حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید خاتم کاری و هدایای تبلیغاتی از فروشگاه صنایع دستی اصفهان

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

خرید خاتم کاری اصفهان و خاتم کاری شیراز

خاتم کاری دارای اصالت شیرازی است که از ابتدا بر روی چوب انجام می شده است که با ذوق و قریحه خاص اساتید و هنرمندان شیرازی به شکل ظروف مختلف با مرغوبیت بسیار بالا ادامه پیدا کرده است. از دوران صفویه که انتقال هنر خاتم کاری به شهر اصفهان شروع شد و در آنجا نیز رونق پیدا کرد تا به امروز در دو شهر شیراز و اصفهان با کیفیت و تنوع بی نظیر تولید می گردند. در محصولات خاتم سازی یا خاتم کاری شده شیراز، برای اطمینان از کیفیت بالای کار، از سریشم استفاده می کنند که در نوع اصفهانی کمتر به چشم می خورد. در ظروف خاتم کاری شده شیراز از لایه آستر برای براقی و ماندگاری بیشتر استفاده می کنند، ضمن اینکه مثلث های ساخته شده کاملا ساییده می شوند تا کیفیت کار و فاصله بین آنها بسیار دقیق و حرفه ای باشد. همچنین تعداد گره ها در نوع اصفهانی بیشتر است که هر چقدر گره تعداد کمتری داشته باشد، مرغوبیت ظروف و محصولات بیشتر خواهد بود. ظروف خاتم کاری به شکل های مختلف مثل ساعت، جاقلمی، ست رومیزی اداری، ست رومیزی مدیریتی، قاب عکس، مس و خاتم (فرم جدید برای استفاده در تندیس و هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی)، شکلات خوری، تخته نرد، قندان، جا دستمال کاغذی، صفحه شطرنج و غیره تولید می گردند. برخی از این محصولات را می توان به عنوان هدایای فردی و مناسبتی و برخی را هم به شکل تندیس و هدایای تبلیغاتی استفاده نمود که این نوع جدید ساخته ذوق و استعداد هنرمندان اصفهانی است.

 

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا عرضه کننده انواع محصولات صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان شامل: میناکاری روی مس،خاتم کاری،مینیاتور،قلمزنی،فیروزه کوبی،ملیله کاری،مس و پرداز،ترمه،نقره نما،میناکاری روی سفال،ظروف مسی،تندیس میناکاری و … می باشد. شما می توانید برای خرید عمده صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و از تخفیف های ویژه فروشگاه مطلع شوید.

 

فروشگاه صنایع دستی اصفهان – بازار مینا  BazareMina.ir

تماس با واحد فروش : 03134651271   –  09019277512

 

هدایای تبلیغاتی اصفهان در حوزه صنایع دستی بسیار گسترده و متنوع هستند به نحوی که برای تمامی مناسبت ها و اهداف بازاریابی و جذب مشتری، محصولی متفاوت ساخته شده و آماده خریداری هستند. هدایای تبلیغاتی اصفهان در حوزه صنایع دستی و تندیس ها برخلاف کادوهای همیشگی و تکراری لوکس خارجی هیچ موقع از مد نمی افتند و در اثر مرور زمان به جای اینکه ارزش خود را از دست بدهند با ارزش تر می شوند چون روز به روز بر ارزش فلز گرانبهای مس افزوده می گردد. هدایای تبلیغاتی و تندیس های صنایع دستی انواع مختلفی دارند مثل هدایای تبلیغاتی میناکاری اصفهان، هدایای تبلیغاتی خاتم کاری شیراز و اصفهان، هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی و غیره. هر کدام از این شاخه ها در تندیس ها به فرم بشقاب، گلدان، ساعت، قاب عکس، ست رومیزی و مدیریتی و غیره تولید می گردند که با خرید عمده علاوه بر برخورداری از تخفیف های ویژه، امکان سفارشی سازی نیز خواهید داشت. فروشگاه بازار مینا به تمامی این موارد و انتظارات شما جامه عمل پوشانده و در حال حاضر با بسیاری از سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور در حال همکاری است و با فروش عمده میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی و کلیه ظروف صنایع دستی و محصولاتی مثل تندیس و هدیه تبلیغاتی، پلاک و نشان تجاری یا متن درخواستی آنها را ثبت می کند. این میزان تخفیف در خرید عمده کالاهای تبلیغاتی و سفارشی سازی بی سابقه است و نمونه آن وجود نداشته است. فروشگاه بازار مینا مفتخر است که اولین قدم را در این مسیر برداشته و اکنون پس از گذشت چندین سال قدرتمندانه به کار خود ادامه می دهد و فرهنگ استفاده از صنایع دستی را جایگزین کالاهای خارجی کرده است.

 

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا امکان خرید کلیه صنایع دستی را به شکل تکی و عمده فراهم نموده و حتی قبل از خرید می توانید از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید. چنانچه موقع خرید خاتم کاری و سایر محصولات صنایع دستی به راهنمای خرید و کمک نیاز داشتید اصلا نگران نباشید چون برای هر یک از شاخه های صنایع دستی و محصولات، یک راهنمای خرید جامع و کامل فراهم کرده ایم که با مطالعه آن می توانید خریدی هوشمندانه و کاملا متناسب با نیاز و هدف خود داشته باشید. فروشگاه صنایع دستی اصفهان به دلیل در اختیار داشتن کارگاه های ساخت صنایع دستی میناکاری، فیروزه کوبی و غیره، محصولات را به صورت مستقیم از تولید به مصرف کننده می رساند تا هم با حذف افراد واسطه بتوان کیفیت و مرغوبیت آنها را تضمین کرد و هم بتوان قیمت پایه ظروف صنایع دستی مثل خاتم کاری را پایینتر از سایر فروشگاه های صنایع دستی اعلام نمود. تنوع محصولات به حدی زیاد است که با هر نوع سلیقه و هدفی که وارد سایت شده باشید، دست خالی خارج نخواهید شد و قطعا زیبایی و قیمت محصولات شما را میخکوب خواهد کرد.

 

خرید عمده محصولات صنایع دستی همراه با تخفیف های ویژه و بسیار ارزنده همراه است. بسته بندی های بسیار شیک و زیبا یا باکس های هدیه با تودوزی مخملی و تضاد رنگ بسیار عالی با محصولات برای هدایای تبلیغاتی محبوبیت و فروش آنها را چندین برابر کرده است. بازار مینا در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین فروشگاه صنایع دستی ایران به شمار می رود که به سراسر کشور به شکل تکی و عمده ارسال دارد. خاتم کاری شیراز و اصفهان از نمونه های فاخر و بسیار ارزشمند صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی کشور هستند. خاتم کاری به شکل ظروف و محصولات مختلف، تندیس و هدایای تبلیغاتی تولید می گردد که در خرید عمده علاوه بر برخورداری از تخفیف های ویژه، امکان سفارشی سازی و درج پلاک تجاری نیز وجود دارد. خرید از فروشگاه معتبر به معنای تضمین کیفیت و مرغوبیت خواهد بود.تندیس مس و خاتم کاری از بهترین نمونه های هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی بشمار می رود.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا     BazareMina.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات