توییتر قبلاً تأیید کرده است که در حال بررسی مدل اشتراک پولی برای برخی ویژگی ها است. محقق برنامه خانم جین مانچون وونگ، امروز در توییتی نوشت که متوجه شده است هزینه آن چقدر خواهد بود و به چه نامی ارائه می شود. توییتر بلو (توییتر آبی) یا Twitter Blue نام آن خواهد بود که هزینه اشتراک ماهانه ۲.۹۹ دلار دارد.
وونگ می گوید، Twitter Blue هزینه ماهانه ۲.۹۹ دلار خواهد داشت. اما برای این هزینه، چه ویژگی هایی به شما می یدهد؟ خب فعلا می دانید که شامل ویژگی هایی از جمله ۲ مورد زیر خواهد بود:
وونگ می گوید به نظر می رسد توییتر در حال کار بر روی یک مدل اشتراکی طبقه بندی شده است، که به نظر او می تواند به معنای تجربه کمتر بهم ریخته و اعلاتر برای کاربرانی است که اشتراک می خرند.
توییتر امروز و بلافاصله به درخواست The Verge برای اظهار نظر درباره Twitter Blue پاسخ نداد، اما انتظار هم نداریم که در این زمینه اظهار نظر کند یا گفته های وونگ را تایید نماید.
توییتر طی چند هفته گذشته تعداد زیادی از معرفی جدید محصولات را منتشر کرده است. این پلتفرم اجتماعی به تازگی چندین تغییر را ایجاد کرده است که شامل موارد زیر می شود:
در اوایل این ماه، توییتر سرویس Scroll را خرید، یک سرویس برای حذف تبلیغات از وب سایت هایی که با آن همکاری می کنند. این سرویس ماهانه ۵ دلار هزینه دارد و حقیقتا ایده خیلی خوبی است.
توییتر در گزارش درآمد سه ماهه اول خود عنوان کرد که 68 میلیون دلار سود با درآمد 1.04 میلیاردی دلار کسب کرد. این شرکت از افزایش 20 درصدی کاربران فعال درآمدزای روزانه خبر داد.
هنوز درباره زمان ارایه توییتر بلو اطلاعاتی نداریم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید برای ویژگی های عنوان شده، ارزش پرداخت ماهی ۳ دلار را دارد؟ این الگو درآمدی را می پنسدید؟