حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استخراج اتریوم با آنتی ویروس Norton 360 از امروز امکان پذیر می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

آنتی ویروس Norton 360 از امروز به کاربران خود اجازه می دهد تا از قدرت کارت گرافیک سیستم خود برای استخراج اتریوم استفاده کنند. نورتون با معرفی ویژگی جدیدی به نام “Norton Crypto” این قابلیت را امکان پذیر کرده است.

استخراج اتریوم با آنتی ویروس Norton 360

شرکت نورتون از امروز این ویژگی را برای برخی از کاربران خود به صورت آزمایشی فعال می کند. پس از مدت کوتاهی و برطرف کردن ایرادات احتمالی این قابلیت برای تمام کاربران و استفاده کنندگان از آنتی ویروس نورتون ارایه می شود.

مدیر شرکت نورتون ادعا می کند که این ویژگی جدید، استخراج بی خطر و بدون ریسک اتریوم را بدون این که کامپیوتر خود را در معرض ریسک های مرتبط با کدهای بررسی نشده (unvetted) قرار دهید، امکان پذیر می کند. تمامی اتریوم های استخراج شده به کیف پول نورتون که مبتنی بر پردازش ابری است واریز می شود و سپس کاربران می توانند رمزارزهای خود را برداشت کنند.

اتریوم

اتریوم

به نقل از u.today، مدیر عامل وینسنت پیلت (Vincent Pilette) در این رابطه می گوید که صنعت رمزنگاری درحال تبدیل شدن به بخش مهمی از زندگی روزمره کاربران و مصرف کنندگان می باشد:

همچنان که اقتصاد ارزهای دیجیتال به بخش مهمی از زندگی مشتریان ما تبدیل می شود، ما می خواهیم با امکان استخراج رمزارز اتریوم به وسیله آنتی ویروس نورتون، برندی که به آن اعتماد دارند، به آن ها قدرت دهیم.

پس از ورود شرکت های بزرگ تکنولوژی به حوزه ارزهای دیجیتال مانند سامسونگ و پی پال و… دیگر شرکت ها و نهادهای خصوصی و دولتی نیز ترغیب شده اند که به هر نحوی بتوانند خدمات خود را در زمینه بلاک چین و صنعت رمزنگاری به مشتریان و کاربران خود ارایه دهند.

به نظر شما ارزهای دیجیتال و بلاک چین در سال های آتی تا چه میزان می توانند وارد زندگی روزمره مردم دنیا شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی