حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایلان ماسک از زمان حضور در برنامه SNL تا به حال ۲۰ میلیارد دلار ضرر کرده است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

پس از گذشت حدود یک هفته از زمان حضور ثروتمندترین فرد دنیا در برنامه طنز SNL، به نظر می رسد شرایط برای ایلان ماسک به خوبی پیش نرفته است. ایلان ماسک از زمان حضور خود دربرنامه زنده 8 مه (18 اردیبهشت) شنبه شب، ۲۰ میلیارد دلار ضرر کرده است و اخبار توقف پذیرش تسلا برای پرداخت بیت کوین برای خودروهای تسلا نیز باعث شوک در بازار شده است.

ایلان ماسک و ضرر ۲۰ میلیارد دلاری در یک هفته

17 اردیبهشت ماه، یک روز قبل از حضور ایلان ماسک در برنامه SNL، سهام تسلا با قیمت 669 دلار معامله میشد. اما در هفته جاری سهام تسلا 14 درصد کاهش یافته است و به حدود 573 دلار رسیده است. طبق برآوردهای Forbes، این افت ناگهانی باعث شده است از 166 میلیارد دلار دارایی خالص ماسک 20 میلیارد دلار کاهش یابد و به حدود 145 میلیارد دلار برسد.

افت 14 درصدی این هفته به روند کلی نزولی سهام تسلا طی 30 روز گذشته اضافه می کند. در 25 فروردین سهام شرکت تسلا با قیمت 784 دلار معامله شد. بر اساس داده های Tradingview، قیمت امروز 573 دلار است و در این مدت 26.91 درصد کاهش نشان می دهد.

کاهش ارزش سهام تسلا

کاهش ارزش سهام تسلا

به نقل از cointelegraph، الکس مشینسکی (Alex Mashinsky)، مدیر عامل یکی از شرکت های سرمایه گذاری گفت که صنعت کریپتوکارنسی به دوستانی مانند ایلان ماسک احتیاج ندارد! او در صحبت هایش گفت:

بیت کوین در دهه گذشته 20 میلیون درصد افزایش یافته است، بهترین کلاس دارایی در دهه گذشته با بهترین عملکرد است و این صنعت بدون ایلان عملکرد خوبی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد که تسلا از فروش بخشی از بیت کوین خود 300 میلیون دلار سود کسب کرد و گزارش مالی سه ماهه اول این شرکت را به طور چشمگیری بهبود بخشیده است. وی گفت: بنابراین بدیهی است که استفاده از بیت کوین در ارائه گزارش مالی سه ماهه بسیار مهم است. شما نمی توانید آن را به هر دو صورت داشته باشید. نمی توانید بگویید بیت کوین برای من خوب نیست. بیت کوین به تسلا احتیاج ندارد. بلکه این تسلا است که به بیت کوین محتاج است.

 

ایلان ماسک : نگاهی به زندگی ثروتمندترین فرد جهان

 

نظر شما درباره توییت های ایلان ماسک و تاثیری که او بر روی بازار ارزهای دیجیتال می گذارد، چیست؟ آیا ایلان ماسک نیز به سرنوشت جان مک آفی دچار می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مارکت داخلی
طلای آبشده
خوب آبشده کم کم در حال نزدیک شدن به کانال ۴۴۰۰ هست
تقدیم به کسانیکه در کف فروختن به هوای آبشده‌ی ۳۵۰۰ و ۳۲۰۰
چقدر گفتم مالتون رو دو دستی بچسبید خرید هم نمیکنید نظاره‌گر باشید قرار نیست تا قیامت بریزه از جایی که اعلام کف شده تا الان بالای ۴۰۰ خط برگشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی