حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشاوره سئو چیست؟ بهترین مشاوره سئو سایت کیست؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه صاحبان کسب و کارهای مختلف بازار کار خود را وارد دنیای اینترنت کرده‌اند و از این طریق عرصه کاری خود را گسترش داده‌اند. این موضوع به قدری حائز اهمیت است که در آینده‌ای نزدیک حتی فروشگاه‌های کوچک هم باید یک صفحه وب برای خود طراحی و راه اندازی کنند. به همین دلیل میلیون‌ها صفحه وب سایت مختلف در رابطه با کسب و کارهای گوناگون در موتور جست و جوی گوگل وجود دارد که با یک دیگر در رقابت‌اند. داشتن یک سایت در صفحه گوگل به تنهایی نمی‌تواند به پیشرفت شما کمک کند. بنابراین برای کسب رتبه برتر در گوگل به مشاوره سئو نیاز دارید. مشاوره سئو مجموعه راهنمایی‌هایی است که به کمک آن می‌توان سایت را بهینه سازی کرده و به رتبه بالایی در گوگل رسید.

صاحبان کسب و کارهای مختلف در زمینه کاری خود تجارب و تبحر زیادی دارند اما دانش کافی راجع به سئو سایت ندارند. در واقع نمی‌دانند برای رتبه گیری و بهینه سازی سایت در موتور جست و جو چه اقداماتی انجام دهند و یا فرصت کافی برای یادگیری علم سئو را ندارند. گاهی نیز ممکن است سایت در یک بازه زمانی پیشرفت قابل توجهی داشته اما بعد از مدتی با افت رتبه  مواجه می‌شود. برخی مواقع برند شما محصولات بسیار باکیفیت‌تری نسبت به رقیبان عرضه می‌کند، با این وجود رتبه شما در گوگل پایین بوده و از فروش کمی برخوردار است. در این مواقع تنها یک مشاور سئو می‌تواند به شما کمک کند. قبل از هر چیزی بهتر است بدانید مشاوره سئو چیست؟

مشاوره سئو در واقع مجموعه خدمات و راهنمایی‌هایی است که به صاحبان یا مدیران سایت‌های فروش و خدمات ارائه می‌شود تا بتوانند به کمک آن استراتژی درستی را برای بهبود رتبه و بهینه سازی سئو سایت و در نهایت رونق کسب و کار خود اجرا کنند. بنابراین مشاوره شامل خدماتی مانند طراحی یا خدمات سئو نمی‌شود، بلکه تنها راهکارهای درست و منطقی است که توسط مشاور سئو ارائه می‌شود. مشاور یک شخص یا گروه است که دانش کافی در رابطه با علم بهینه سازی سایت را دارد و به مالک سایت کمک می‌کند که بتواند در موتورهای جست و جو رتبه بالایی دریافت کند. نقش مشاور در بهینه سازی بسیار مهم و جدی است و بهترین مشاور سایت کسی است که بتواند هدف مالک سایت را به درستی تشخیص داده و سایت را به اهداف آن برسد.

نقش مشاور در بهینه سازی سایت

هر چند انتخاب مشاور برای رفع مشکلات سایت اهمیت زیادی دارد، انتخاب بهترین مشاور نیز به همان اندازه حائز اهمیت است. گاهی اوقات مدیران سایت با هدف افزایش رتبه و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل از مشاور کمک می‌گیرند اما چون مشاوره خوبی دریافت نمی‌کنند، رتبه سایت به جای افزایش با شیب نزولی مواجه می‌شود. همچنین ممکن است در شرایط حادتر سایت برای همیشه در لیست سیاه گوگل قرار بگیرد. در برخی موارد نیز راهنمایی‌ها و مشاوره سئو  باعث بهبود رتبه سایت می‌شود اما پس از گذشت مدتی پیشرفت سایت استپ می‌کند و بازدید آن کاهش می‌یاید. بنابراین همان قدر که نقش مشاوره در پیشرفت کسب و کار اینترنتی  اثر دارد، تجربه و دانش مشاور نیز نقش بسیار مؤثری دارد.

هدف از مشاوره سئو سایت چیست؟

سئو خدمات بسیار گسترده‌ای  مانند: سئو محلی، لینک سازی و دریافت بک لینک، تکنیکال بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا و غیره دارد. گاهی رقابت بر سر یک کلمه کلیدی دشوار به قدری بالا است که ممکن است سایت شما ناخواسته وارد رقابت سختی با چندین سایت حرفه‌ای شود. اگر شما در کار خود برترین باشید اما سئوتکنیکال را به خوبی رعایت نکنید هیچگاه در کار خود پیشرفت نمی‌کنید. قطعاً صاحب سایت اطلاعات دقیقی در مورد هدف و برنامه سایت خود، میزان بارگذاری محتوی، تعداد بک لینک‌ها و غیره دارد. مشاور با دریافت  اطلاعات دقیق راجع به سایت، تشخیص می‌دهد که سایت از چه لحاظ در موتور جست و جو گوگل ضعف دارد و با ارائه مشاوره سئو راه‌کارهای لازم را به صاحب سایت می‌آموزد.

در واقع هدف از این مشاوره این است که مدیر وب سایت قدرت تصمیم‌گیری در مورد انجام کارهای لازم برای رتبه‌ گیری و بهینه‌ سازی صفحه وب خود را بیاموزد. استراژدی‌هایی که مشاور ارائه می‌دهد برای سایت‌های مختلف با پروژه‌های گوناگون متفاوت است و برای هر سایت با  توجه به موقعیت فعلی و بازار کاربران هدف استراژدی خاصی انتخاب می‌شود. بنابراین نمی‌توان برای تمامی پروژه‌ها یک نسخه واحد پیچید. مشاور سال‌ها در زمینه بهبود و بهینه‌ سازی سایت فعالیت کرده و پروژه‌های مختلفی را به سامان رسانده است. بنابراین با تمام خدمات بهینه سازی سایت آشنا است.

خدمات مشاوره سئو چیست و شامل چه مواردی می باشد؟

موتور جست و جوی گوگل همواره در پاسخ سرچ کاربران خود بهترین نتایج را ارائه می‌دهد. برای این که سایت خدماتی یا فروشگاهی برای کسب نتایج طبیعی و ارگانیک گوگل به موفقیت برسد باید قوانین و خدمات خاصی برای آن اجرا شود. این خدمات در حیطه فعالیت مشاور است و شامل موارد زیر می‌شود:

  • یافتن کلماتی کلیدی که بیشترین بازدهی را برای سایت دارند.
  • مشاوره سئو جهت تولید محتوی کاربردی و جذاب
  • یافتن بهترین کمپین تبلیغاتی برای جذب کاربران هدف
  • برطرف کردن مشکلات بهینه سازی سایت
  • مشاوره جهت دریافت بک لینک های واقعی و حذف بک لینک‌های فیک
  • راهنمایی برای رفع مشکلات فتی سایت

چگونه بهترین مشاور را برای مشاوره سئو سایت انتخاب کنیم؟

اطمینان به مشاور بهینه سازی مسئله مهمی است که هنگام برخورد با مسائل و مشکلات مربوط به سایت مطرح می‌شود. مشاوران و گروه‌های مشاوره زیادی در این راستا فعالیت می‌کنند. هر چند باید برای رسیدن به هدف اصلی یعنی قرارگیری سایت در صفحه اول گوگل و افزایش ترافیک سایت هزینه کرد اما گاهی این هزینه‌ها ناخواسته صرف یک مشاوره بیهوده می‌شود و در واقع مدیران سایت پول زیادی بابت خدمات سئو سیاه پرداخت کرده‌اند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت بهترین مشاوره سئو و خدمات سئو سفید به سایت جناب آقای اسماعیل سحاب مراجعه کنید. ایشان برترین مشاور سئواست و آموزش‌های بسیار کاربردی و تضمینی در این عرصه ارائه می‌دهد، طوری که دارندگان  سایت می‌توانند پس از دریافت مشاوره خیلی راحت تکنیک‌های بهینه سازی و رتبه گیری سایت را اجرا کرده و در موتور جست و جو به موفقیت برسند.

شما می‌توانید از طریق لینک https://ismaeilsahab.ir/ با مرکز مشاوره آقای اسماعیل سحاب و یا با شماره 09187099278 تماس بگیرید.
اینستاگرام اسماعیل سحاب: https://www.instagram.com/ismaeilsahab/
لینکدین اسماعیل سحاب: https://www.linkedin.com/company/ismaeilsahab/
توییتر اسماعیل سحاب: http://twitter.com/ismaeilsahab/
فیس بوک اسماعیل سحاب: https://www.facebook.com/ismaeilsahab.ir/
تلگرام اسماعیل سحاب:https://t.me/ismaeilsahab
پینترست اسماعیل سحاب: https://www.pinterest.co.uk/ismaeilsahab/

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات