حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ با حالت جدید “Split UI” معرفی می شود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، سیستم عامل، شایعات

سامسونگ ممکن است با بروزرسانی عمده رابط کاربری آینده خود، حالت تطبیقی جدیدی را آماده کند. افشاکننده معروف،‌ Ice Universe، تیزر هایی به صورت GIF منتشر کرده که رابط کاربری آینده سامسونگ را در عمل نشان می دهد و با فاکتورهای مختلف از تلفن های هوشمند گرفته تا تبلت ها و دستگاه های تاشو مانند گلکسی زد فولد ۳ این شرکت، سازگار است.

حالت جدید Split UI، راهکار جدید سامسونگ برای بهینه کردن رابط کاربری گلکسی زد فولد ۳

این گیف ها، برنامه های یکسانی را نشان می دهند که رابط کاربری را با فاکتورهای مختلف سازگار می کنند. گزارش شده است که حالت جدید رابط کاربری سامسونگ، “Split UI” نامیده می شود و اولین نسخه آن در گلکسی زد فولد ۳ این شرکت، به نمایش درخواهد آمد.

در حالی که OneUI 3.1 از قبل در انواع مختلف دستگاه ها مانند بهترین تلفن های تاشو یافت می شود، این حالت می تواند در این مرحله دروازه ای جدید به بخشی باشد که شایعه شده است، سامسونگ به تازگی در حال کار بر روی آن می باشد: گوشی های رول شونده. این شرکت اخیراً چندین مفهوم نمایشگر مختلف را نشان داده است، از جمله “Slideable OLED” که شباهت زیادی به گوشی های LG Rollable یا OPPO X 2021 لغو شده دارد.

رابط کاربری سازگار سامسونگ می تواند برای دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند قابل رول، ایده آل باشد. از آنجا که صفحه نمایش این دستگاه ها به بیرون گسترش می یابد تا سطح بیشتری از نمایشگر فراهم شود، رابط کاربری آن باید متناسب با این سیستم تنظیم شود و متفاوت از یک گوشی هوشمند عادی باشد.

شایعات پیرامون گوشی رول شونده سامسونگ

سامسونگ هنوز جزئیات مربوط به نسخه بعدی One UI خود را اعلام نکرده است؛ بنابراین محتویات این گیف ها را با کمی تردید در نظر بگیرید. اما پیش از این شایعاتی مبنی بر توسعه گوشی های رول شونده از سوی این کمپانی شنیده می شد، بنابراین این امکان وجود دارد که سامسونگ تمام تلاش خود را بکار گیرد تا به بهترین نحو ممکن، این فرم از طراحی را در گوشی های آینده خود قرار دهد.

البته، بخش اعظمی از این کار به عهده توسعه دهندگان برنامه می باشد که کارهای اضافی را انجام داده تا به برنامه های خود اجازه دهند با رابط کاربری جدید سازگار شوند. با این اوصاف، گوگل در تلاش است تا پشتیبانی از قابلیت های گوشی های تاشو در اندروید را بهبود بخشد، که احتمالاً این تلاش ها به دستگاه های رول شونده نیز، سرایت خواهد کرد.

سامسونگ UPC یا دوربین زیر پنل این شرکت رونمایی شد اما نه برای موبایل

نظر شما چیست؟ آیا از سبک طراحی احتمالی رابط کاربری آینده گوشی های تاشو و رول شونده سامسونگ مانند گلکسی زد فولد ۳، استقبال می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

اگه بیاد واسه گوشی های تاشو و رول شونده خیلی بهینه تر از وان یو آی هستش

کاش سامسونگ بیاد مثل اپل برای دستگاه های منحصر به فردش مثل تبلت و تاشو هاش OneUI رو بر اساس مشخصاتی که داره بسازه که مثل Ipad OS بتونه جذاب و روون باشه.
یکیم از حالت دستکتاپ پشتیبانی کنه که خیلی خوب میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی