حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوبت دهی اینترنتی چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در دنیای پر رقابت امروز کسب‌وکارهایی موفق می‌شوند که بتوانند از تمام ظرفیت‌های موجود برای وفادارسازی مشتری استفاده کنند، نوبت دهی اینترنتی یکی از دستاوردهای دنیای نوین است که شما را به صورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. تجربه ثابت کرده بیش از 50 درصد مشتریان نوبت مراجعه بعدی خود را در ساعت‌های غیر اداری ثبت می‌کنند، پس استفاده از یک سیستم نوبت دهی غیر حضوری مناسب می‌تواند به افزایش فروش و رضایت مشتری کمک کند.

نوبت دهی اینترنتی چیست؟

یک سیستم هوشمند مدیریت الکترونیک صف (QMS) است، که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به مراجعه حضوری بر بستر اینترنت نوبت بعدی مراجعه خود به محل کسب‌وکارهای مختلف را ثبت کنند. خوبی این سامانه این است که به کاربر اجازه می‌دهد زمان مناسب را بر مبنای شرایط مطلوب خود و با اختیار شخصی انتخاب کند.

کاربرد اصلی آن پیشگیری از تجمع مشتریان و ایجاد صف است که به رضایت حداکثری مراجعه کنندگان و کاهش نوبت‌های کنسلی منجر می‌شود. به کمک نوبت دهی می‌توانید برنامه بازاریابی مدونی تدوین کنید و برای ساعت‌های کم مراجعه و زمان‌هایی که مشتری کمتری دارید برنامه ریزی کنید تا به حداکثر فروش دست پیدا کنید.

 

مهم‌ترین مزایای سیستم‌های نوبت دهی اینترنتی چیست؟

استفاده از این سامانه‌ها می‌تواند به افزایش بهره‌وری کارکنان منجر شود و به مدیران این فرصت را می‌دهد که عملکرد کارکنان را تحت نظر بگیرند. از سوی دیگر سامانه نوبت دهی اینترنتی به تعامل بیشتری کسب‌وکارها و مشتریان آن‌ها کمک می‌کند. شما می‌توانید از طریق ارسال پیامک و ایمیل پیام‌های دلخواه خود را به مشتری منتقل کرده و او را با اهداف بازاریابی خود همگام سازید.

از دیگر مزایای نوبت دهی می‌توان به ارزیابی رفتار مشتری اشاره کرد، گزارش‌های جامعی که سامانه به شما می‌دهد دید درستی از علایق و الگوی رفتار مشتری به شما می‌دهد تا در آینده بتوانید با تدوین استراتژی مناسب به افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر دست پیدا کنید.

 

عواملی که در انتخاب سیستم‌های نوبتی آنلاین تاثیر گذار است کدامند؟

قبل از خرید یک نرم افزار یا سامانه مناسب باید به چند نکته توجه کنید. نخست اینکه تعداد مراجعه کنندگان شما چقدر است. این افراد به صورت فردی به شما مراجعه می‌کنند یا ترجیح می‌دهند به صورت گروهی برای استفاده از خدمات شما مراجعه کنند. مدت زمان انتظار آن‌ها در دفتر شما چقدر است و با کمک استفاده از سیستم مدیریت صف چطور می‌توانید رفت‌وآمد کارکنان و مشتریان را مدیریت کنید. پاسخی که به این پرسش‌ها می‌دهید در انتخاب سامانه‌ای که از آن استفاده خواهید کرد تاثیر بسیاری دارند. بر خلاف تصور عموم از این نوبت دهی اینترنتی می‌توان برای کسب‌وکارهای کوچک حتی آن‌ها که تنها دو نفر نیروی فعال دارند جهت ساماندهی بهتر کارها و جلب رضایت مراجعه کنندگان استفاده کرد. همه چیز به رفتار مشتری بستگی دارد، آن‌ها هستند که مشخص می‌کنند بهترین گزینه برای شما کدام است و به چه شکل از آن استفاده کنید.

 

نوبت دهی اینترنتی چطور به افزایش اعتبار کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

سیستم‌های نوبت دهی از طریق برند سازی، نقش اساسی در ایجاد یک تصویر درست از کسب‌وکار شما در ذهن مخاطب ایفا می‌کنند. ارسال پیامک‌های یادآوری زمان مراجعه، حفظ تعامل و ارتباط موثر با مشتری، اعتماد به انتخاب مشتری و دادن قدر اختیار به او همگی زمینه ساز یک برند سازی موفق برای کسب‌وکار شما هستند که می‌تواند به ارتقای ارزش برند و جایگاه شما در بین رقبا کمک چشم‌گیری کند.

جذب مشتری آنلاین به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر شما کمک می‌کند. به این ترتیب خرید سامانه نوبت دهی برای شما یک هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که در دراز مدت کار شما را پررونق می‌کند. به کمک این سامانه می‌توانید به صورت هدفمند‌تر در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها حضور داشته باشید و تفاوت خود را با رقبا رقم بزنید. دیگر دوران معمولی بودن به اتمام رسیده وقت آن است که در کار خود بهترین باشید.

 

استفاده نکردن از سیستم‌های نوبت دهی چه آسیبی به کسب‌وکا شما می‌زند؟

ممکن است الان به این موضوع فکر کنید که سال‌ها است از سیستم‌های قدیمی و نوبت دهی حضوری استفاده کرده‌اید و هیچ مشکلی هم نداشته‌اید چرا باید در این مقطع دست به ترکیب تیم برنده خود بزنید و مشقت‌های تغییر سیستم و بکارگیری روش‌های نوین را به جان بخرید.

حقیقت این است که دنیا به سرعت در حال تغییر است، زمان در این عصر یک عنصر کلیدی و اساسی است و مردم برای افرادیکه به وقت آن‌ها اهمیت می‌دهند ارزش قائل هستند. عدم استفاده از سیستم‌های نوین نه تنها روند توسعه شما را کند می‌کند می‌تواند به عدم رضایت مشتری و مراجعه او به رقیب منجر شود. وقتی مشتری می‌تواند با تلفن همراه خود یا پشت میزکارش بدون نیاز به مراجعه حضوری وقت بگیرد و بدون استرس و اتلاف وقت کار خود را انجام دهد قطعا شما را به مقصد رقبای هوشمند شما ترک خواهد کرد. این روزها بحث این نیست که آیا باید از سیستم‌های مدیریت صف و نوبت دهی غیر حضوری استفاده کنیم یا نه، بلکه بحث اصلی بر سر این است که از بین گزینه‌های موجوب بهترین انتخاب کدام است و از آن برای ارتقای برند چه استفاده‌ای می‌توان کرد.

 

پلنوین چیست و در زمینه نوبت دهی اینترنتی چه کمکی می‌کند؟

پلنوین یک سامانه نوبت دهی اینترنتی است که بر بستر ابری فعالیت می‌کند و برای استفاده از آن به نصب هیچ نرم افزار خاصی نیازی ندارید. به کمک این سامانه بر بستر اینترنت می‌توانید کار نوبت دهی مراجعان را انجام دهید. این سامانه جامع تمام امکانات لازم را برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم کرده تا ضمن نوبت دهی آنلاین، مشتریان خود را مدیریت کنند.

ارتباط هدفمند با مشترین و مدیریت بهتر کارکنان از دیگر مزایای این سیستم است، اگر قصد خریداری سیستم نوبت دهی اینترنتی را دارید پلنوین بهترین گزینه برای شما است. با مراجعه به سایت به آدرس www.planovin.com می‌توانید ضمن آشنایی با خدمات این مجموعه به صورت محدود از خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات