حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی می خواهد سهم HarmonyOS از بازار را تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۶ درصد برساند

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

گفته می شود که هواوی می خواهد سهم HarmonyOS از بازار را تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۶ درصد برساند. این اصلا هدف دور از ذهنی نیست. به هر حال هواوی خود موبایل های زیادی دارد که بخواهد به HarmonyOS ارتقا دهد. همچنین شرکای تجاری دارد که می توانند به این موضوع کمک کنند.

سهم HarmonyOS از بازار

هواوی اجلاس همکاران HarmonyOS Connect Partner Summit را در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در شانگهای برگزار می کند. هواوی بسیاری از شرکای خود را به این رویداد دعوت می کند تا در برنامه های HarmonyOS شرکت کنند. این اولین حضور HarmonyOS Connect با شرکای سازگار با محیط زیست است و ارزش آن را دارد که منتظر باشید.

براساس گزارش های مدیران هواوی، سیستم داخلی آن باید هرچه سریعتر “۱۶ درصد از سهم بازار” را به دست بیاورد و از آن عبور کند. به طور خاص، هدف این شرکت عبور از این هدف تا پایان سال جاری است. برای هر اکوسیستم، خصوصاً یک سیستم پیچیده، استفاده از نرم افزار و سهم بازار از عوامل اصلی تعیین کننده دوام و موفقیت آن است.

با این حال، HarmonyOS حدود ۵ تا ۷ سال در حال توسعه است. با ادامه توسعه این سیستم عامل، دستیابی به اهداف آن چالش برانگیزتر می شود. یانگ هایسونگ، نایب رئیس بخش مصرف کننده هواوی و دپارتمان تجارت هوش مصنوعی، در مصاحبه ای گفت:

“تکمیل راهی که دیگران طی پنج سال طی کرده اند (برای ما) یک سال طول می کشد.”

بر اساس بیانیه هواوی، به نظر می رسد که این شرکت برای رسیدن به اهداف خود به زمان زیادی احتیاج ندارد. در حال حاضر ما نمی دانیم که این شرکت زیرساخت های لازم برای دستیابی به این موفقیت را دارد یا خیر. هواوی بر همکاری در ساخت سیستم عامل تأکید کرده است. برای Huawei، یک وضعیت برد-برد فقط از طریق سخت افزار هوشمند و نوآوری اکوسیستم توسعه دهنده امکان پذیر است.

برندهایی به جز هواوی هم از HarmonyOS استفاده می کنند

هواوی در صورت تمایل به دستیابی به اهداف خود به تولیدکنندگان دیگری برای عرضه محصولات با این سیستم نیاز دارد. خوب، این شرکت در حال حاضر برخی از تولید کنندگان را در لیست همکاران خود دارد. سال گذشته، Midea (برند لوازم خانگی) حداقل ۱۰ محصول با HarmonyOS رونمایی کرد. امسال، اجاق بخارپز و پخت و پز Midea اولین دستگاه سازگار با اکوسیستم HarmonyOS بود که در Huawei Mall قرار گرفت.

در نمایشگاه لوازم خانگی و لوازم خانگی چین در مارس سال جاری، برندهایی مانند Haier ، Shuaikang ، Supor ، Fangtai ، Joyoung و دیگر نام ها نیز محصولات مختلفی را با HarmonyOS به نمایش گذاشتند. به گفته مقامات، این محصولات اواخر امسال در بازار عرضه می شوند.

طبق گفته هواوی، HarmonyOS به کمترین اتصالات، برنامه های سبک و اتصال بی سیم (به دیگر دستگاه ها) یکپارچه نیاز دارد. این شرکت اعتقاد دارد که این دلایل پیوستن سایر شرکا به اکوسیستم است. علاوه بر این، هواوی معتقد است که HarmonyOS به تولیدکنندگان سخت افزار در بهبود تجربه کاربر و کارایی دسترسی به خدمات کمک خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی در گسترش هارمونی موفق باشد؟ به نظر من شاید یک “چین متحد” بتوانند این کار را بکنند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

«تکمیل راهی که دیگران طی پنج سال طی کرده اند (برای ما) یک سال طول می کشد»
دقیقا…
چون شما در چین هستید.
و همینطور که گفتند یک “چین متحد” میتونه انجامش بده.

Milad7

به صورت گسترده عرضه بشه ببینیم چند مرده حلاجه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)