حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بدون هزینه ، در وبسایت فلت رندر موشن گرافیک بسازید

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

ساخت موشن گرافیک و ویدیوهای تبلیغاتی از موثرترین راه ها برای ارائه‌ی محتوا در بازاریابی دیجیتال هستند. با کمک آن‌ها نه‌تنها می‌توانید محتوا و مفاهیم مدنظرتان را در اختیار مخاطب‌ها قرار دهید. بلکه با افزودن عناصر متنی، موسیقی و… محتوا را برای مخاطب‌های خاص، سفارشی‌سازی کرده و میزان تعامل آن‌ها را افزایش می‌دهید.

ساخت موشن گرافیک چه تأثیری روی کسب‌وکارمان دارد؟ در تجارت همه چیز به فروش ارتباط دارد. فروش یعنی برند و محصول‌تان تا چه اندازه می‌تواند روی مخاطب تأثیر بگذارد و او را شیفته‌ی خود کند. بخشی از این اثرگذاری مربوط به کیفیت و بخش بزرگی از آن جلب‌توجه و بازاریابی است.

 

ساخت موشن گرافیک، ساخت لوگوموشن (اضافه کردن انیمیشن به آرم شرکت) و ساخت ویدیو تبلیغاتی شیوه‌هایی جالب‌توجه برای ارائه‌ی محتوا در بازاریابی دیجیتال هستند. با کمک آن‌ها نه‌تنها می‌توانید محتوا و مفاهیم مدنظرتان را در اختیار مخاطب‌ها قرار دهید. بلکه با افزودن عناصر متنی، موسیقی و… محتوا را برای مخاطب‌های خاص، سفارشی‌سازی کرده و میزان تعامل آن‌ها را افزایش می‌دهید.

چطور موشن گرافیک بسازیم؟

تکنیک‌های مختلفی برای ساخت موشن گرافیک و ویدیوی تبلیغاتی وجود دارد که لازمه‌ی آن تسلط روی ابزارهای حرفه‌ای ایجاد انیمیشن و موشن گرافیک است. برای این منظور اغلب کسب‌وکارها ناچارند هزینه‌های هنگفتی را برای ساخت به آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ پرداخت کنند. همچنین یاد گرفتن مهارت‌های تخصصی ساخت موشن گرافیک بسیار زمان‌بر است.

اما پلت‌فرم‌های ساخت آنلاین موشن گرافیک کار را برای کسب‌وکارها ساده و راحت می‌کنند. در این بسترها کتابخانه‌هایی برای انتخاب فرمت‌های گرافیکی مختلف تعبیه شده است و با تنظیمات دستی هر فردی می‌تواند اقدام به ساخت ویدیویی تبلیغاتی یا موشن گرافیک کند.

در ادامه قصد داریم یکی از پلت‌فرم‌های ساخت آنلاین موشن گرافیک ایرانی و مزایای آن را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

نحوه‌ی ساخت موشن گرافیک با پلت‌فرم آنلاین فلت رندر

رابط کاربری این پلت‌فرم بسیار ساده است. کافی است گام‌های زیر را دنبال کنید .

(برای ورود به ویدیوساز فلت رندر ، روی این لینک کلیک کنید)

1-    انتخاب قالب موشن گرافیک

در این بستر کتابخانه‌ای جامع از قالب‌های نیمه آماده وجود دارد. با جستجو در میان آن‌ها می‌توانید قالب دلخواهتان را انتخاب کرده و تغییرات مدنظر را روی آن اعمال کنید.

2-    تنظیمات سفارشی مربوط به عناصر

متناسب با استراتژی تولید محتوای خود می‌توانید در ساخت ویدیو تبلیغاتی یا موشن گرافیک از محتوای متنی، موسیقی پس‌زمینه، رنگ‌ها و… استفاده کنید. در بخش تنظیمات به تک‌تک این امکانات دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید با مراجعه به سربرگ‌های مربوطه آن‌ها را تغییر داده و مجدد تنظیم کنید.

3-    نمایش دموی ساخت

در آخرین سربرگ پلت‌فرم فلت رندر نسخه دموی موشن گرافیک یا ویدیوی شما قابل‌مشاهده است. همچنین در صورت صلاحدید می‌توانید با برگشت به سربرگ‌های قبلی اصلاحاتی را در آن ایجاد نمایید تا با اهداف بازاریابی دیجیتال شما هماهنگی بیشتری پیدا کند.

چرا از فلت رندر استفاده کنیم؟

  • برای استفاده از امکانات ساخت آنلاین موشن گرافیک در این بستر نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارید.
  • پنلی حرفه‌ای و کارآمد برای ساخت انواع تیزرها، لوگوموشن و کلیپ‌های تبلیغاتی در اختیارتان است.
  • در آن کتابخانه‌ای از قالب‌های نیمه آماده برای ساخت موشن گرافیک، ویدیو تبلیغاتی و… وجود دارد.
  • انجام تنظیمات و افزودن اجزای گوناگون و سفارشی تنها با چند کلیک و به‌صورت کاملاً خودکار انجام می‌شوند.
  • اصلاح و اعمال تغییرات هر یک از عناصر به‌سادگی صورت گرفته و نتایج آن در سربرگ نمایش قابل‌مشاهده هستند.
  • انجام تنظیمات خودکار و استفاده از کتابخانه قالب‌های نیمه آماده، زمان ساخت و هزینه‌های بازاریابی دیجیتال کسب‌وکارتان را کاهش می‌دهد.
  • در این پلت‌فرم می‌توانید ویدیوهایی تا نرخ خروجی 60 فریم در ثانیه و با کیفیت 4K بسازید.
  • امکان کوتاه و بلند کردن زمان ساخت آنلاین موشن گرافیک، تیزر و ویدیوی تبلیغاتی وجود دارد.
  • دسترسی به دموی نمایش (با کیفیت کمتر) برای تمامی افراد رایگان است.
  • با صرف هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه می‌توانید به نسخه‌ی نهایی و باکیفیت بالای موشن گرافیک، ویدیوی تبلیغاتی یا لوگوموشن خود دسترسی پیدا کنید.

 

در زیر نمونه موشن گرافیک ساخته شده در فلت رندر برای شما نمایش داده شده است:

 

 

سخن آخر

موشن گرافیک و ساخت ویدیو تبلیغاتی تکنیکی جذاب برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و افزایش تعامل با مخاطب‌ها به‌ویژه در شبکه‌های اجتماعی است. به‌کارگیری آن می‌تواند موجب افزایش جذب مشتری و فروش شود. در حالت کلی، برای ساخت موشن گرافیک باید به یکی از نرم‌افزارهای حرفه‌ای نظیر ادوب فتوشاپ، افترافکت، مایا تری‌دی، ایلوستریتور و… تسلط داشته باشید.

اما پلت‌فرم‌های ساخت آنلاین موشن گرافیک با فراهم کردن بستری خودکار و تنظیماتی ساده، کار را برایتان راحت می‌کند. کافی است تا قالب دلخواهتان را انتخاب کرده و اجزای مدنظر را به آن اضافه کنید. به همین راحتی پروژه‌ی موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی با کیفیت و سفارشی شما آماده است.

اشتراک در
اطلاع از
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات