حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر اوپو Reno 6 Pro و Reno 6 Pro Plus به همراه مشخصات فنی آن‌ها لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اوپو، رندر، شایعات

اوپو به زودی از گوشی‌های جدید خود در سری Reno 6 رونمایی می‌کند. احتمالاً این سری، از سه عضو تشکیل خواهد شد. این سه عضو عبارتند از: رینو ۶، رینو ۶ پرو و رینو ۶ پرو پلاس. در نهایت تصاویر اوپو Reno 6 Pro و Reno 6 Pro Plus به همراه مشخصات فنی این دو گوشی منتشر شدند. همچنین گوشی Reno 6 یک تأییدیه جدید را دریافت کرده است. در ادامه، نگاهی به اخبار جدید پیرامون این سری، خواهیم داشت.

تأییدیه جدید رینو ۶، شارژر ۶۵ واتی را نشان می‌دهد

مدتی پیش در مورد گوشی Reno 6 اوپو گفته بودیم. رندر این گوشی، طراحی کلی آن را نشان می‌دهد. همچنین مشخصات فنی رینو ۶، حاکی از به کارگیری تراشه‌ای جدید از مدیاتک در این گوشی است. با کلیک بر روی این لینک، می‌تواند پست مورد اشاره را مطالعه کنید.

 

مشخصات فنی اوپو Reno 6 به همراه رندر آن لو رفت

 

اما اوپو Reno 6 به زودی رونمایی می‌شود. شایعاتی که هر روز از این سری گوشی‌ها منتشر می‌شوند، بیشتر می‌شوند. به تازگی، چند خبر جدید از این سری منتشر شده‌اند. در ابتدا، به خبر منتشر شده از تأییدیه 3C اوپو Reno 6 می‌پردازیم.

به گزارش Gizmochina، اوپو Reno 6 در لیست تأییدیه‌‌های 3C ظاهر شده است. این گوشی، با همان مدل نامبر PEQM00 در این لیست، تأیید شده است. یعنی، همان مدل نامبری که مشخصات فنی‌اش لو رفته بود! اما بیایید به این تأییدیه نگاهی بیاندازیم.

تأییدیه 3C اوپو رینو ۶

تأییدیه 3C اوپو رینو ۶ با مدل نامبر PEQM00

آن طور که در این تأییدیه ذکر شده است، اوپو Reno 6 از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. البته انتظار دیگری هم نداشتیم. در ادامه، پشتیبانی از شارژری با توان ۶۵ وات برای این گوشی جذاب تأیید شده است. ظاهراً این شارژر ۶۵ واتی، در جعبه و به همراه گوشی Reno 6 عرضه می‌شود. این خبر، خبر خوبی برای خریداران این گوشی است. در ادامه مطلب، تصاویر اوپو Reno 6 Pro و Reno 6 Pro Plus به همراه مشخصات فنی این دو گوشی را بررسی خواهیم کرد.

تصاویر اوپو Reno 6 Pro و مشخصات فنی آن

تصاویر اوپو Reno 6 Pro

تصویر زنده منتسب به اوپو رینو ۶ پرو

رینو ۶ پرو، یکی از گوشی‌های مورد انتظار در آینده نزدیک است. اوپو این سری را در ماه جاری یا ماه بعد رونمایی می‌کند. اما رینو ۶ پرو، یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های این سری است. پیش‌تر، تصویر زنده‌ای از این گوشی منتشر شده بود.

اما امروز، رینو ۶ پرو به همراه برادر بزرگ‌ترش، یعنی رینو ۶ پرو پلاس در TENAA رؤیت شده است. ابتدا از تصاویر اوپو Reno 6 Pro شروع می‌کنیم. همان طور که در تصویر زنده این گوشی دیده می‌شود، این تصویر با رندر منتشر شده در TENAA مطابقت دارد. اما بیایید بیشتر وارد جزئیات شویم.

در قاب پشتی، قاب شیشه‌ای استفاده شده است. استفاده از شیشه محافظ گوریلا گلس در قاب پشتی این گوشی تأیید نشده است. در این قاب، تنها ماژول مستطیلی دوربین اصلی و لوگوی اوپو دیده می‌شود. بنابراین، در این قاب حسگر تشخیص اثرانگشت قرار نگرفته است. داخل ماژول دوربین اصلی، ۴ سنسور با جایگاه‌های جدا از هم، قرار گرفته‌اند. همچنین دوربین ماکرو در کادری مشترک با فلش LED دوگانه این گوشی واقع شده است.

اوپو رینو ۶ پرو در TENAA

روی فریم این گوشی، جزئیات خاصی مشاهده نمی‌شود. تنها شاهد به کارگیری دکمه پاور عادی و کلیدهای تنظیم صدا هستیم. کلیدهای تنظیم صدا به صورت جداگانه قرار گرفته‌اند. اما سری به قاب جلویی و نمایشگر می‌زنیم. در این قاب، نمایشگری دو لبه خمیده دیده می‌شود. حاشیه‌های دور این نمایشگر در حد کمی هستند. پنل نمایشگر Reno 6 Pro، از نوع OLED است. این نمایشگر، وضوح +FHD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی دارد. حسگر تشخیص اثرانگشت اپتیکال نیز در زیر همین نمایشگر به کار رفته است. حفره نمایشگر سمت چپ هم میزبان دوربین سلفی تکی رینو ۶ پرو می‌باشد. در کل، طراحی نسبتاً خوبی را در این گوشی شاهد هستیم.

مشخصات فنی اوپو Reno 6 Pro

برخی از مشخصات فنی اوپو رینو ۶ پرو در TENAA

بررسی مشخصات فنی اوپو Reno 6 Pro اطلاعات بیشتری را به ما می‌دهد. جزئیات منتشر شده از این گوشی در TENAA و برخی مراجع دیگر، مشخصات فنی این گوشی را نشان می‌دهند. ضخامت اوپو Reno 6 Pro معادل ٧.۶ میلی‌متر است. فریم این گوشی نیز از جنس فلز است. به همین شکل، اوپو می‌خواهد با استفاده از طراحی مناسب، کاربران را به سوی خود جذب کند. قطر نمایشگر رینو ۶ پرو برابر با ۶.۵۵ اینچ است. تراشه این گوشی، توسط مدیاتک توسعه یافته است. این تراشه‌، همان تراشه پرچمدار دایمنسیتی ١٢٠٠ با لیتوگرافی ۶ نانومتری و پشتیبانی از اينترنت 5G است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

باتری این گوشی مانند رینو ۶ ظرفیت اسمی ۴,۴٠٠ میلی آمپر ساعت است. این مجموعه باتری، از دو باتری ٢,٢٠٠ میلی آمپر ساعتی تشکیل شده است. شارژر این گوشی نیز توان ۶۵ واتی دارد. شارژر رینو ۶ پرو در جعبه آن قرار گرفته و ظرفیت باتری آن را در کم‌تر از ۴٠ دقیقه، تکمیل می‌کند. این‌ها، مشخصات فنی و تصاویر اوپو Reno 6 Pro بودند. اما از رینو ۶ پرو پلاس چه می‌دانیم؟

تصاویر اوپو Reno 6 Pro Plus و مشخصات فنی آن

پس از اوپو رینو ۶ و رینو ۶ پرو، به پرچمدار این سری می‌رسیم. یعنی، اوپو رینو ۶ پرو پلاس که اخبار جدیدی از آن منتشر شده است. رینو ۶ پرو پلاس مانند Reno 6 Pro، در TENAA رؤیت شده است. به همین شکل، رندرها و مشخصات فنی این گوشی بالا رده لو رفته‌اند.

رندرهای اوپو رینو ۶ پرو پلاس

رندرهای اوپو رینو ۶ پرو پلاس

رندرهای این گوشی، در مرجع مورد اشاره، منتشر شده‌اند. این رندرهای در رنگی با طیف گردنیت سفید و آبی، منتشر شده‌اند. در قاب پشتی، جنس شیشه‌ای این بخش را می‌توان دید. لوگوی Oppo به صورت واضح در این قاب پشتی دیده نمی‌شود. در بالای این قاب، ماژول مستطیلی شکل دوربین اصلی واقع شده است. این ماژول، ابعاد غول آسایی دارد و طراحی آن مشابه با نسل قبل است. با این تفاوت که اندازه دوربین‌ها بیشتر شده است. در ماژول دوربین اصلی، چهار سنسور دیده می‌شود. فلش LED دوگانه نیز قابل مشاهده است. روی فریم فلزی Reno 6 Pro Plus، مانند برادر کوچک‌تر آن، مورد خاصی دیده نمی‌شود. تنها دکمه پاور و کلیدهای جدا شده تنظیم صدا در این رندرها موجود هستند.

مشخصات رینو ۶ پرو پلاس

برخی از مشخصات فنی اوپو Reno 6 Pro Plus

به چشم اندازی از قاب جلویی و نمایشگر این گوشی می‌رسیم. در این قاب، طراحی مشابه با رینو ۶ پرو را می‌توان دید. دوربین سلفی تکی این گوشی در حفره نمایشگر سمت چپ تعبیه شده است. نمایشگر نیز از شیشه‌ای با دو لبه خمیده بهره مند شده است. در ادامه، به مشخصات فنی این گوشی رده بالا می‌رسیم.

رینو ۶ پرو پلاس از ضخامت ٧.٩٩ میلی متری برخوردار است. نمایشگر این گوشی مانند رینو ۶ پرو، دارای قطر ۶.۵ اینچی است. پنل نمایشگر رینو ۶ پرو پلاس از نوع OLED می‌باشد. وضوح +FHD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی در این گوشی نیز وجود دارد. تراشه اسنپدراگون ٨٧٠ به عنوان مغز متفکر این گوشی در نظر گرفته خواهد شد. این تراشه‌، همان نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ٨۶۵ پلاس است.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

باتری اوپو Reno 6 Pro Plus ظرفیت اسمی ۴,۴٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد که از دو باتری ٢,٢٠٠ میلی آمپر ساعتی بهره مند است. شارژر این گوشی نیز مانند دو عضو دیگر، از توان ۶۵ واتی برخوردار می‌باشد. به همین شکل، سیستم باتری و شارژر تمام گوشی‌های این سری به یک شکل است. تمام این گوشی‌ها نیز به نسخه یازدهم سیستم عامل اندروید به صورت پیش فرض مجهز خواهند شد. رابط کاربری ColorOS 11.1 به همراه این سیستم عامل ارائه می‌شود. هنوز خبر رسمی از رونمایی سری اوپو Reno 6 نیست. اما مشخصات فنی لو رفته از گوشی‌های این سری، به ما نوید رونمایی از یک سری جذاب را می‌دهد.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری Reno 6 چیست؟ آیا مشخصات فنی گوشی‌های این سری قابل توجه هستند؟ قیمت احتمالی این گوشی‌ها را در چه بازه قیمتی پیش بینی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

این هم برای طرفداران شیائومی

هارمونی او اس بر روی شیائومی

https://s4.uupload.ir/filelink/FwxW7d39U7pP_652262298a/184516926_159254356134786_7592456396509402773_n_qz8i.mp4

Mahdi

خوبه طراحیش

طراحی قاب دوربین نسخه pro یه جورایی شبیه S20 FE هست.

آره در نگاه اول خیلی شبیهه

ali karimi

سلام، طبق گفته های این خبر و عکسهای مه از گوشی گزاشته م مشخصاتی که گفته حتما گوشی های خیلی خوبی هستن،فقط اسنپ 888 ندارن که اونم مشکلی نداره، چون یکیش دایمن 1200 مدیاتک هستش که عالیه و اون یکی هم اسنپ870 که اینم بازم عالین و کم و کاستی و هیچ مشکلی برای کاربر پیش نمیاره، طراحی گوشیهام که خوب و زیبا هیتش ولی از ذوربین ها بیشتر گفته نشد، البته بیشتر مشخصات فنی مهمه بعدش دوربینو بقیه، ولی خب بدبختانه وارد بازار ایران نمیشن تا جایی که میدونم ولس خب خدا کنه بیان امثال،موفق باشید، خداحافظ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️