حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در بازی GTA 6 به بازیکنان ارزهای دیجیتال جایزه داده می شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | بازی، رمزارز

شایعات زیادی تا به امروز درباره ساخت نسخه جدید بازی محبوب راک استار یعنی GTA 6 بر سر زبان ها افتاده است. در یکی از جدیدترین آن ها، تام هندرسون (فاش کننده معروف و خوش نام) در توییتی اعلام کرده است که Rockstar Games قصد دارد به جای پرداخت پول نقد در ازای انجام برخی از ماموریت ها به بازیکنان، در نسخه جدید بازی GTA 6 ارزهای دیجیتال به بازیکنان جایزه داده می شود.

پاداش و جایزه ارزهای دیجتال در بازی GTA 6

مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto که توسط شرکت Rockstar تولید می‌شود، یکی از رایج ترین و محبوب‌ترین بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود. تام هندرسون (Tom Henderson) در توییتر خود گفته است: به تازگی شنیده ام که در بازی GTA 6 که در حال ساخت است، پاداش و جایزه برخی از ماموریت ها به بازیکنان به جای پرداخت پول نقد، رمزارز بیت کوین خواهد داد. ارزهای رمزنگاری شده مختلفی در نسخه جدید به بازی GTA 6 افزوده خواهند شد که این می تواند اتفاق بسیار ویژه ای برای این صنعت نوپا و فوق العاده محبوب در سراسر جهان باشد.

بازی GTA 6 ارزهای دیجیتال

بازی GTA 6 ارزهای دیجیتال

اما هندرسون در ادامه با بیان این که به احتمال زیاد جایزه و پاداش ها در GTA 6 به صورت بیت کوین نخواهد بود، می گوید: احتمال قرارگیری رمزارز بیت کوین در بازی کم است اما قطعا از رمزارز پایه و معتبری در این نسخه به عنوان جایزه استفاده خواهد شد.

تام هندرسون به دلیل سابقه خوب در درز و افشای اطلاعات مربوط به بازی های Battlefield و Call of Duty، در دنیای بازی ها و نزد گیمرها، شناخته شده است و از اعتبار بالایی برخوردار است. او همچنین حدودا ۶ ماه پیش بود که فاش کرد نسخه جدید بازی Grand Theft Auto دارای یک قهرمان زن خواهد بود که نقش ویژه ای را نیز در بازی ایفا خواهد کرد.

 

روش های برنده شدن در Call of Duty Mobile: ١٠ روش مهم و کاربردی!

 

به نظر شما، GTA 6 می‌تواند همانند نسخه قبلی اش موفق ظاهر شود؟ نظر شما درباره پرداخت رمزارزها به جای جایزه های نقدی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به مولا پیر و پاره شدیم خدایا نسخه شیشش بالاخره کی میاد؟😭😭😭

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی