حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترفندهای گوگل اسیستنت را بشناسید: بهترین جوک‌ها و نکات

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سرگرمی و بازی، گوگل

گوگل، محصولات نرم افزاری زیاد و محبوبی دارد. گوگل اسیستنت، دستیار صوتی نرم افزاری این کمپانی آمریکایی است. گوگل اسیستنت، یک دستیار صوتی قدرتمند با هوش مصنوعی فوق العاده است. ما قصد داریم تا در این پست، برخی از ترفندهای گوگل اسیستنت را به شما آموزش دهیم. با استفاده از این ترفندها، شما می‌توانید بیشتر با قابلیت‌های این دستیار صوتی هوشمند آشنا شوید.

دستیار صوتی گوگل

همان طور که گفتیم، گوگل اسیستنت یکی از محصولات نرم افزاری محبوب گوگل است. این دستیار صوتی، کاربران زیادی را در سطح جهان به سوی خود جذب کرده است. شما با استفاده از این دستیار صوتی، می‌توانید کارهای زیادی را انجام دهید. همین انعطاف پذیر بودن اعمال در دستیار صوتی گوگل، آن را محبوب‌تر کرده است. با این وجود، برخی از کاربران، نمی‌دانند که چگونه باید این دستیار صوتی را بر روی گوشی خود نصب کنند. در ادامه، آموزش کوتاهی در مورد نصب گوگل اسیستنت خواهیم داشت.

نصب گوگل اسیستنت

نصب گوگل اسیستنت

استفاده از گوگل اسیستنت، در بسیاری از دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها امکان پذیر است. این دستیار صوتی، در دستگاه‌های جدیدتر به صورت صورت پیش فرض نصب شده است. اما اگر آن را در دستگاه خود پیدا نمی‌کنید، می‌توانید از طریق پلی استور یا یک اپ استور معتبر اقدام به دانلود و نصب آن کنید. پس از نصب این دستیار صوتی، وارد آن شوید و فرمان‌های Hey Google یا OK Google را با صدای خود ثبت کنید. به همین ترتیب، پس از گفتن این عبارات، دستیار صوتی گوگل برای انجام کارهای شما احضار می‌شود. همچنین برخی از دستگاه‌ها، از دکمه‌ای مخصوص برای احضار گوگل اسیستنت بهره مند هستند. امکان نصب گوگل اسیستنت، در گوشی‌های جدیدتر هواوی که از خدمات گوگل پشتیبانی نمی‌کنند، وجود ندارد. در مقابل، می‌توانید از دستیار صوتی Celia بهره ببرید. اما به سراغ ترفندهای گوگل اسیستنت می‌رویم.

 

فعال سازی دستیار صوتی Celia در گوشی‌های هواوی

 

ترفندهای گوگل اسیستنت

جوک‌های گوگل اسیستنت

یک جواب خنده دار از گوگل اسیستنت

به گزارش Howtogeek، گوگل اسیستنت، می‌تواند بامزه باشد و شما را به خنده بیاندازد! شما با گفتن برخی از عبارات به این دستیار صوتی هوشمند، می‌تواند پاسخ‌های جالب و خنده داری را دریافت کنید. به طور مثال، چند عبارت کلیدی برای فرستادن به این دستیار صوتی را برای شما لیست کرده‌ایم:

– What goes up, but never comes down

– Do you know the muffin man

– Why did the chicken cross the road

– Who let the dogs out

– What is your favorite dessert

– Do you like to exercise

– Make me a sandwich

برای یادآوری، باید بگوییم که برای وارد کردن این عبارات، بهتر است زبان گوشی شما انگلیسی باشد تا جواب درستی را دریافت کنید. همچنین، شما می‌توانید از گوگل اسیستنت درخواست تعریف کردن یک جوک را داشته باشید! بله، قابلیت‌های کلیدی گوگل اسیستنت زیاد است. این جوک‌ها، دسته‌های مختلفی دارند و تنوع آن‌ها بالاست. البته ممکن است برخی از این جوک‌ها برای ما فارسی زبانان، قابب درک و خنده دار نباشد. با این حال، همچنان می‌توانید عبارات خنده داری را از سوی گوگل اسیستنت دریافت کنید. این عبارات، چند راه متفاوت برای درخواست تعریف جوک از دستیار صوتی گوگل هستند:

– Tell me a joke

– Tell me a kid’s joke

– Tell me a dad joke

– Tell me a knock-knock joke

– Tell me a pun

بازی‌های گوگل اسیستنت

بازی‌های گوگل اسیستنت

گفتیم که گوگل اسیستنت، انعطاف پذیر است و شما می‌توانید کارهای مختلفی را به وسیله آن انجام دهید. اگر دیگر نیازی به جوک ندارید، می‌توانید با گوگل اسیستنت بازی کنید! بازی کردن با گوگل اسیستنت، نیازی به نصب برنامه جانبی ندارد. شما تنها از صدای خود برای بازی کردن با دستیار صوتی گوگل استفاده می‌کنید. در ادامه، چند بازی مختلف را برای شما جمع آوری کرده‌ایم:

آیا احساس خوشبختی می‌کنی؟ شما می‌توانید با گفتن عبارت “Hey Google, I’m feeling lucky”، یکی بازی گروهی را شروع کنید.

توپ کریستالی: ابتدا، عبارت “Hey Google, Crystal Ball” را استفاده کنید. پس از آن، گوگل بازی ٢٠ سؤالی را با شما آغاز خواهد کرد. پس از آن، شما می‌توانید با طرح یک سؤال، گوگل را در بازی بیست سؤالی به چالش بکشید!

بازی Mad Libs: شما با گفتن عبارت “Hey Google, Play Mad Libs” یک بازی پر کردن جای خالی را آغاز کنید. در این بازی، شما با پر کردن جای خالی با عبارات مرتبط، یک داستان را می‌سازید.

بازی Ding Dong Coconut: اگر بگویید “Hey Google, Play Ding Dong Coconut”، گوگل اسیستنت یک بازی با محوریت حافظه را برای شما آغاز خواهد کرد. در این بازی، شما باید حرف‌های مختلف را برای ساخت یک کلمه معنا دار انتخاب کنید. با بالا رفتن سطح بازی، ساخت کلمات سخت‌تر می‌شود.

اگر می‌خواهید که بازی‌های بیشتری را به وسیله گوگل اسیستنت انجام دهید، تنها کافیست به بخش Game Section آن بروید تا به دریایی از بازی‌های ساده و سرگرم کننده از گوگل اسیستنت متصل شوید.

نکات مخفی گوگل اسیستنت

ترفندهای گوگل اسیستنت، کم نیستند. شما می‌توانید نکات پنهانی زیادی را در دستیار صوتی هوشمند گوگل بیابید. در همین حین، گوگل عاشق قرار دادن نکات پنهانی در محصولات نرم افزاری خود است. گوگل اسیستنت نیز از این قائده مستثنی نیست. این نکات پنهانی، به طور کلی خنده دار نیستند. اما در این میان، نکات جالب و خنده داری هم پیدا می‌شوند. اگر عبارات لیست شده زیر را از گوگل اسیستنت بپرسید، به جواب‌های جالبی خواهید رسید:

– Do you like siri

– Do you like the iPhone

– Do you like Android

– Use the Force

– May the Force be with you

– Aren’t you a little short for a stormtrooper

– I am your father

– Talk like Yoda

– Where in the world is Carmen Sandiego

– Open the pod bay door

– Do you know Hal 9000

– How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood

– How many roads must a man walk down

– Where is Waldo

– Who’s on first

– You want the truth

– What is the airspeed velocity of an unladen swallow

– To be, or not to be

– Mirror, mirror on the wall, who’s the fairest of them all

– Do you want to build a snowman

– What do you mean I’m funny

– Are you afraid of the dark

– Wherefore art thou, Romeo

– What would you do for a Klondike bar

– How many licks does it take to get to the center of a Tootsie Pop

– Show me the money

– Can you rap

– Do you speak Morse code

– Do you believe in Ghosts

جذابیت ترفندهای گوگل اسیستنت، این است که شما می‌توانید کارهای بسیار زیادی را به وسیله آن انجام دهید. گوگل اسیستنت، می‌تواند به سادگی به یک هم صحبت نیز تبدیل شود! در هر صورت، این دستورات فقط چند مورد بودند و قطعاً شما می‌توانید مشابه چنین سؤالاتی را از گوگل اسیستنت بپرسید تا غافلگیر شوید!

نظر شما در مورد گوگل اسیستنت چیست؟ در این مطلب، چه نکته‌ای برای شما از جذابیت بیشتری برخوردار است؟ شما چه نکته دیگری را در دستیار صوتی هوشمند گوگل می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️