حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل اختصاصی هواوی HarmonyOS تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | HarmonyOS، هواوی

هواوی و راهی که اجبارا پیمود تا توسعه سیستم عامل اختصاصی‌اش بیش از پیش اهمیت پیدا کرده و سرعت بگیرد. امروز می شنویم که سیستم عامل اختصاصی هواوی HarmonyOS تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد. پیش از این ما نگاهی به نسخه آزمایشی HarmonyOS داشتیم و به نظر می رسد که به زودی رسما با آن آشنا خواهیم شد.

تاریخ معرفی هواوی HarmonyOS

یک منبع خبری معروف از Weibo پوستر تبلیغاتی مراسم معرفی آتی هواوی را منتشر کرده است. مراسمی که تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود. این پوستر تمرکز ویژه ای روی HarmonyOS دارد. در حقیقت تنها تمرکزش روی این سیستم عامل است!

هواوی هارمونی

هواوی هارمونی

به نظر می رسد که لوگو هواوی همان O است که در بوت انیمیشن آن هم دیدیم.

این مراسم با عنوان “سیستم عامل Hongmeng (نام چینی سیستم عامل اختصاصی هواوی و کنفرانس ارایه محصولات کاملا جدید هوآوی” است و ساعت ۲۰ به وقت چین (۱۶:۳۰ به وقت تهران) برگزار می شود. با این حال اما ما منتظر تأیید بیشتر خواهیم بود.

علاوه بر این، انتظار داریم که نقشه راه آپدیت HarmonyOS برای دستگاه های هواوی در این مراسم ارایه شود.

فعلا هواوی در حال ارایه نسخه بتا از HarmonyOS تحت برنامه بتا توسعه دهنده است. در حقیقت این شرکت در پیدا کردن اشکالات است تا در عرضه عمومی به مشکلی نخورد.

هم اکنون، محصولات هواوی Mate 40 ، Mate 30 ، سری P40 ، Mate X2 ، MatePad Pro ، سری Nova 6 ، سری Nova 7 ، سری Nova 8 و سایر تلفن های هوشمند مهم این شرکت به بخشی از برنامه بتا HarmonyOS 2.0 developer تبدیل شده اند.

انتظار داریم به زودی این غول فناوری چینی شروع به ثبت نام تلفن های هوشمند جدید برای آزمایش بتا بسته عمومی می کند. پس از آن، HarmonyOS برای ارایه نهایی عمومی به صورت OTA آماده خواهد شد.

سخت افزارهایی که در این مراسم رونمایی خواهند شد

Matepad pro 2

Matepad pro 2

 

نه تنها این نرم افزار بلکه هواوی تبلت جدید هواوی MatePad Pro 2 و ساعت هوشمند Huawei Watch 3 را هم عرضه خواهد کرد. بعلاوه، این دستگاه ها به جای EMUI 11 از طریق همان سیستم عامل هارمونی استفاده می شود.

گزارش قبلی نشان می دهد، Huawei MatePad Pro 2 با مدل WGR-AN19 پیشتر در لیست TENAA دیده شده بود و همچنین گواهینامه 3C چین را نیز دریافت کرده بود.

تبلت MatePad Pro 2 در دو نوع اندازه صفحه نمایش (12.2 و 12.6 اینچی) مجهز به پردازنده Kirin 9000، مجهز به HarmonyOS ، رفرش ریت ۱۲ج هرتز ، شارژ ۴۰ وات و همچنین سایر ویژگی های هوشمند جدید ارائه می شود.

از طرف دیگر، سری Watch 3 نیز دارای دو مدل است که عبارت اند از: Watch 3 و Watch 3 Pro. سایر اطلاعات حاکی از آن است که Watch 3 از صفحه گرد استفاده می کند و همچنین ویژگی های چشمگیر مانند e-Sim ، پشتیبانی از برنامه شخص ثالث و موارد دیگر هم وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر مراسم جدید هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

HarmonyOS احتمال زیاد طی یکی دوسال آینده زیاد این واژه رو خواهیم شنید

ali karimi

سلام، بقول این دوستمون که کامنت گزاشته هارمونی اواس، به احتمال زیاد در چندسال آینده پیشرفت خوبی میکنه، ولی کلا یجوری بود که از این به بعدهرگوشی که میخریم موقع روشن کردن به انتخاب خودت یکی از این سیستم عاملهارو منظور اندروید ودهارمونی او اس رو انتخاب کنیم خیلی بهتر میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)