایی مناسب بخش ویدئو‌ها، دقت رنگ بالا در اکثر مواقع، خوانایی قابل قبول نمایشگر در اکثر سناریوها و مدیریت مناسب نرخ فریم در بازی‌ها تشکیل می‌شوند. در مقابل، در برخی از مواقع رنگ‌های نشان داده شده غیر واقعی هستند. همچنین رفرش ریت در حالت وب گردی و گشت و گذار در اپ گالری، چندان رضایت بخش نیست. محتوای مشکی در حالت HDR 10 نیز دقیق نیستند.

نمایشگر شیائومی Mi 11

نظر شما در مورد نمایشگر شیائومی Mi 11 چیست؟ آیا این گوشی در بین رقبای خود می‌تواند حرف اول را بزند؟ کدام یک از بخش‌های این گوشی را بیش‌تر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

تا چند روز آینده دوربین اوپو فایندایکس۳پرو هم میاد

Mahdi

سلفی آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی هم ۹۸

mostafa3

dxo با شیاهومی حساب کتاب داره
قبلاً با هواوی بود حالا این

Sarnevesht

دیسپلی میت هم فک کنم به نمایشگرش نمره A مثبت داده بود🤔

سینا عطایی

سلام مرسی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️