حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر اکنون به عضویت انجمن جهانی موبایل (GSMA) درآمده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

Honor در پایان سال گذشته به عنوان یک شرکت مستقل سفر خود را آغاز کرد و گامی دیگر در جهت بازپس گیری جایگاه خود به عنوان یک تولیدکننده اصلی برداشت. کمپانی آنر به تازگی عضویت خود در انجمن جهانی موبایل (GSMA) را اعلام کرده است. این انجمن GSM است که وظیفه نمایندگی مخابرات، سازندگان تلفن، ارائه دهندگان تجهیزات و شرکت های خدمات اینترنتی را بر عهده دارد.

به عضویت درآمدن آنر در GSMA

به نقل از وب سایت gsmarena، در یک اعلام مطبوعاتی، آنر اظهار داشت که “قصد دارد همکاری های استراتژیک خود را با سایر اعضای GSMA بیش از پیش تقویت کند.” نقش این شرکت در انجمن جهانی موبایل، “ایجاد فرصت های جدید برای توانمندسازی صنعت ارتباطات سیار به نفع کل اکوسیستم” خواهد بود.

این شرکت در ادامه افزود که این حرکت جدید، آنها را به دستیابی به بازارهای جدید و جذب مخاطبان بیشتر نزدیک می کند که پیش از این و به علت تحریم های هواوی توسط ایالات متحده، ممکن نبود.

عضویت آنر در GSMA

عضویت آنر در GSMA

انجمن GSM همچنین سازمانی است که وظیفه برگزاری نمایشگاه MWC در بارسلونا، شانگهای و لس آنجلسرا برعهده دارد. اعلام این همکاری با آنر احتمالاً به معنای آن است که ماه آینده در همایش کنفرانس جهانی موبایل در اروپا، شاهد ارائه گوشی هایی از شرکت آنر خواهیم بود.

طبق انتظارات، جدیدترین سری از پرچمداران این شرکت به نام Honor 50، قرار است به زودی و به همراه پشتیبانی از خدمات گوگل، معرفی شوند. همچنین طبق شایعات، این گوشی از همان زبان طراحی سری هواوی P50 بهره می برد و از دوربین های قدرتمند استفاده کرده و از سرعت شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می کنند.

خروج برند Honor از ایران در نتیجه فروش این برند توسط هواوی

نظر شما راجع به عضویت جدید آنر در انجمن جهانی موبایل چیست؟ آیا به نظر شما، این شرکت چینی در نمایشگاه MWC امسال که پس از به تعویق افتادن زمان آن به علت همه گیری ویروس کرونا، قرار است در ماه تیر برگزار شود، از گوشی های جدیدی رونمایی خواهد کرد یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی