حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Realme Watch 2 Pro رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی، ساعت هوشمند

ریلمی، زیر مجموعه‌ای مهم از اوپو است. رشد بی نظیر این کمپانی، سبب شده است تا شاهد گسترش فعالیت آن در زمینه‌های مختلفی باشیم. یکی از این زمینه‌ها، تولید ساعت هوشمند است. در همین راستا، ساعت هوشمند Realme Watch 2 Pro به صورت رسمی در مالزی رونمایی شد. در ادامه، این محصول را زیر ذره بین قرار خواهیم داد.

ساعت هوشمند Realme Watch 2 Pro

اگر یادتان باشد، تقریباً دو هفته قبل، در مورد ساعت هوشمند Realme Watch 2 صحبت کرده بودیم. این ساعت هوشمند اقتصادی، از نمایشگری ١.۴ اینچی با پنل IPS LCD و گواهی نامه IP68 بهره مند بود.

 

ریلمی رسما از ساعت هوشمند Realme Watch 2 رونمایی کرد

 

همچنین ریلمی واچ‌های این کمپانی، تبدیل به پر فروش ترین ساعت‌های هوشمند در هند شده بودند. تمام این‌ها، می‌تواند به ارائه مشخصات فنی جذاب در کنار قیمتی مناسب توسط ریلمی اشاره داشته باشد. اما ریلمی دست بردار نیست و ساعت هوشمند جدیدی را معرفی کرده است. بر اساس گزارشی از Gizmochina، ریلمی به تازگی از نسخه Pro ساعت هوشمند Realme Watch 2 پرده برداشته است. این ساعت هوشمند، برای اولین بار در کشور مالزی رونمایی شده است.

مشخصات فنی Realme Watch 2 Pro

در این ساعت هوشمند اقتصادی، شاهد بهره گیری از ویژگی‌های جالبی هستیم. نسخه حرفه‌ای Realme Watch 2، از نمایشگری بزرگ‌تر با قطر ١.٧۵ اینچ برخوردار شده است. این نمایشگر، رنگی و لمسی است. همچنین وضوح پنل آن، ٣٢٠ در ٢٨۵ است. رفرش ریت ٣٠ هرتزی و بیشینه نوری ۶٠٠ نیتی، از دیگر مشخصات نمایشگر جدیدترین ساعت هوشمند ریلمی است. مانند نسخه عادی، این ساعت هوشمند نیز موفق به کسب گواهی نامه IP68 شده است. عمر باتری ١۴ روزه در این ساعت هوشمند، به لطف استفاده از باتری ٣٩٠ میلی آمپر ساعتی، به ارمغان آمده است. از دیگر قابلیت‌های مشابه این دو ساعت هوشمند، می‌توان به بهره گیری از سنسور سنجش میزان ضربان قلب، سنجش غنای اکسیژن خون و قابلیت پایش کیفیت خواب اشاره کرد.

ساعت هوشمند ریلمی واچ ٢ پرو

قابلیت کنترل موزیک در ساعت هوشمند ریلمی واچ ٢ پرو

ساعت هوشمند ریلمی Watch 2 Pro، می‌تواند با رسم نمودارهایی مخصوص، تغییرات ضربان قلب و سطح اکسیژن خون کاربر را به سادگی نمایان کند. امکان قدم شماری و اندازه گیری میزان کالری سوزانده شده نیز در Realme Watch 2 Pro فراهم شده است. خبر خوب و مهمی که در این ساعت هوشمند وجود دارد، استفاده از GPS دو فرکانسه است. با فعال سازی این GPS، شما می‌توانید مسافت‌های طی شده در ورزش‌های انجام شده خود را به وضوح مشاهده کنید. ساعت هوشمند Realme Watch 2 Pro، طیف گسترده‌ای از ورزش‌ها را پوشش می‌دهد. به طوری که ریلمی توانایی شناسایی حدود ٩٠ ورزش، از جمله بدمينتون، طناب زنی، دوچرخه سواری و… را در این ساعت هوشمند قرار داده است. قابلیت کنترل موزیک‌ها و پاسخ به تماس‌ها در این ساعت هوشمند موجود هستند. در نهایت، نوبت به قیمت ساعت هوشمند Realme Watch 2 Pro می‌رسد. آیا این قابلیت‌‌های جذاب، در کنار قیمتی مناسب به دست کاربران می‌رسد؟

قیمت ساعت هوشمند ریلمی Watch 2 Pro

همان طور که گفتیم، ریلمی ساعت هوشمند جدید خود، یعنی Realme Watch 2 Pro را در مالزی رونمایی و عرضه کرده است. قیمت این محصول جدید، برابر با ٢٩٩ رينگيت (معادل ٧٢ دلار آمریکا) است. این قیمت، برای چنین دستگاهی بسیار جذاب است.

در کل، نظر شما در مورد ساعت هوشمند ریلمی واچ ٢ پرو چیست؟ آیا قابلیت‌های این ساعت هوشمند را می‌پسندید؟ ارزش خرید آن چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️