حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئوی اجرای HarmonyOS روی گوشی شیائومی را تماشا کنید!

نوشته

2 سال قبل | 10 دیدگاه | شایعات، شیائومی، هواوی

تحریم هواوی توسط آمریکا، یکی از پر سر و صداترین اخبار چند سال اخیر بود. این موضوع، باعث شد تا هوآوی بیشتر از قبل تصمیم بگیرد تا بر روی پاهای خود بایستد. به طوری که بتواند به دیگر شرکت‌ها نیز، خدمات رسانی بکند. به تازگی ویدئویی از اجرای HarmonyOS روی گوشی شیائومی منتشر شده است. در ادامه، ببینیم جزئیات این خبر جدید از چه قرار است.

سیستم عامل یا رابط کاربری HarmonyOS 2.0

اجرای HarmonyOS روی گوشی شیائومی

اجرای HarmonyOS بر روی گوشی شیائومی

اگر راستش را بخواهید، این که HarmonyOS 2.0 یک رابط کاربری است یا سیستم عامل جداگانه، هنوز در هاله‌ای از ابهام است! به صورت دقیق، اخبار مختلفی از HarmonyOS 2.0 منتشر شده‌اند. در برخی از اخبار، HarmonyOS 2.0 یک سیستم عامل مجزا عنوان شده است. در مقابل، برخی از منابع این محصول نرم افزاری را یک نسخه جدید از رابط کاربری اختصاصی هوآوی می‌دانند. پیش از این، توضیحات کامل‌تری را در مورد این موضوع منتشر کرده بودیم.

 

تاریخ عرضه HarmonyOS به صورت پایدار مشخص شد + دستگاه‌های دریافت کننده

 

با این وجود، ویدئویی جدید و عجیب از یک گوشی شیائومی منتشر شده است. به گزارش Gizchina، این ویدئوی عجیب، اجرای HarmonyOS روی گو‌شی شیائومی را نشان می‌دهد!

اجرای HarmonyOS روی گوشی شیائومی! 

با در نظر گرفتن این ویدئو به عنوان یک ویدئوی دارای صحت، احتمال این که HarmonyOS 2.0 یک سیستم عامل مجزا باشد، افزایش یافته است. شما می‌توانید این ویدئو را هم اکنون تماشا کنید:

 

 

اولین موضوع مورد توجهی که در این ویدئو به نظر می‌رسد، عبارت “Powered by HarmonyOS” است. این عبارت، جایگزین Powered By Android شده است. همچنین، انیمیشن بوت این گوشی در ویدئوی بالا، به پشتیبانی آن از فناوری 5G اشاره دارد. در وهله بعد، لوگوی MIUI نمایش داده می‌شود. در نهایت، می‌توان فهمید که رابط کاربری MIUI بر پایه نسخه پایدار HarmonyOS روی این گوشی اجرا شده است.

اما این ویدئو شاید واقعاً وجود خارجی نداشته باشد و تنها با تغییر انیمیشن بوت، این اتفاق رخ داده باشد. زیرا هیچ صحنه‌ای از عملکرد و کارکرد این گوشی دیده نمی‌شود. تغییر انیمیشن بوت نیز به سادگی انجام پذیر است. بنابراین، این ویدئو به طور قطعی قابل اعتماد نیست. اما می‌تواند قابل توجه باشد. چرا که پیش از این، در مورد علاقه برندهای چینی به همکاری و استفاده از HarmonyOS هواوی گفته بودیم.

 

علاقه تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در چین به استفاده از HarmonyOS هواوی

 

نسخه‌های بتای HarmonyOS 2.0، تا به حال بر پایه سیستم عامل اندروید بوده‌اند. در این نسخه‌ها، اثری از وجود یک سیستم عامل مجزا دیده نمی‌شود. اما همچنان با تمام دغدغه‌هایی که توسعه یک سیستم عامل جداگانه دارد، شاید به وقوع پیوستن این اتفاق دور از ذهن نباشد. علاقه برندهای چینی به استفاده از HarmonyOS، می‌تواند زنگ خطری جدی برای گوگل و زیر مجموعه‌هایش باشد. البته این اقدام، می‌تواند باز هم روی پلتفرم اندروید انجام بگیرد و صرفاً شاهد همکاری هواوی و شیائومی در توسعه و ترکیب رابط کاربری باشیم.

تا به حال، برنامه‌های گوگل به روش‌های مخصوصی روی HarmonyOS 2.0 نصب شده‌اند. بنابراین، فعلاً مشکلی در اجرای برنامه‌های گوگل با روش‌های جانبی دیده نمی‌شود. اما نبود قابلیت نصب گوگل بر روی گوشی‌ها در کشور چین، حیاتی نیست. چرا که گوشی‌هایی که در این کشور معرفی می‌شوند، به صورت پیش فرض از سرویس‌های گوگل بهره مند نیستند! توسعه دهندگان چینی، استفاده همگانی از HarmonyOS را در چین مفید ارزیابی کرده‌اند. اتحاد این برندها، می‌تواند به قدرتمندتر شدن آن‌ها کمک شایانی بکند.

نظر شما در مورد این ویدئو و ماجرای استفاده برند‌های چینی از HarmonyOS چیست؟ به نظر شما به وقوع پیوستن این موضوع، می‌تواند حرکتی رو به جلو محسوب شود یا خیر؟ از HarmonyOS خوشتان می‌آید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

باو تو اندرویدو به موقع آپدیت بده هارمونی نمیخوام

persepolis

فقط باید گفت
بای بای اندروید
و دیگر هیچ.

Farcry

باید گفت بای بای آمریکا بای بای غرب!
اندروید و ios و ویندوز و لینوکس که همه سبستم عامل های آمریکایی هستن با این ویدیو بوت هارمونی به کلی نابود شدن !!!!!
خدا شفات بده

Dr.Nazer

داش خود هارمونی بر پایه‌ی اندرویده😂

TheFreeCritic

داداش این هارمونی خودش از اندرویده که باز خود اندرویدم از کرنل لینوکس ساخته شده چرا حق میگی ؟

TheFreeCritic

لینوس توروالدز جان آفرین رحمت کرد بعد از این حق

V800B

اره الان دیوارهای کاخ سفید با دیدن این صحنه ترکهای عزیزمی در جان خود حس میکنن
با دیدن این صحنه بورس آمریکا طغیانی از منفی رو تجربه کرد و تمامی شرکتهای امریکایی با در دست گرفتن پرچم های سفید سر تعظیم آوردند
وای ب حال آمریکا این شیطان بزرگ
باید بپذیریم با هورمون تجاوز بزرگی ب آمریکا شده و دیگه این کشور رو ب افول

iTroll 2nd Gen

بیشتر شبیه این میمونه که فیلمی رو نمایش داد
چون اصلا چیزی از تجربه کاربری نمایش نداد و یک انیمیشن بوت نشان داد که ممکنه ساختگی باشه

عجب….🤔🙄
به نظر من واقعی نیست چون اصلا محیط کاربری رو نشون نداد و فقط از یه روشن شدنش فیلم گرفتن که شاید هم کلکی پشت این ویدئو هست.
شاید هم واقعیه….🤔

ali karimi

سلام، اگه گوشی سازهای چینی، مثل شیائومی، اوپو، ردمی، رلمی، ویوو از این سیستم عامل تو گوشیهاشون استفاده کنن خیلی زود همه گیرو موفق میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️