حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه بهترین جک پارکینگی را بخرم؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بیشتر درب های ساختمانها به منظور دسترسی راحت تر برای ساکنین مجهز به جک درب پارکینگ  شده اند.ساختمانهایی که مجهز به جک درب پارکینگ نیستند باعث اتلاف وقت ساکنین برای باز کردن و بستن درب به صورت دستی میشوند.

برای تهیه و خرید جک پارکینگی باید به نکاتی توجه کرد تا محصولی  را انتخاب کنید که مناسب شرایط درب پارکینگ شما باشد تا در آینده جک ها زودتر از عمرشان خراب نشود و باعث آزار و اذیت شما نشوند. برای تهیه جک پارکینگ ابتدا باید شرایطی مانند وزن و ابعاد درب و تعداد تردد روزانه  را درنظر گرفت و با توجه به این موارد جک مناسب را انتخاب کرد.همچنین اطلاع از ویژگی های هر کدام از محصولات,شما را در انتخاب بهتر جک درب پارکینگ  کمک میکند.در ادامه به بررسی این موارد میپردازیم.با ما همراه باشید

 

برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با کارشناسان جک پارکینگی گذرکنترل تماس بگیرید.

 

1) وزن درب

برای خرید جک پارکینگی باید وزن درب را به صورت حدودی بدانیم و از جک درب پارکینگ مناسب استفاده کنیم, زیرا جک های پارکینگی برای وزن های مختلف ساخته شده اند و اگر این مورد رعایت نشود طول عمر جک پارکینگی کاهش پیدا میکند. هرچه وزن درب سبک تر باشد میتوان از جک های ارزان تر استفاده کرد. برای درب های سبک انتخاب تولیدات داخل کاملا مقرون به صرفه است.

 

2) میزان تردد روزانه

هرچه تعداد تردد بیشتر باشد می بایست از جک درب پارکینگ بهتر و قوی تری استفاده شود.ساختمانی با تعداد 20 واحد تردد خودرو  می تواند از جک الکترومکانیک استفاده نماید، اما برای مجتمع های مسکونی یا تجاری با تردد بالا باید از جک های هیدرولیکی استفاده کرد.

3)عرض درب

بیشتر جک های پارکینگی برای عرض زیر 2 متر برای هر لنگه ساخته شده اند. اما اگر عرض درب بیشتر از مورد استاندارد باشد باید از جک های با شفت بلند تر استفاده کرد. در مشخصات فنی تمام جک های پارکینگی این مقادیر ذکر شده است تا کاربر انتخاب درستی انجام دهد.

هرچه عرض درب پارکینگ بیشتر باشد باید از جک با طول بازوی بیشتر استفاده شود زیرا گشتاور بیشتری ایجاد میشود و نیروی جک ها برای بازو بسته کردن درب ها بیشتر میشود و در نتیجه طول عمر جک ها بیشتر میشود. برای دربهای تا 2 متر از کورس 400 و برای عرض های بیشتر از کورسهای  500 و 600 ویا حتی بیشتر باید استفاده شود.

 

4)ریموت کنترل

 

اگرتعداد ریموت‌های مورد نیاز شما زیاد است نیازی نیست هنگام خرید جک‌های درب پارکینگ خارجی به همان مقدار ریموت فابریک خریداری کنید چون ریموت‌های فابریک جک‌ها قیمت بالایی دارند. با نصب یک رسیور رله به مدار فرمان جک در می‌توانید به تعداد دلخواه ریموت ارزان قیمت کد دهی کنید. بهتر است در صورت نصب رسیور رله، از نوع هاپینگ ان که غیر قابل کپی می‌باشد استفاده کنید تا امنیت را بالا ببرید.

 

5)نصب قفل برقی روی درب

نصب قفل برقی روی درب امنیت بیشتری دارد تا در صوردت فشار درب از بیرون لای دربها باز نشود.مخصوصا برای دربهای تک لنگه که طول درب زیاد است حتما از قفل برقی استفاده کنید.

اکثر جک های پارکینگی طوری طراحی شده اند که در هنگامی که درب بسته می شود، گیربکس آنها قفل می گردد و با فشار از بیرون درب باز نمی شود. ولی اگر دو نفر بصورت همزمان با فشار خیلی زیاد از بیرون به درب نیرو وارد کنند و یا خودرویی در هنگام سروته کردن در کوچه با درب پارکینگ شما برخورد کند این احتمال وجود دارد که شفت جک کج شود و بین درب باز شود. جهت جلوگیری از کج شدن شفت جک پارکینگ و همچنین بالابردن امنیت و جلوگیری از ورود افراد ناشناس به پارکینگ اکیداً توصیه می شود که بهمراه جک درب پارکینگ از قفل برقی استفاده شود.

 

6) نصب مناسب

نصب جک پارکینگی بسیار اهمیت دارد.متاسفانه مشتریان به کیفیت جک پارکینگی اهمیت میدهند اما به کیفیت نصب جک اهمیتی نمیدهند و این باعث میشود تا بعد از نصب مشکلات زیاد برای جک ایجاد شود و عمر مفید آن کاهش یابد.بنابراین اطمینان حاصل کنید که نصاب ماهرو با تجربه باشد.

نکات مهم برای خرید آیفون تصویری

آیفون تصویری یکی از محصولات کاربردی و مهم برای حفاظت در ساختمان به حساب می­آید. دلیل حفاظتی دانستن آیفون تصویری امکان مشاهده افراد از طریق مانیتور آن قبل از ورود آن­ها به داخل ساختمان است. این قابلیت به ­خصوص در زمان تنها بودن کودک در منزل بسیار مفید و کارآمد است.بنابراین حتما به فرزندان خود روش استفاده از ایفون تصویری را آموزش دهید.

در ادامه مطلب به چند نکته مهم در زمینه خرید آیفون تصویری میپردازیم:

 

  1. حافظه دار بودن آیفون تصویری

یکی از مواردی که در خرید آیفون تصویری بسیار مهم است حافظه داخلی آیفون و امکان افزایش میزان ظبط آن با استفاده از حافظه خارجی است. زیرا آیفون های تصویری حافظه دار امکان ضبط فیلم و یا گرفتن عکس از فردی که زنگ درب را میزند را دارد و این امر برای بررسی ترددها در نبود شما را فراهم میکند.

  1. لنز دوربین

در هنگام خرید آیفون تصویری به ضد خش و مقاوم بودن لنز دوربین در برابر هر گونه آسیب پذیری و یا امکان دستکاری کردن آن توسط سارق توجه داشته باشید.

 

  1. استحکام و دوام آیفون تصویری

به دلیل نصب شدن پنل آیفون تصویری در اماکن غیر مسقف و قرارگیری آن در شرایط آب و هوای متفاوت مانند تابش مستقیم خورشید، بارش برف و باران، وجود گرد و غبار در هوا و …. می­بایست آیفون تصویری با درجه حفاظتی بالا تهیه و نصب شود.

  1. دید در شب

برای مشاهده بهترتصویر در شب باید از آیفون های تصویری که دارای دید در شب هستند استفاده کرد و باید به کیفیت آن نیز توجه شود تا در شب دید کامل و با وضوح قابل قبول در اختیارتان قرار دهد.

  1. زنگ هشدار

بهتر است از آیفون تصویری استفاده کنید که دارای سیستم هشدار در هنگام دستکاری و خرابکاری باشند تا در مواقع ضروری با فعال شدن زنگ هشدار از دستکاری آیفون تصویری جلوگیری کنید.

  1. دوام و استحکام جعبه دوربین

برای جلوگیری از دستکاری کردن دوربین بهتر است قبل از خرید از استحکام جعبه دوربین آیفون تصویری اطمینان حاصل کنید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

انصافا این نیازمندی مفید بود! 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات